Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Dixa на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Dixa?

Открийте LiveAgent – софтуер за клиентска поддръжка с безброй функции, работещ с много канали за комуникация и социални медии. Бъдете във връзка с клиентите си по имейл, чат на живо, в кол центъра, клиентския портал, Viber и социалните медии. Научете повече за LiveAgent или заявете 14-дневна безплатна версия, за да се запознаете с продукта отблизо.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Търсите алтернатива на Dixa?
Slido green logo
Reports in Help desk software - LiveAgent

Обслужвайте клиентите по безброй канали

Безупречното обслужване на клиентите трябва да бъде осигурявано на различните места за връзка, удобни на клиентите ви. За щастие можете да осигурите качествено обслужване на клиентите от една система за работа с тикети. Работете с тикети по имейл и обаждания, настройте джаджата си за чат на живо и бъдете във връзка в Facebook, Twitter, Instagram и Viber. Всичко е на едно място, за да могат служителите ви да се фокусират върху обслужването на клиенти, без да е необходимо да превключват между приложенията.

Специален инструмент за клиентска поддръжка, грижещ се за всичко

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Увеличете удовлетвореността на клиентите чрез обслужване в повече социални медии

Социалните медии се превърнаха в по-бързи и по-добри инструменти за обслужване на клиенти за служителите от отделите за работа с клиенти. Затова интеграциите с Facebook и Facebook Messenger са вградени в системата на LiveAgent, за да можете лесно да свържете с тях профила си. Същото важи за Twitter и Instagram. Станете част от социалните мрежи чрез удобната за използване система за работа с тикети, управлявайте постовете си, отговаряйте на коментари и просто вършете много повече работа от едно място.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Управление на тикетите в социалните мрежи от един единствен интерфейс

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Чат в реално време с интуитивни функции

Решавайте по-бързо проблемите на клиентите с помощта на правилния продукт за клиентска поддръжка. Получавайте страхотни отзиви от клиентите благодарение на най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Чатът на живо е един от най-добрите инструменти за клиентска поддръжка, а LiveAgent ви предлага чат с ключови функции за безупречно обслужване. Разгледайте пълния списък с функции и вижте кое прави продукта ни страхотен за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Обработвайте по-бързо запитванията от клиент с помощта на чата ни на живо

Екипът ни за поддържка ще се погрижи безупречно за вас

Общуваме с клиентите си 24/7, за да сме сигурни, че можем да помогнем на всеки по всяко време. Обадете ни се, пишете ни в чата или ни изпратете имейл , когато имате нужда от помощта ни за решаването на даден проблем или искате да научите нещо ново за LiveAgent. Можете да се консултирате и с клиентския ни портал пълен с много полезни статии за продукта ни за клиентска поддръжка.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетаваотличен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Готови ли сте опитате LiveAgent?

Вижте видеото ни представящо продукта и разберете какво още може да прави LiveAgent или заявете безплатна 14 дневна пробва версия. Можете да разгледате и достъпните ни тарифни планове подходящи за компании с всякаква големина и от всички сфери на дейност. Станете част от семейството на LiveAgent още днес и подобрете производителността на служителите си с помощта на нашия Help Desk продукт.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ще бъдете в добри ръце!
Slido green logo

Често задавани въпроси

Какви са алтернативите на Dixa?

Има много варианти за алтернативи на Dixa и LiveAgent е един от тях. Той ви предлага мултиканална тикет система, работеща с всички важни канали за връзка с клиентите за осигуряване на по-добро обслужване.

Кое прави LiveAgent добра алтернатива на Dixa?

LiveAgent ви предлага мултиканално управление на тикетите. Нашият продукт поддържа обслужване на клиентите по имейл, чат на живо, телефон, в клиентски портал и социалните медии - Facebook, Instagram и Twitter. Можете да общувате и по Viber.

Какви са ползите на алтернативата на Dixa LiveAgent?

LiveAgent предлага повече канали за комуникация на по-добра цена, за да не се тревожите за бюджета си.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо