Търсите ли софтуер, който може повече от телефонни обаждания? LiveAgent е отлично многоканално Help desk решение, което ще Ви помогне да подобрите обслужването на Вашите клиенти.
LiveAgent Ви предлага много комуникационни канали , повече от 175 функции и над 40 интеграции, за да осигурите възможно най-доброто обслужване.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Освен всички останали функции, LiveAgent поддържа интеграция на кол център. Настройването й е бързо и лесно!
LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете отделни функционалости, за да персонализирате Вашата поддръжка
Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
|
Novocall
|
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг система.
|
Novocall не предлага тикетинг система.
|
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат.
|
Novocall не предлага чат.
|
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
|
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител месечно.
|
Novocall предлага кол център за $25 на служител, месечно.
|
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
|
LiveAgent предлага самообслужване.
|
Novocall не предлага самообслужване.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
|
Novocall не предлага интеграция с Facebook.
|
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
Novocall не предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага ингерация с Instagram.
|
Novocall не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Novocall не предлага интеграция с Viber.
|
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
|
Novocall не предлага секция с полезна информация.
|
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Novocall не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Novocall предлага автоматизация и правила за $25 на служител, месечно.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
Novocall не предлага API функции.
|
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
|
LiveAgent предлага функцията IVR .
|
Novocall не предлага функцията IVR .
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
Novocall не предлага видео разговори.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Novocall не предлага неограничена история.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой сайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Novocall oпредлага неограничен брой уебсайтове за $25 на служител, месечно.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
|
Novocallне предлага неограничен брой чат бутони.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания.
|
Novocall не предлага неограничен брой имейли/запитвания.
|
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Novocall предлага неограничен брой записи на разговори за $25 на служител, месечно.
|
Неограничено обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Novocall предлага обслужване 24/7 за $25 на служител, месечно.
|
Преминете на следващото ниво в обслужването на Вашите и клиенти и им дайте възможност да се свържат с Вас чрез множество канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания обединени в едно решение.
Всичко се управлява чрез надеждна тикетинг система, като всяко отделно съобщение, което получавате, е сортирани автоматично. По този начин можете да се съсредоточите върху важните неща и да спестите време.
Live чатът е чудесно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта .
Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. Осигурете обслужване със светкавична бързина
Ако не искате, не е и необходимо да се отказвате от кол центъра. LiveAgent Ви позволява да настроите Вашия контактен център бързо и лесно. Можете да го свържете с браузъра си, с телефон или всяко друго избрано устройство.
Няма нужда от други доставчици, LiveAgent се е погрижил за всичко.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Преминете към LiveAgent и дайте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас. LiveAgent има три страхотни платени плана, включващи полезни инструменти, функции и теграции, които да ускорят работните процеси. Разгледайте и вижте кой Ви пасва най-добре.
LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни