Писнало ви е от вашия help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Kayako.

  • ✓ Без такса за настройване
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Прекъснете по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Kayako?

Kayako е чудесен софтуер с елегантен интерфейс, който „свързва точките между вашите канали за поддръжка, информация за клиента и вашия екип“. Той е на конкурентни цени, но ако търсите алтернатива на Kayako, помислете за LiveAgent. LiveAgent може да се похвали с хибридна тикетинг система, която също свързва тези точки за вашия екип. Открийте нашата универсална пощенска кутия с повече от 179 функции и над 40+ интеграции. С LiveAgent ще видите, че със страхотния софтуер идва страхотно обслужване на клиентите.

Преминете от Kayako към LiveAgent за броени минути. Ние предлагаме асистирано прехвърляне от Kayako, която ще импортира всички ваши данни от Kayako в LiveAgent. Безплатно е и отнема само 5 минути.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Характеристики Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на самообслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
Конкурент
Обща оценка
Обща оценка на софтуера от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Получена обща оценка от 4.7 от 5 от потвърдени потребители на Capterra.
4.0
Получена обща оценка 4.0 от 5 от потвърдени потребители на Capterra.
Лесно използване
Оценки за лесна употреба от потвърдени потребители на Capterra.
4.6
Оценено с 4.6 от 5 за по-лесно използване от потвърдени потребители на Capterra.
3.9
Оценено с 3.9 от 5 за по-лесно използване от потвърдени потребители на Capterra.
Обслужване на клиенти
Оценки за поддръжка на клиенти от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Оценено с 4.7 от 5 за поддръжка на клиенти потвърдени потребители на Capterra.
3.8
Оценено 3.8 от 5 за поддръжка на клиенти от потвърдени потребители на Capterra.
Съотношение цена-качество
Рейтинг за оценка на цената от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Оценено с 4.7 от 5 за стойност на продукта спрямо цена от потвърдени потребители на Capterra.
3.8
Оценено 3.8 от 5 за стойност на продукта спрямо цена от потвърдени потребители на Capterra.
Цена
Цена на софтуера в щатски долари на агент на месец.
$15/month/agent Цена в щатски долари на агент на месец.
$15/month/agent Цена в щатски долари на агент на месец.
Сигнали/ескалации
Сигнали и ескалации за тикети и споразумения на ниво услуга въз основа на приоритет и предварително определени условия.
Предлага сигнали и ескалация.
Предлага сигнали и ескалация.
Автоматизирано маршрутизиране
Автоматизирано маршрутизиране на тикети до определени отдели и агенти въз основа на предварително определени условия.
Предлага автоматизирано маршрутизиране.
Предлага автоматизирано маршрутизиране.
Управление на колцентър
Централизирано табло за управление, получаване и управление на повиквания.
Предлага управление на колцентър.
Предлага управление на колцентър.
Управление на опашките
Система, която се използва за управление на опашките за обаждания.
Предлага управление на опашки.
Предлага управление на опашки.
Управление на имейли
Възможността за свързване на тикетинг софтуера с множество имейл адреси, за да получавате, отговаряте и пишете имейли директно от софтуера.
Предлага управление на имейли.
Предлага управление на имейли.
Показатели за ефективност
Проследете поведението на посетителите на уебсайта си. Вижте колко дълго сърфират във вашия сайт или на кой сайт са.
Предлага показатели за ефективност.
Предлага показатели за ефективност.
Управление на информационната база
Функция, която позволява на потребителите да създават и управляват изчерпателни информационни бази.
Предлага управление на информационна база.
Предлага управление на информационна база.
Многоканална комуникация
Свързва се с множество линии за комуникация (като имейл, чат на живо, колцентър или социални мрежи), за да рационализира всички съобщения и да позволи на потребителите да отговорят на тях от тикетинг софтуера.
Предлага многоканална комуникация.
Предлага многоканална комуникация.
Чат в реално време
Уиджет за чат на живо, който може да бъде разположен на вашия сайт и използван за комуникация в реално време с посетителите на вашия уебсайт.
Предлага чат в реално време.
Предлага чат в реално време.
Отчитане/Анализ
Табло за анализ, което позволява на потребителите да генерират отчети за ефективността.
Предлага отчитане/анализи.
Не предлага отчитане/анализи.
Портал за самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържанието на информационната база.
Предлага портал за самообслужване.
Предлага портал за самообслужване.
Управление на споразумението за ниво на обслужване (SLA)
Функция, която ви позволява да управлявате и наблюдавате дневниците на SLA, спазването на SLA и др.
Предлага управление на споразумение за ниво на обслужване (SLA).
Предлага управление на споразумението за ниво на обслужване (SLA).
Интеграция за социалните мрежи
Интеграция с популярни социални мрежи като Facebook.
Предлага интеграция за социалните медии.
Предлага интеграция за социалните медии.
Управление на тикети
Управлявайте тикети с фукнции като трансфер, обединяване, разделяне, маркиране като спам, отлагане и др.
Предлага управление на тикети.
Предлага управление на тикети.
Управление на работния процес
Правила за автоматизация, които могат да бъдат приложени за ускоряване на процесите за поддръжка на клиенти.
Предлага управление на работния процес.
Предлага управление на работния процес.

