Искате да се преместите от SolarWinds?

SolarWinds е чудесен софтуер, но допускаме, че може би желаете да преминете към по-подходяща платформа. Изберете LiveAgent и се възползвайте от безплатната си версия още днес.

Ако мислите, че нашите услуги заслужават вниманието ви, можем да ви помогнем да прехвърлите данните си към нова Help Desk система. Изберете LiveAgent и получете безплатен пренос на данните с помощта на ново безупречно решение за обслужване на клиенти. Научете повече за възможностите на LiveAgent.

Какви данни можете да пренесете от SolarWinds?

Supervisor

Контакти

Пренесете контактите и профилите на клиентите си

Mail envelope

Тикети

Пренесете цялата комуникация с клиентите си под формата на тикети

Tags - icon

Тагове

Пренесете важни тагове

customer feedback satisfaction rewards

Отзиви

Пренесете отзивите от клиентите си

Maximum queue time

Безплатен пренос на данните от SolarWinds

Процесът на пренос е за наша сметка, няма да плащате нищо. Екипът ни за поддръжка с радост ще ви помогне с преноса, затова можете просто да се отпуснете и да си починете. Ще ви уведомим кога можете да започнете да използвате новия си софтуер за обслужване на клиенти.

Как да получите безплатния пренос на данни? Много лесно. Просто активирайте безплатната пробна версия и се свържете с екипа ни за поддръжка. Няма нужда да инсталирате продукти, LiveAgent работи чрез браузър, което означава, че имате достъп от всяка точка на света по всяко време. Можете да опитате продукта ни сега като натиснете бутона по-долу.

Опитайте безплатно сега

Преимущества на преминаването към LiveAgent

On time resolution

Пестите време

Подобрете процеса на работа с новия набор от инструменти и обслужвайте клиентите си ефективно

Reports

Пестете средства и печелете повече

Пестете пари с LiveAgent и превърнете клиентите си в лоялни клиенти

Satisfaction prediction scores

Радвайте се на по-висока клиентска удовлетвореност

LiveAgent ви позволява да помагате на клиентите си чрез повече канали и винаги да бъдете във връзка с тях

Sandbox

Многоезикова поддръжка

В LiveAgent говорим на много езици, затова ще се чувствате у дома си с вашата Help Desk система

Инструменти за перфектна организация на работния процес

Искате ли да разберете какво можете да получите от нашия продукт? Нашата тикет система обработва всички входящи имейли от вашите клиенти. Освен това, тя включва и други инструменти. Имаме предвид супер бързия ни чат на живо, при който съобщенията се появяват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Предлагаме ви и клиентски портал включващ база данни, поддръжка на кол център с много опции и поддръжка на социални медии. Можете да следите случващото се в Facebook Messenger, Twitter, Instagram и Viber. 

Тези инструменти би трябвало да покриват повечето използвани от вас начини за общуване. Освен това ви предлагаме множество функции и интеграции, които да ви помагат и за в бъдеще. 

increase availability

Нека да разгледаме набора от инструменти

get inspired

Получете първокласна поддръжка

За да осигурите на клиентите си перфектна поддръжка, вие самите трябва да разполагате с безупречна такава. Нашите клиенти могат да разчитат на нас 24/7.

Винаги ще бъдем до вас, от преминаването към платформата ни до осигуряването на безупречна поддръжка докато използвате продукта ни. Свържете се с нас по най-удобния за вас начин, по имейл, чрез чата на живо или по телефона. Просто ни уведомете от какво имате нужда и ние ще ви помогнем да разрешите проблемите си. Все пак използваме същия продукт като клиентите ни, затова знаем какво точно трябва да направим. Клиентите ни са доволни от LiveAgent, защо и вие не станете един от тях?

Искам да стана доволен клиент

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Какво казват нашите клиенти за нас

Планирате промяна на използвания софтуер?

Пренесете данните си от който и да е било от изброените по-долу доставчици на софтуерни продукти безплатно. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Solarwinds
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x