Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Hiver на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Hiver?

Превърнете общата си входяща кутия в мултиканален Help Desk продукт за работа с тикети. LiveAgent осъществява повече взаимодействия с клиентите с помощта на тикет система обединяваща множество канали за връзка. Подобрете клиентската си поддръжка с повече имейл акаунти, чат на живо, интеграции със социалните медии, кол център или клиентски портал.

Осигурявайте обслужване на клиентите си от световно ниво и обработвайте ефективно повече бизнес запитвания. Заявете безплатна 14-дневна пробна версия и се запознайте с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Forward emails to your LiveAgent

Обработвайте входящите имейли с лекота

Уморихте ли се от работата с различни имейл акаунти и постоянно превключване между прозорците на екрана? Започнете да използвате продукт обединяващ всички имейли от клиентите в една входяща кутия. Системата за управление на тикети на LiveAgent ви позволява да работите не само с Gmail или Outlook, можете да свържете с продукта профилите си от различни доставчици.

Продуктът ни предлага разширени опции за филтриране и други чудесни функции, за да можете да се фокусирате върху осигуряването на безупречно клиентско обслужване. Прегледайте пълния списък с функции за работа с тикети, които ви предлага LiveAgent.

Една обща платформа създадена за увеличаване производителността на екипа ви

Подобрете качеството на обслужването си с допълнителни канали

Осигурявайте безупречно обслужване на клиентите с помощта на набор от разнообразни инструменти, обслужващи всеки важен канал за връзка с клиентите. Работете с платформа за обслужване на клиенти предлагаща ви управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и социалните медииFacebook, Instagram и Twitter. Създайте перфектно работещи процеси между всички канали и обслужвайте клиентите си персонализирано.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Отговаряйте на клиентите в известните канали с помощта на LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Разполагайте с най-бързата джаджа за чат на живо

Чатът на живо е чудесен инструмент за бързо осигуряване на клиентска поддръжка благодарение на джаджата поставена на сайта ви. LiveAgentви предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, което прави размяната на съобщения с клиентите бърза и плавна. Чатът ви предлага и функции като преглед на написаното в реално време, проактивни покани за чат и още осигуряващи ви подобрена функционалност. Персонализирайте джаджата за чат, за да отговаря на корпоративния ви стил и осигурявайте лично, “хуманно” обслужване на всеки един клиент.

Добавете джаджа с чат на живо с модерни функции към Help Desk продукта си

Бъдете щастлив клиент, за да бъдат и вашите клиенти щастливи

Грижим се за всички наши клиенти и полагаме всички усилия за предоставянето на безупречно обслужване. Нашият екип за клиентска поддръжка е готов да ви помогне при появата на какъвто и да е било проблем или да ви предостави информацията, която ви е необходима. Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, в чата на живо или просто да ни се обадите. Не пропускайте да разгледате и клиентския ни портал пълен с полезни статии за LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да преминете към друг софтуер за работа с обща входяща кутия?

Подобрете производителността на служителите си с помощта на многоканалната ни система за управление на тикети още днес. Просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия и започнете да работите с набора с инструменти на LiveAgent. Ако искате да видите всичко, което може да прави продуктът ни, изгледайте видеото ни, в което представяме повечето от функциите му и как можете да ги използвате. Преминете към LiveAgent днес и осигурявайте поддръжка на клиентите си чрез различните основни канали за връзка.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Често задавани въпроси

Кои са алтернативите на Hiver?

Hiver има много алтернативи, но само част от тях могат да ви дадат възможност за работа с мултиканална сситема за управление на тикети, безброй функции и интеграции на достъпна цена. LiveAgent ви предлага всичко това, можете да използвате продукта ни за работа с електронна поща, чат на живо, кол център, социалните медии и за управление на клиентския портал.

Кое прави LiveAgent добра алтернатива на Hiver?