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Разберете как LiveAgent се отличава от другите алтернативи

Подобрено удовлетворение

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

Повишена производителност

Намалено работното време на вашите агенти и решеване на повече запитвания на клиентите си благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Пълно с полезни функции

С повече от 179 функции, предоставянето на поддръжка ще бъде лесна работа.

report on tablet-illustration

Мощна алтернатива на Kayako

Да получите на най-доброто за парите ви е от решаващо значение, когато търсите добър help desk софтуер. Kayako предлага три различни основни пакета. LiveAgent предлага 4 основни пакета с конкурентни цени, както и допълнителни функции като интеграция на социални медии. Ако търсите напълно функционална алтернатива на Kayako, помислете за LiveAgent. Разполагаме с хибриден тикетинг поток, обединена многоканална входяща поща, функции за отчитане и анализ, автоматизация, геймификационни функции и много други! С LiveAgent получавате повече за по-малко. Опитайте LiveAgent днес. Изпробвайте нашия безплатен 14-дневен пробен период днес, не се изисква кредитна карта.

Използвайте силата на универсалната пощенска кутия

Нашата универсална пощенска кутия разполага с над 179 функции за обслужване, готови за употреба. Изпробвайте тагове, напомняния, бележки или някоя от нашите 40+ интеграции.

LiveAgent dashboard on monitor

Най-бързия уиджет за чат

Ако търсите алтернатива на Kayako и скоростта е показател, който е важен за вас, LiveAgent може да е това, което търсите. Когато сравните LiveAgent с на Kayako, ще забележите, че уиджета за чат на LiveAgent се показва само за 2,5 секунди, което е невероятно бързо.

Бързия уиджет за чат е начинът, по който искате ефективно да превънете един посетител на уебсайт в клиент. Според доклад на eMarketer, 35% от посетителите на уебсайт са направили онлайн покупка, след като са използвали чат на живо .

quick quality customer service through live chat
connected world map

Използваме много езици

LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частични) и поддържа езиково адаптивни уиджети. Не позволявайте на чуждите езици да създават бариера между вас и вашите клиенти. Ние се погрижихме за това.

Защо да се задоволите с по-малко?

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за помощ на клиенти за SMB през 2020 г. Ето защо е чудесна алтернатива на Kayako. LiveAgent ви спестява време и пари, така че можете да се съсредоточите върху важното – изграждането на смислени взаимоотношения с клиентите си.

man and woman receiving awards

Сравнение между LiveAgent и Kayako

Вижте как се сравняваме с Kayako въз основа на отзиви на клиенти на Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Правилно към 01.22.2020 г.

Вижте защо нашите клиенти избират LiveAgent като предпочитана алтернатива на Kayako

Сравнете ни с различен софтуери за помощ на потребители

Любопитни сте как се представяме в сравнение с конкурентите ни? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Kayako
    Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

    Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

    Лесен пренос на контакти, тагове и тикети за подобрено клиентско обслужване. LiveAgent предлага алтернатива за подобрение на обслужването.

    Поканете посетителите на уебсайта си на чат. LiveAgent предоставя различни покани. Прочетете за това и опитайте в LiveAgent още сега.

    Галерия с чат покани

    The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies and tactics. It emphasizes the importance of customer-centric approaches and data-driven decision making. Overall, the TEXT highlights the key elements of successful marketing campaigns and the potential challenges faced in the ever-evolving digital landscape.

    LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

    Kustomer алтернатива - LiveAgent

    WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

    Чатът на живо е страхотен начин за затваряне на много сделки. Макросите са бърз начин за отговор на клиентските нужди.

    Макроси

    Макросите са готови отговори или действия, които автоматизират работата на екипа по обслужване на клиенти и подобряват клиентския опит. LiveAgent предоставя макроси за бърз отговор на общи запитвания със стандартен отговор.

    Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

    Прехвърляте се от Outlook?

    Клиентите препоръчват LiveAgent като по-добро решение с добавена стойност. Екипът по поддръжка отговаря своевременно.

    Искате конкретни отговори на конкретни въпроси относно нашия софтуер? Свържете се с нас и ние ще се свържем с вас с отговорите директно.

    Искате оферта?

    LiveAgent е софтуер за подобряване на обслужването на клиенти чрез чат и тикет система. Предлага поддръжка на много езици, управление на тикети, хибридни тикет потоци и маршрутизиране на чатове. Има функционалности за вътрешен чат, също така и софтуер за мониторинг на разговорите. Компанията има партньорска програма и услуги за поддръжка и обучение на клиенти. Функциите на платформата включват Split ticket и масови действия.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x