Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?

Специалистите от екипа ни по поддръжка ще ви помогнат да прехвърлите данните си от Bitrix24 в LiveAgent напълно безплатно! Ще прехвърлим данните ви сигурно и безопасно. Започнете преноса на данните си от Bitrix24 към LiveAgent още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Безплатен и сигурен пренос на данни

Свържете се с нас в чата на живо или ни пишете на support@qualityunit.com и служителите ни от отдела за поддръжка ще обсъдят с вас преноса на данните ви. Можете да си починете, да се отпуснете, а ние ще се погрижим за всичко необходимо, за да можете да започнете да използвате новия си акаунт в системата на LiveAgent възможно най-скоро.

Заявете сега

Искате сами да прехвърлите данните си?

LiveAgent предлага плъгини за пренос на данни, а в момента разработваме такъв за пренос на данни от Bitrix24. Следете сайта ни, за да бъдете в крак с най-новата информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни можете да прехвърлите от Bitrix24 в LiveAgent?

Контакти

Лесен пренос на вашите сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Пренос на всички тагове свързани с отдели и тикети.

Тикети

Пренос на тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикети.

Готови ли сте да преминете от Bitrix24 към LiveAgent?

Вижте част от предимствата, на които ще се радвате при преминаването си към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 помощ от нашите сътрудници. Ще бъдем до вас винаги когато имате нужда от помощ.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk система с всички необходими функции

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 възможности за интеграции. Предлагаме ви всичко, от което се нуждаете.

Do more customer support for less money

Увеличете спестяванията и възвращаемостта на инвестициите си

Използвайте LiveAgent безплатно или изберете един от трите ни тарифни плана.

Woman overflowing with ideas

Работете на вашия език

Изберете една от 43-те езикови версии на продукта. LiveAgent поддържа и джаджи с възможност за езикова адаптация.

Пренесете данните си от Bitrix24 още днес!

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Package Name

Тикет

За малки компании и предприемачи

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет+Чат

Подходящ за МСБ и големи компании

$29 /мес.
Заяви

Търсите начин за пренос на данни от друга платформа?

Прехвърлете данните си безплатно от който и да е следните доставчици на софтуер за клиентска поддръжка. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Bitrix24
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x