Търсите начини за преместване от Kayako?

LiveAgent предлага безплатен пренос на данни от Kayako, осъществен изцяло и професионално от специалистите ни от екипа по техническа поддръжка. Ще прехвърлим всичките ви данни от Kayako към LiveAgent бързо, сигурно и най-вече — безплатно! Свържете се с нас, за да започнем преноса на данните ви още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Оставете тежката работа на нас

Свържете се с нас чрез чата ни на живо или по имейл, за да ни уведомите, че желаете да прехвърлим данните ви от Kayako към LiveAgent. Ще направим това с вещина и сигурност и то напълно безплатно.

Междувременно можете да се отпуснете, да си починете и да се насладите на чаша кафе.

Стартирайте безплатен период

Заявете вграден плъгин за миграция

Ако искате сами да прехвърлите данните си от Kayako в LiveAgent, свържете се с нас чрез чата ни на живо или по имейл. Нашите разработчици непрестанно работят върху създаването на плъгини за пренос на данни от различни Help Desk системи. Kayako все още не присъства в този списък, но ако искате да бъде включен, просто ни уведомете!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни можете да пренесете от Kayako?

3 stars feedback

Отзиви

Пренос на всички отзиви, получени в клиентския ви портал.

Manager - icon

Контакти

Лесен пренос на вашите сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти.

Tags

Тагове

Пренос на всички тагове, свързани с отделите и тикетите ви.

Email received in inbox

Тикети

Пренос на тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикетите.

Готови ли сте за преместване от Kayako?

В следващите редове ще се спрем на основните преимущества, на които се радват клиентите ни, след преноса на данните им от Kayako в LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Първокласно обслужване на клиенти

Нашите сътрудници са готови да ви помогнат в разрешаването на каквито и да е било проблеми 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk система с всички възможни функции

Нашия софтуерен продукт предлага над 179 функции за обслужване на клиенти, допълнени от над 40 възможности за интеграция.

Person collecting papers into the net

Пестите доста и повишавате възвръщаемостта на инвестициите си

LiveAgent предлага безсрочен безплатен тарифен план, както и три други платени варианта на достъпни цени.

Multilingual support in LiveAgent

Многоезикова поддръжка

LiveAgent се предлага на 43 различни езика (преводите на някои от тях са частични) и поддържа джаджи с езикова адаптация.

Прехвърлете данните си от Kayako още днес

LiveAgent е най-обсъжданият, с максимално висок рейтинг Help Desk софтуер за малкия и среден бизнес за 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и професионалните търговци

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет+Чат

Идеално за малкия и средния бизнес

$29 /мес.
Заяви

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Опитайте безплатно сега Не се изисква плащане с кредитна карта
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Планирате пренос на данни от друг Help Desk софтуер?

Пренесете данните си от който и да е било от изброените по-долу доставчици на софтуерни продукти безплатно. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Kayako
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x