Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Novocall на пазара.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Търсите ли софтуер, който може повече от телефонни обаждания? LiveAgent е отлично многоканално Help desk решение, което ще Ви помогне да подобрите обслужването на Вашите клиенти.

LiveAgent Ви предлага много комуникационни канали , повече от 175 функции и над 40 интеграции, за да осигурите възможно най-доброто обслужване.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Обслужване чрез Кол център

Освен всички останали функции, LiveAgent поддържа интеграция на кол център. Настройването й е бързо и лесно!

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете отделни функционалости, за да персонализирате Вашата поддръжка

Богат откъм функции

Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.

Novocall срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Novocall
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Novocall не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Novocall не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител месечно.
Novocall предлага кол център за $25 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
Novocall не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Novocall не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Novocall не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага ингерация с Instagram.
Novocall не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Novocall не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Novocall не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Novocall не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall предлага автоматизация и правила за $25 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Novocall не предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага функцията IVR .
Novocall не предлага функцията IVR .
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Novocall не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Novocall не предлага неограничена история.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой сайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall oпредлага неограничен брой уебсайтове за $25 на служител, месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Novocallне предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Novocall не предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Novocall предлага неограничен брой записи на разговори за $25 на служител, месечно.
Неограничено обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall предлага обслужване 24/7 за $25 на служител, месечно.
smart phone calling

Мощна алтернатива на Novocall

Преминете на следващото ниво в обслужването на Вашите и клиенти и им дайте възможност да се свържат с Вас чрез множество канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания обединени в едно решение.

Всичко се управлява чрез надеждна тикетинг система, като всяко отделно съобщение, което получавате, е сортирани автоматично. По този начин можете да се съсредоточите върху важните неща и да спестите време.

Най- бързият Live чат

Live чатът е чудесно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта .

Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. Осигурете обслужване със светкавична бързина

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Обслужване чрез Кол център

Ако не искате, не е и необходимо да се отказвате от кол центъра. LiveAgent Ви позволява да настроите Вашия контактен център бързо и лесно. Можете да го свържете с браузъра си, с телефон или всяко друго избрано устройство.

Няма нужда от други доставчици, LiveAgent се е погрижил за всичко.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да преминете към LiveAgent?

Преминете към LiveAgent и дайте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас. LiveAgent има три страхотни платени плана, включващи полезни инструменти, функции и теграции, които да ускорят работните процеси. Разгледайте и вижте кой Ви пасва най-добре.

LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Novocall
    LiveAgent има неограничени записи на обаждания, което означава, че всяко обаждане се записва и съхранява в LiveAgent за юридически или тренировъчни цели.

    Неограничени записи на разговори

    Препоръчителен маркетинг и онлайн чат са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. ЛайвАджент е софтуерно решение за това.

    Оценявайте въздействието на чата наживо върху реализациите на уебсайта Си или въздействието на агентите си върху продажбите на компанията с вграденото проследяване на чата.

    Чат вграден за проследяване

    LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции и интеграции, включително чат на живо с проследяване на данните за реализации и клиентско поведение. Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване.

    Уебинарите на LiveAgent за работа с клиенти са фокусирани върху представянето на мултиканалното ни Help Desk програмно решение, включващо система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Можете да използвате безплатната версия на LiveAgent само за ограничен период от време.

    Научете всичко за LiveAgent с уебинари

    Създаването на отделни бази знания и използването на чат на живо или проактивни покани за чат са чудесен начин за директен контакт с клиентите, потенциални клиенти и аудиторията на вашия сайт.

    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    Ако искате да бъдете по-ефективни, нищо не Ви спира. Разделите с няколко тикета Ви позволяват да отговаряте на множество запитвания едновременно.

    Множество тикет раздели

    LiveAgent е ръководен инструмент, който помага на компаниите да вършат по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите си. Това води до увеличаване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent предлага мултифункционална комуникационна платформа, вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания и многоезичност. Има 14-дневна безплатна проба и бутон "Разреши", която позволява на служителите да работят само по едно запитване.

    Изведете Вашето бюро на помощ на следващото ниво с имейл, чат на живо, социални медии, кол център и база от знания - всичко това в рамките на един софтуер.

    Търсите ли Lucep алтернатива?

    LiveAgent е популярен софтуер за клиентско обслужване, включващ VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и други функционалности.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x