Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Писнало ви е от вашия help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Kayako.

  • ✓ Без такса за настройване    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Прекъснете по всяко време    
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Kayako?

Kayako е чудесен софтуер с елегантен интерфейс, който „свързва точките между вашите канали за поддръжка, информация за клиента и вашия екип“. Той е на конкурентни цени, но ако търсите алтернатива на Kayako, помислете за LiveAgent. LiveAgent може да се похвали с хибридна тикетинг система, която също свързва тези точки за вашия екип. Открийте нашата универсална пощенска кутия с повече от 179 функции и над 40+ интеграции. С LiveAgent ще видите, че със страхотния софтуер идва страхотно обслужване на клиентите.

Преминете от Kayako към LiveAgent за броени минути. Ние предлагаме асистирано прехвърляне от Kayako, която ще импортира всички ваши данни от Kayako в LiveAgent. Безплатно е и отнема само 5 минути.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Характеристики Liveagent Конкурент
Обща оценка
Обща оценка на софтуера от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Получена обща оценка от 4.7 от 5 от потвърдени потребители на Capterra.
4.0
Получена обща оценка 4.0 от 5 от потвърдени потребители на Capterra.
Лесно използване
Оценки за лесна употреба от потвърдени потребители на Capterra.
4.6
Оценено с 4.6 от 5 за по-лесно използване от потвърдени потребители на Capterra.
3.9
Оценено с 3.9 от 5 за по-лесно използване от потвърдени потребители на Capterra.
Обслужване на клиенти
Оценки за поддръжка на клиенти от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Оценено с 4.7 от 5 за поддръжка на клиенти потвърдени потребители на Capterra.
3.8
Оценено 3.8 от 5 за поддръжка на клиенти от потвърдени потребители на Capterra.
Съотношение цена-качество
Рейтинг за оценка на цената от потвърдени потребители на Capterra.
4.7
Оценено с 4.7 от 5 за стойност на продукта спрямо цена от потвърдени потребители на Capterra.
3.8
Оценено 3.8 от 5 за стойност на продукта спрямо цена от потвърдени потребители на Capterra.
Цена
Цена на софтуера в щатски долари на агент на месец.
$15/month/agent Цена в щатски долари на агент на месец.
$15/month/agent Цена в щатски долари на агент на месец.
Сигнали/ескалации
Сигнали и ескалации за тикети и споразумения на ниво услуга въз основа на приоритет и предварително определени условия.
Предлага сигнали и ескалация.
Предлага сигнали и ескалация.
Автоматизирано маршрутизиране
Автоматизирано маршрутизиране на тикети до определени отдели и агенти въз основа на предварително определени условия.
Предлага автоматизирано маршрутизиране.
Предлага автоматизирано маршрутизиране.
Управление на колцентър
Централизирано табло за управление, получаване и управление на повиквания.
Предлага управление на колцентър.
Предлага управление на колцентър.
Управление на опашките
Система, която се използва за управление на опашките за обаждания.
Предлага управление на опашки.
Предлага управление на опашки.
Управление на имейли
Възможността за свързване на тикетинг софтуера с множество имейл адреси, за да получавате, отговаряте и пишете имейли директно от софтуера.
Предлага управление на имейли.
Предлага управление на имейли.
Показатели за ефективност
Проследете поведението на посетителите на уебсайта си. Вижте колко дълго сърфират във вашия сайт или на кой сайт са.
Предлага показатели за ефективност.
Предлага показатели за ефективност.
Управление на информационната база
Функция, която позволява на потребителите да създават и управляват изчерпателни информационни бази.
Предлага управление на информационна база.
Предлага управление на информационна база.
Многоканална комуникация
Свързва се с множество линии за комуникация (като имейл, чат на живо, колцентър или социални мрежи), за да рационализира всички съобщения и да позволи на потребителите да отговорят на тях от тикетинг софтуера.
Предлага многоканална комуникация.
Предлага многоканална комуникация.
Чат в реално време
Уиджет за чат на живо, който може да бъде разположен на вашия сайт и използван за комуникация в реално време с посетителите на вашия уебсайт.
Предлага чат в реално време.
Предлага чат в реално време.
Отчитане/Анализ
Табло за анализ, което позволява на потребителите да генерират отчети за ефективността.
Предлага отчитане/анализи.
Не предлага отчитане/анализи.
Портал за самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържанието на информационната база.
Предлага портал за самообслужване.
Предлага портал за самообслужване.
Управление на споразумението за ниво на обслужване (SLA)
Функция, която ви позволява да управлявате и наблюдавате дневниците на SLA, спазването на SLA и др.
Предлага управление на споразумение за ниво на обслужване (SLA).
Предлага управление на споразумението за ниво на обслужване (SLA).
Интеграция за социалните мрежи
Интеграция с популярни социални мрежи като Facebook.
Предлага интеграция за социалните медии.
Предлага интеграция за социалните медии.
Управление на тикети
Управлявайте тикети с фукнции като трансфер, обединяване, разделяне, маркиране като спам, отлагане и др.
Предлага управление на тикети.
Предлага управление на тикети.
Управление на работния процес
Правила за автоматизация, които могат да бъдат приложени за ускоряване на процесите за поддръжка на клиенти.
Предлага управление на работния процес.
Предлага управление на работния процес.

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Разберете как LiveAgent се отличава от другите алтернативи

Union icon

Подобрено удовлетворение

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

Increase icon

Повишена производителност

Намалено работното време на вашите агенти и решеване на повече запитвания на клиентите си благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Group 370 icon

Пълно с полезни функции

С повече от 179 функции, предоставянето на поддръжка ще бъде лесна работа.

undraw report mx0a

Мощна алтернатива на Kayako

Да получите на най-доброто за парите ви е от решаващо значение, когато търсите добър help desk софтуер. Kayako предлага три различни основни пакета. LiveAgent предлага 4 основни пакета с конкурентни цени, както и допълнителни функции като интеграция на социални медии. Ако търсите напълно функционална алтернатива на Kayako, помислете за LiveAgent. Разполагаме с хибриден тикетинг поток, обединена многоканална входяща поща, функции за отчитане и анализ, автоматизация, геймификационни функции и много други! С LiveAgent получавате повече за по-малко. Опитайте LiveAgent днес. Изпробвайте нашия безплатен 14-дневен пробен период днес, не се изисква кредитна карта.

Използвайте силата на универсалната пощенска кутия

Нашата универсална пощенска кутия разполага с над 179 функции за обслужване, готови за употреба. Изпробвайте тагове, напомняния, бележки или някоя от нашите 40+ интеграции.

liveagent dashboard on monitor

Най-бързия уиджет за чат

Ако търсите алтернатива на Kayako и скоростта е показател, който е важен за вас, LiveAgent може да е това, което търсите. Когато сравните LiveAgent с на Kayako, ще забележите, че уиджета за чат на LiveAgent се показва само за 2,5 секунди, което е невероятно бързо.

Бързия уиджет за чат е начинът, по който искате ефективно  да превънете един посетител на уебсайт в клиент. Според доклад на eMarketer, 35% от посетителите на уебсайт са направили онлайн покупка, след като са използвали чат на живо .

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Използваме много езици

LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частични) и поддържа езиково адаптивни уиджети. Не позволявайте на чуждите езици да създават бариера между вас и вашите клиенти. Ние се погрижихме за това.

Защо да се задоволите с по-малко?

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за помощ на клиенти за SMB през 2020 г. Ето защо е чудесна алтернатива на Kayako. LiveAgent ви спестява време и пари, така че можете да се съсредоточите върху важното – изграждането на смислени взаимоотношения с клиентите си.

man and woman receiving awards

Сравнение между LiveAgent и Kayako

Вижте как се сравняваме с Kayako въз основа на отзиви на клиенти на Capterra

kayako liveagent capterra comparison
Правилно към 01.22.2020 г.

Вижте защо нашите клиенти избират LiveAgent като предпочитана алтернатива на Kayako

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Как LiveAgent се сравнява с Kayako?

LiveAgent предлага следните допълнителни функции през Kayako: колцентър, Instagram интеграция, Viber интеграция и неограничени бутони за чат.

Какви са допълнителните предимства от използването на LiveAgent пред Kayako?

Допълнителните предимства от използването на LiveAgent пред Kayako включват повишена удовлетвореност на клиентите, задържане на клиентите, намалени разходи за обслужване на клиенти, намален процент на отбив и по-добър работен процес на агента.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо