Преминаване от NovoCall към LiveAgent?

Обмисляте ли прехвърляне на вашите данни от Novocall към новия ви LiveAgent? Нашите агенти за поддръжка с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите вашите данни безопасно и без усилие. Обадете ни се и започнете прехвърлянето на вашите данни още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Прехвърлянето на данни е наша работа!

Обърнете се към нас и ни позволете да ви помогнем. Нашите агенти за поддръжка ще отговорят на всеки ваш въпрос относно пръхвърлянето на данни и ще ви помогнат да преместите всичко необходимо в новия си акаунт в LiveAgent. Междувременно можете просто да се отпуснете, докато ние се погрижим за всичко.

Искате ли да се прехвърлите сами?

В момента нашият персонал работи по приставка за прехвърлянето от Novocall. Следете за повече информация!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от Novocall?

Хора

Прехвърлете с лекота агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете целия си отдел и тагове за тикети.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Готови ли сте да се прехвърлите от Novocall към LiveAgent?

Разгледайте някои предимства, които получавате, когато преминете към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

24/7 поддръжка от нашите агенти. Ние сме насреща, когато имате нужда от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно решение за помощ при обслужването

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции. Ние разполагаме с всичко необходимо.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и своите възвръщания от инвестиции

Използвайте LiveAgent безплатно завинаги или изберете един от трите ни платени плана.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent също поддържа езикови адаптивни приспособления.

Прехвърлете данните си от Novocall днес

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW и Yamaha, за да осигурите поддръжка от световна класа на своите клиенти.

Package Name

Тикет

За малки фирми и предприемачи

$15 /mo
Опитай
Package Name

Тикет+чат

Най-подходящ за малки и средни предприятия и големи компании

$29 /mo
Опитай

Прехвърляне от друг софтуер?

Прехвърлете данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуери безплатно. Направете смяната днес. Ние ще се погрижим за всичко.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Novocall
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x