Прехвърляне на вашите данни от Zoho Desk?

LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от Zoho Desk изцяло изпълнена от нашия персонал за техническа поддръжка. Прехвърлянето на вашите данни от Zoho Desk до LiveAgent е бързо, сигурно и безплатно. Прехвърлете се още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
feeling proud - illustration

Безплатно асистирано прехвърляне от Zoho Desk

Свържете се с нас чрез чат на живо или по имейл, за да ни уведомите, че искате да прехвърлите данните си от Zoho Desk в LiveAgent. Ние ще прехвърлим сигурно всички ваши данни безплатно. Междувременно можете да се отпуснете и да се насладите на една чаша кафе.

Плъгина идва скоро!

Нашите разработчици работят усилено, за да предоставят вграден плъгин за пехвърляне от Zoho Desk. След като плъгина е готова, ще можете да прехвърлите данните си от Zoho Desk в LiveAgent, като просто щракнете върху бутона за активиране в таблото за управление на LiveAgent. Останете на линия! 

monitor plug in - illustration

Какви данни мога да прехвърля от Zoho Desk?

Контакти

Лесно прехвърлете агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Тагове

Прехвърлете всички тагове за отдели и тикети.

Отзиви

Прехвърлете всички отзиви, получени във вашия портал за клиенти.

На какво можете да се насладите, след като се прехвърлите от Zoho Desk

Improve customer happiness - icon

Невероятно обслужване на клиенти

Нашите агенти са готови да ви помогнат с всеки ваш проблем 24/7.

Integrations pricing-icon

Пълно обслужване на за намиране на решения

Нашият софтуер предлага над 179 функции на информационното бюро, допълнени от над 40 интеграции.

Money bag and a coin - icon

Значими спестявания

LiveAgent предлага завинаги безплатен план, както и три други плана на изгодни цени.

translator - icon

Многоезикова поддръжка

LiveAgent се предлага в 43 различни езикови превода (някои частични) и поддържа езиково адаптивни уиджети.

Прехвърлете данните си от Zoho Desk днес

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2019 и 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет, за да осигурите поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и професионалните търговци

$15 /mo
Опитай
Package Name

Тикет + чат

За малкия бизнес и професионалните търговци

$29 /mo
Опитай

Миграция от друг хелп деск софтуер?

Прехвърлете данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуери безплатно. Направете превключването днес. Можете да разчитате на нас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Zoho Desk
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x