Кажете сбогом на бавния софтуер

Превключете към LiveAgent и ще прехвърлим Вашите данни от Gorgias безплатно.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Прехвърлете се от Gorgias към LiveAgent

Обмисляте ли прехвърляне от настоящия си help desk софтуер към LiveAgent? Предлагаме Ви безплатна миграция от Gorgias към LiveAgent. Прехвърлете Вашите записи, контакти и други във Вашия нов help desk софтуер и се присъединете към LiveAgent общността.

Нашият екип с удоволствие ще помогне за трансфера на данните от настоящия Ви софтуер за обслужване на клиенти. 

Gorgias срещу LiveAgent сравнение

Функции Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Gorgias
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Gorgias предлага тикетинг система като част от план за $60 месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
Gorgias предлага чат като част от план за $60 месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All Inclusive за $39 на служител, месечно.
Gorgias предлага кол център като част от план, струващ $300 месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Gorgias не предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага Facebook интеграция в плана Тикет срещу допълнителни $39 на служител, месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Gorgias предлага Facebook интеграция в план, струващ $60 месечно.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Gorgias не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага Instagram интеграция в плана Тикет срещу допълнителни $39 на служител, месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Gorgias предлага интеграция с Instagram в план, струващ $60 месечно.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Gorgias не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Gorgias не предлага секция с полезна информация.
Клиентски форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Gorgias не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Gorgias предлага автоматизация в план, струващ $60 месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Gorgias предлага API функции в план, струващ $60 месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
Gorgias не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Gorgias не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Gorgias предлага неограничена история в план, струващ $60 месечно.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Gorgias не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет + Чат за $29 на служител, месечно.
Gorgias предлага неограничен брой чат бутони в план, струващ $60 месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли.
Gorgias не предлага неограничен брой запитвания/имейли.
Неограничен брой записи на разговора
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Gorgias не предлага неограничен брой на записи на разговори.
Неограничено обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено, денонощно обслужване в плана ТИкет за $15 на служител, месечно.
Gorgias предлага неограничено, денонощно обслужване в план, струващ $60 месечно.
Create self service portal in LiveAgent

Безплатна миграция от Gorgias

Ако искате да прехвърлите екипа си заедно с Вашата пощенска кутия, история, профили на служители, запис от базата знания, филтриране на данни и всичко останало в LiveAgent, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време.

Нашият екип с удоволствие ще Ви помогне с прехвърлянето на Вашите данни – безплатно. Междувременно можете да си вземете почивка и да изчакате, докато импортираме всичко във Вашия нов софтуер за обслужване на клиенти. В случай, че искате да изпробвате нашия софтуер, това е безплатно демо. Просто кликнете върху бутона по-долу.

Какви данни можете да прехвърлите от Gorgias?

Хора

Прехвърлете Вашите администраторски, служителски и клиентски профили.

Тикети

Прехвърлете тикетите заедно с тяхната история.

Маркери

Прехвърлете маркери и отдели.

Осигурете най-доброто обслужване на клиенти

Gorgias върши отлична работа, но не всеки вариант за обслужване на клиенти пасва на всички. Опитайте help desk миграцията към LiveAgent и разберете дали това е подходящото решение за Вашите служители и дали те могат да осигурят по-добро клиентско изживяване с нашия софтуер.

LiveAgent предлага надежден набор от инструменти, много канали за поддръжка, полезни функции и интеграции за Вашия екип. Възползвайте се от връзки и функции като Facebook, Instagram, Shopify, видео разговори, история на тикетите, live чат или история на базата знания. Присъединете се към нашата общност с чудесен опит с клиентите и стартирайте проекта си за миграция още днес.

get inspired

Предимства от прехвърлянето на данни към LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Отлично клиентско облужване

Обслужването на нови и съществуващи клиенти 24/7,няма да ВИ предаде, когато имате нужда от него

Web helpdesk icon

Напълно оборудван софтуер за обслужване на клиенти

Онлайн инструменти, функции и интеграции, които да направят Вашия отдел за обслужване ефективен.

Reports

Възвръщаемост на инвестициите

Превърнете входящите обаждания във възръщаема инвестиция. Отличното обслужване означава по-добри продажби.

Sandbox

Множество поддържани езици

Вашият онлайн център за обслужване може да говори Вашия език и този на клиентите Ви.

increase availability

Готови ли сте за Вашата help desk миграция?

Изпробвайте ни или прехвърлете данните си с наша помощ безплатно още днес. Присъединете се към общността на щастливите клиенти на LiveAgent.

Кликнете на бутона по-долу за безплатна пробна версия или се свържете с нас, за да обсъдим прехвърлянето на Вашите данни

Какво казват за нас нашите клиенти

Прехвърляне от друг софтуер за обслужване на клиенти?

Прехвърлете данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуерни решения напълно безплатно. Направете смяната още днес. Ние ще се погрижим.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Миграция от Gorgias
Softuer Za Telefoniq

Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?

Осъществявайте и получавайте обаждания през интернет с нашия усъвършенстван софтуер за телефония. Правете международни и регионални разговори на местни цени.

Sorry, I am not able to summarize text in Bulgarian.

Кол център

Sorry, I am not able to summarize text in Bulgarian.

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Брандинг

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

Папка обслужване на клиенти

This is a list of companies, organizations, and platforms including Acer, Adobe, Amazon, Facebook, Google, Instagram, Microsoft, and Twitter. It also includes media outlets such as The New York Times, The British Broadcasting Corporation (BBC), and Forbes. These companies offer various services such as technology, e-commerce, social media, and entertainment.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп

Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.

Времето на разговор е ценен показател на кол центъра, спомагащ постигането на високи нива на клиентска удовлетвореност.

Време на разговор

Иновативният маркетингов процес оптимизира комуникацията и повишава ефективността на кампаниите с помощта на интелигентни аналитични инструменти. LiveAgent предлага подобрено клиентско обслужване и комуникационно изживяване, включително и CRM управление. Времето на разговор е важен показател за ефективността на обслужването на клиентите и може да бъде подобрен с подходящи обучения.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x