Zapier

Какво е Zapier?

Zapier е платформа за интеграция, която ви позволява да свързвате всичките си уеб услуги, използвайки прост интерфейс. Със Zapier процесът по интеграция отнема няколко минути и е лесен. Също така ви превежда през целия процес и обяснява какво трябва да се направи. Със Zapier можете да интегрирате LiveAgent със стотици други приложения, които да ви помогнат да подобрите работния си процес всичко от счетоводни програми и фактуриране до обслужване през социални медии.

Това означава, че без да знаете как да програмирате, можете да интегрирате LiveAgent със стотици приложения, включително такива, които вероятно вече използвате. Разгледайте тази страница и вижте списъка с налични интеграции за LiveAgent. Изберете която и да е от тях и превърнете работния си процес в лесна работа.

Как се използва?

Освен вградените интеграции на LiveAgent, имаме и интеграции чрез Zapier. Интеграциите чрез Zapier използват тригер и действие, за да свържат двете приложения. Събитието-тригер, което се случва в едното приложение, ще активира действие в другото. Можете да избирате свои собствени тригери и действия, както и да създадете повече от едно. Zapier е чудесен, защото ви позволява да конкретизирате какво точно искате да прави софтуера ви.

Да кажем примерно, че искате да използвате Trello за проследяване на потенциални клиенти. Можете да свържете Zapier към акаунта си в LiveAgent и да създадете тригер, който да извършва желаното действие. Например, ако потенциален клиент ви изпрати имейл, който е свързан с таблото ви в LiveAgent, информацията му автоматично ще бъде прехвърлена към дъската в Trello. След като попаднат в Trello, можете да организирате потенциалните си клиенти както желаете.

Ползи

  • Интегрирате всякакви видове софтуер
  • Безпроблемна интеграция с LiveAgent
  • Лесен и интуитивен процес
  • Отнема само няколко минути

Интеграции

LiveAgent има над 200 налични интеграции в Zapier, създадени за различни цели. Можете да се свържете с множестно приложения. Можете да се възползвате от интеграции като Slack или Trello, за да следите професионалната си комуникация. Впуснете се в клиентското обслужване през социалните медии с интеграциите с Facebook, Messenger, Instagram или Twitter. Управлявайте плащанията си с ChargeDesk или Stripe. 

Как да създадете интеграция?

Като пример, ще ви покажем как да свържете LiveAgent със Slack. 

Процесът по интегриране на различни софтуери чрез Zapier в общи линии е един и същ, така че можете да използвате това ръководство като пример или да разгледате другите страници за интеграция чрез Zapier, за да видите конкретно ръководство за интеграцията, от която се нуждаете.

Отидете в страницата на LiveAgent в Zapier и изберете приложение, което искате да свържете. Ще ви трябва акаунт в Zapier. Ако все още нямате, можете да си направите на този линк. След това отидете на страницата за интеграции на LiveAgent и изберете тази, която желаете.

Страницата на LiveAgent и Slack в Zapier
LiveAgent и Slack

На страницата на избраното приложение можете да видите раздела Свържете LiveAgent + Slack за минути с избор на тригер и действие. Изберете тригера и действието, които искате да има интеграцията ви. Ние избрахме тригер в Slack Ново споменаване и действие в LiveAgent Нов разговор.

Пример за избрани тригер и действие в Zapier
Избрани тригер и действие

Когато решите кликнете синия бутон и попълнете нужните данни за тригера си в Slack. Тествайте тригера, за да сте сигурни, че работи.

Успешен тест на тригер в Slack
Успешен тест на тригера

Сега конфигурирайте действието в LiveAgent. Конкретизирайте допълнително действието си като попълните незадължителните полета. След това тествайте интеграцията в Zapier.

Попълнена конфигурация на действието в LiveAgent
Конфигурация на LiveAgent

Това е, интеграцията ви е готова.

Успешно интегрирани и тествани LiveAgent и Slack
Успешен тест

Не забравяйте да разгледате страницата ни за интеграции и да видите всичките ни вградени интеграции и интеграции чрез Zapier.

Frequently asked questions

Какво е Zapier?

Zapier е интрумент, който ви позволява да автоматизирате повтарящи се всекидневни действия като свържете приложения едно с друго и по този начин обменяте информация между тях.

Как да интегрирате Zapier с LiveAgent?

Ръководство стъпка по стъпка: Впишете се в профила си в Zapier > Потърсете интеграцията с LiveAgent > Изберете приложение и задача, която бихте искали да автоматизирате > Свържете с LiveAgent в Конфигурация - Системни -API.

Защо да интегрирате Zapier с LiveAgent?

Zapier ще ви помогне да автоматизирате множество задачи като се свържете с други приложения. Няма нужда да пишете код за интеграцията. Zapier ще го направи вместо вас бързо и лесно. Например, можете да свържете LiveAgent с Mailchimp. Когато добавите нов клиент, Zapier може да абонира клиента към списъка ви с абонати в Mailchimp. 

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Интегрирайте Вашите любими приложения с LiveAgient чрез Zapier. Zapier Ви позволява да се свържете с голям брой приложения без сложни инсталации.

Zapier

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага редица функционалности за подобряване на процесите във фирми. Сред тези функционалности са VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, системи за управление на оплаквания, клиентски портали и други. LiveAgent предлага демонстрация и тест за скорост на писане, както и интеграции. Софтуерът е наличен с повече езици, включително на български. Предлага се безплатен изпитателен период.

Zadarma е облачен VoIP доставчик за Вашия център за обслужване на клиенти в LiveAgent. Свържете ги, за да осигурите телефонна поддръжка за Вашите клиенти.

Zadarma

Zadarma е безплатен софтуер, който може да спести време и пари на кол центрове. Той се интегрира лесно с многоканалното решение на LiveAgent и може да бъде свързан чрез конфигурация и доставчик на SIP номера. С Zadarma може да се увеличи удовлетворението на клиентите и да се подобри взаимодействието между тях и компанията.

LiveAgent е страхотно хелп деск решение за Вашия бизнес. Надеждната тикет система, покритието на голям брой канали за комуникация и още повече.

Търсите алтернатива на Jira?

LiveAgent се откроява сред другите системи за обслужване, благодарение на качеството на услугата, бързата реакция от отдела за поддръжка и големия списък от функции в един продукт. Клиентите хвалят удобството на използване, стабилността на мобилните платформи и невероятната цена в сравнение с други системи като Zendesk и Freshdesk.

Как да се свържете с обслужването на клиенти на Zapier чрез имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ на Zapier

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с редица функции, включително система за управление на оплаквания, софтуер за входяща телефонна централа и софтуер за самообслужване. Компанията предлага демо и последни новини за обновления и намаления. LiveAgent и цялата информация, свързана с нея, са предмет на общите условия и политиките за защита на личните данни на Quality Unit.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо