Искате да се прехвърлите от Tawk в LiveAgent?

Ако планирате прехвърляне на LiveAgent и пренос на данните си от Tawk, свържете се с нас. Сътрудниците ни от екипа за поддръжка с радост ще ви помогнат да прехвърлите данните си – и то безплатно!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Ще прехвърлим данните ви безплатно

Отпуснете се и си починете докато ние прехвърляме данните ви. Това няма да ви струва и стотинка, а данните ви ще бъдат прехвърлени от Tawk в LiveAgent за нула време. Свържете се с нас и обсъдете прехвърлянето със специалистите ни от екипа по поддръжка.

Искате сами да прехвърлите данните си?

В момента работим по разработването на плъгин за пренос на данни от Tawk. Следете ни, за да научавате най-новата информация.

monitor plug in - illustration

Какви данни могат да бъдат прехвърлени от Tawk?

Manager - icon

Контакти

Лесен пренос на вашите сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти.

Email received in inbox

Тикети

Пренос на тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикетите.

Tags

Тагове

Пренос на всички тагове, свързани с отделите и тикетите ви.

colorful review - icon

Отзиви

Пренос на всички отзиви, получени в клиентския ви портал.

Готови ли сте за преместване от Tawk в LiveAgent?

Разгледайте част от предимствата, които получавате при прехвърлянето си към LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 поддръжка от нашите сътрудници. Винаги сме до вас, когато имате нужда от помощ.

Integrations pricing-icon

Комплексно решение за клиентска поддръжка

Полезни инструменти, над 175 функции и повече от 40 възможности за интеграция. Имаме всичко, от което се нуждаете.

Money bag and a coin - icon

Увеличете спестяванията си и възвръщаемостта на инвестициите си

Използвайте LiveAgent напълно безплатно или изберете един от трите ни платени тарифни плана.

translator - icon

Избор на език

Изберете един от 43-те езика. LiveAgent поддържа и джаджи с езикова адаптация.

Пренесете данните си от Tawk още днес

LiveAgent е най-обсъжданият, с максимално висок рейтинг Help Desk софтуер за малкия и среден бизнес за 2019 и 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и професионалните търговци

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет + Чат

За малкия бизнес и професионалните търговци

$29 /мес.
Заяви

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Опитайте безплатно сега Без изискване за плащане с кредитна карта
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Пренос на данни от друга платформа?

Пренесете данните си от който и да е било от изброените по-долу доставчици на софтуерни продукти безплатно. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Tawk
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x