Прехвърляте се от Gmail?

През Gmail акаунта си ли управлявате обслужването на клиентите си? Преминете на следващото ниво и прехвърлете данните си към системата на LiveAgent още днес.

LiveAgent е програмен продукт за клиентска поддържка с всички необходими функции, подходящ за компании от всякаква големина. Осигурете още инструменти на сътрудниците си от отдел обслужване на клиенти. Оптимизирайте работния процес с чат на живо, кол център, база знания и възможности за интеграция със социалните медии. Научете какви предимства може да донесе преминаването ви към системата на LiveAgent.

Предимства на прехвърлянето от Gmail

Тикет система

Системата за управление на тикети ще ви помогне да организирате по-добре работата с клиентите ви

Повече канали за комуникация

Нашата система поддържа електронна поща, чат на живо, кол център, база знания и предлага интеграция със социалните медии

24/7 обслужване на клиенти

Винаги можете да разчитате на нас, когато имате нужда от помощ – ежедневно, по всяко време на денонощието

Оптимизация на работния процес

Можете да свършите повече работа за по-малко време. Спестете пари, помогнете на повече клиенти

Benefits of attended call transfers

Ще прехвърлим данните ви безплатно

Gmail и продуктите на Google са наистина невероятни, ние също използваме част от тях в работата си. Въпреки това обслужването на клиенти е нещо различно и на определено ниво изисква повече внимание и специализиран софтуер.

И точно тук идва на помощ системата на LiveAgent. Като това въобще не означава, че трябва да се откажете от използването на Gmail акаунта си. Ние ще интегрираме пощата ви с тикет системата на LiveAgen и така ще можете да продължавате да следите всички ваши съобщения от панела за управление в системата ни. Системата за управление на тикети улеснява неимоверно организацията по осигуряване на клиентска поддръжка, с нейна помощ ще знаете кои проблеми са решени и кои чакат обработване.

Искам да опитам

Какви данни можем да прехвърлим?

Supervisor

Контакти

Прехвърлете контактите си

Mail envelope

Съобщения

Всички ваши съобщения по имейл и от други източници

Tags - icon

Тагове

Таговете на имейлите също могат да бъдат прехвърлени

customer feedback satisfaction rewards

Отзиви

Прехвърлете всичките си отзиви

Електронната поща е само началото

Освен интегрирането на входящата кутия на Gmail пощата си, можете да добавите към системата ни и входящи кутии от други доставчици като Yahoo, Microsoft и още. Тикет системата ни ще организира имейлите ви от всички акаунти. Но това далеч не е всичко.

LiveAgent ви предлага още инструменти за връзка с клиентите ви. Отговаряйте бързо с помощта на супер бързата ни джаджа за чат на живо, при която съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Създайте свои собствени кол център и база знания. Или общувайте с клиентите си в социалните медии. Предлагаме ви възможности за интеграция с Facebook Messenger, Twitter, Instagram и Viber. Искате ли да опитате?

liveagent tools

Вижте какво може да използвате

get inspired

Клиентско облужване 24/7

Осигурете безупречно обслужване на клиентите си с LiveAgent и разчитайте на същото от наша страна. Всички наши клиенти разполагат с 24/7 клиентска поддръжка, включена в тарифните им планове.

Независимо дали трябва да решите даден проблем или просто искате да ни попитате нещо, ние ще бъдем на ваше разположение по всяко време. Използваме същия софтуер, затова знаем как точно да ви помогнем. А това означава, че можете да се свържете с нас по предпочитания от вас начин. Обадете ни се, изпратете ни имейл или се свържете с нас в социалните медии. Заинтригувахме ли ви? Просто натиснете долния бутон и опитайте.

Искам да опитам

3,000+ отзиви в Trustpilot | GetApp | отзиви в G2 crowd

Какво казват за нас нашите клиенти

Премествате се от друг имейл доставчик?

Прехвърлете данните си от който и да е от доставчиците на софтуер за клиентска поддръжка от списъка по-долу безплатно. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Gmail
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x