Преместване от Чапорт към LiveAgent?

Ако планирате да преминете към LiveAgent и мигрирате данните си от Chaport, свържете се с нас. Нашите агенти по поддръжката с удоволствие ще ви помогнат да мигрирате вашите данни за Вас – безплатно

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Ще мигрираме данните Ви безплатно

Отпуснете се и си починете, докато ние се грижим за вашите данни. Това не ви струва нищо и данните ви се прехвърлят от Chaport на LiveAgent за нула време. Свържете се с нас и обсъдете миграцията с нашите специалисти по поддръжка.

Бихте ли искали да направите пренос свои на данни?

В момента работим върху приставка за миграция на Chaport. Останете на линия за повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от Chaport?

Контакти

Мигриране на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти с лекота.

Тагове

Мигрирайте всичките си отдели и етикети за билети.

Билети

Мигриране на билети, прикачени файлове, полета за потребители и билет fields.

Готов ли си да се прехвърлиш от Чапорт към LiveAgent?

Вижте някои предимства, които получавате, когато преминете към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 поддръжка от наши агенти. Ние сме там, когато ти потрябваме.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk система с всички необходими функции

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции. Имаме всичко, което Ви трябва.

Person collecting papers into the net

Увеличава спестяванията и възвращаемостта на инвестициите

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции. Имаме всичко, което ти ни трябва.

Woman overflowing with ideas

Работете на Вашия език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent поддържа и приспособими за езика приложения.

Пренесете Вашите данни от Chaport днес

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University, за да осигурите поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

Package Name

Ticket+chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29 /mo
Try it
Package Name

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large companies

$39 /mo
Try it

Искате да мигрирате от различен софтуер за чат на живо?

Прехвърлете данните си от някой от долупосочените доставчици на решения за чат на живо безплатно. Направи размяната днес. Ние имаме пълно покритие.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни с Chaport
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x