LiveAgent може да бъде използван за обединяване на много имейл акаунти от различни доставчици. Няма значение дали използвате Gmail, Outlook или друг доставчик, можете да ги свържете в един единствен продукт.

Какви са ползите от алтернативата на Hiver LiveAgent?

Достъпните тарифни планове и богатия избор на начини за комуникация с клиентите. Изберете каналите, необходими ви за достигането на повече клиенти. Осигурявайте повече от обслужване чрез тикет система и упражнявайте повече контрол върху разнообразните функции на Help desk продукта си.

По какво общата входяща кутия се различава от общите имейл акаунти?

Работата с различни имейл акаунти изисква постоянно превключване и проверка за постъпването на нови съобщения. Общата входяща кутия означава, че можете да обедините всичките си имейл акаунти на едно място, да управлявате по-добре входящите имейли, да отговаряте по-бързо на клиентите и да пестите време, докато правите това.

Как общата входяща кутия ще спомогне да увелича производителността на екипа ви?

Да разполагате с обща входяща кутия означава да прекарвате по-малко време в превключване между отделните акаунти. Ще отговаряте по-бързо на клиентите или колегите си.Общата входяща кутия на LiveAgent ви предлага интелигентни опции като възлагане на тикети, като по този начин се разпределя равномерно отговорността между служителите.

Related Articles to Алтернатива на Hiver
Advanced contact / chat widgets integration

Advanced contact / chat widgets integration

The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.

LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. Осигурете поддръжка чрез множество канали и акаунти. Осигурете помощ с най-добрите инструменти и улеснете работния си процес със страхотна система за билети. 4 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent най-бързият чат на живо, нашата джаджа за чат на живо е най-бързата на пазара, като чатът достига скорости от 2,5 секунди.

Търсите алтернатива на Vocalcom?

LiveAgent е предпочитан пред ZenDesk от мнозина. Комбинирани пакети, функционалност и бърза реакция от отдела за поддръжка допринасят за отличното качество на услугата. LiveAgent предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи на добра цена и с иновативни автоматизирани модули.

Многоканалният софтуер за телефонна централа LiveAgent дава на сътрудниците ви възможността да осигурят персонализирано обслужване на клиентите ви. Вижте новостите в клиентското обслужване сега.

Създайте софтуер за контактен център за 5 мин.

Нашата ръчна изходяща телефонна централа ще ви помогне да подобрите връзките с клиентите си и да оптимизирате изходящите обаждания. Софтуерът ни за изходяща телефонна централа ще ви даде контрол върху обажданията. Сътрудниците могат да насочват входящите обаждания към свои лични устройства. Научете повече за нашите услуги и софтуер чрез нашето приложение LivePhone.

Complete LiveAgent API v1 reference

Complete API reference

The given TEXT provides information about API calls for checking the online status of agents and departments. It includes sample code for making a GET request and example responses in XML and JSON formats.

Споделяйте предишни разговори и заявки с клиентите си чрез онлайн история на тикетите. Можете да включвате и изключвате тази функция, когато пожелаете.

Онлайн история на тикетите (URL)

LiveAgent предлага отдели в организацията, които са специализирани групи хора за определени задачи и процеси. Имейл известията могат да бъдат автоматично конфигурирани и изпращат писма до служителите, уведомявайки за нови запитвания и отговори. LiveAgent предоставя безплатен пробен период от 14 дни и информация за онлайн историята на тикета, масовите действия и отделите.

LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от центъра за обслужване на Hubspot, което се извършва изцяло от екипа ни за техническа поддръжка. Вижте повече относно прехвърлянето на данните ви.

Разделяте се с центъра за обслужване на HubSpot?

LiveAgent е водещо help desk приложение за 2020 г. и е на първо място за SMB. Сред клиентите на компанията са Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University. Потребителите могат да изберат между Ticket и Ticket+Chat плановете за малки и средни бизнеси. LiveAgent предлага клиентско обслужване от световен клас.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо