Партньор
Какво представлява Xero?
Xero е счетоводна платформа, използвана за фактуриране, отчитане, равнение на банки и др.
Как можете да го използвате?
Използвайте интеграцията на Xero, за да създавате или управлявате нови сметки, поръчки, плащания, контакти, оферти, фактури, разписки. Можете също да го използвате, за да получавате известия за новини или промени в тях.
Ползи
- Проследяване и управление на фактури, отчети и др.
- Създаване на задачи и други действия от един софтуер
- Управлявайте клиентите си или добавяйте задачи и коментари
- Без необходимост от превключване между приложенията
Как да интегрираме Xero с LiveAgent чрез Zapier
Можете да използвате Zapier, за да интегрирате Xero с LiveAgent. Zapier прави процеса на интеграция между две приложения парче от тортата. Това е въпрос на минути и не се нуждаете от опит за програмиране.
Първото нещо, от което се нуждаете, е Zapier акаунт. Можете да създадете такава тук. Когато сте готови, просто влезте и продължете към сайта за интеграция LiveAgent + Xero.

Превъртете надолу на страницата, докато видите секцията Свързване на LiveAgent + Xero в минути. Можете да изберете своя активатор и действие в тази секция. Задействането в едно приложение ще доведе до действие в другото. Помислете какво искате да направите вашата интеграция и да направите избор.
След това продължете, като кликнете върху синия бутон по-долу. Като пример за това ръководство, избрахме Ксеро задейства нов бил и LiveAgent действие Нов разговор.

В следващия раздел трябва да конфигурирате Спусъка на Xero. Влезте в профила си и осигурете необходимите разрешения за данни. Конфигурацията е въпрос на кликване на няколко прости опции.

Следващата част е тестването на спусъка ви. Можете да пропуснете този тест, но ви препоръчваме да го изпробвате, за да предотвратите проблеми.

Сега е време да конфигурирате действието LiveAgent. Тази настройка изисква попълване на няколко полета, като например имейл на подателя и получателя, тема на съобщението и др. Това ще варира в зависимост от интеграцията, която сте решили да създадете. Имайте предвид, че имейлът с подателя на съобщението не може да бъде същият като този, който използвате за вашия акаунт в LiveAgent.

Когато сте готови, направете краен тест за интеграция, за да видите дали работи. В случай, че се сблъскате с някакви проблеми, Zapier има удобен ръководство за отстраняване на неизправности, достъпно на сайта.

Сега можете да видите интеграцията на работното място. Всеки път, когато има нова сметка, добавена в Xero, ще получите билет в системата за билети LiveAgent.


Чувствайте се свободни да се върнете към сайта и да създадете по-голяма интеграция за Вашия помощен център на LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво представлява Xero?
Xero е облачно-базиран счетоводен софтуер, използван предимно от малки фирми. С Xero можете да:
- правите график и плащания за съхранение
- задавате разходи за вземане
- проследявате проекти
Как можете да използвате интеграцията на Xero с LiveAgent?
Xero интеграции в LifeAgent Ви позволява да:
- управлявате сметки, плащания, поръчки, фактури, разписки
- получавате известия и новини
Help Desk софтуер с отворен код
Текстът представя няколко софтуерни продукта за Help Desk и споделя мнения на клиенти за LiveAgent. Описват се показатели за производителност като време за свързване, брой използвани системи и скорост на отговор. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети, както и различни Help Desk функции за бърза комуникация. Най-важните характеристики включват възможности за комуникация чрез различни канали и без ограничения за всички потребители.
LiveAgent предоставя функции за отговорност и работни потоци за отделите в организацията. Предлагат се функции за възлагане на тикети, настройка на автоматично възлагане и отчитане на историята на тикетите. Можете да възползвате от безплатния пробен период от 14 дни и да получите информация за онлайн историята на тикета, масови действия и отдели. LiveAgent предлага и демонстрации, цени, възможности за интеграции и алтернативни решения.
Текстът представлява описание на софтуер LiveAgent за клиентско обслужване, който включва шаблони за отговори, списъци с клиенти, гласова комуникация и други функции, както и портал за поддръжка. Екипът на компанията трябва да има комуникационни умения и да предоставя многоканална услуга, като взаимодейства с клиентите, за да създаде връзки и да ги задоволи. Посланикът на марката също е важен за споделяне на продукта или услугата на други хора в подкрепа на бизнеса.
Хелп деск софтуерът е онлайн платформа, която управлява връзките с клиентите и превръща въпросите им в тикети. Този софтуер предлага множество функции, включително база знания и общностен форум. Той позволява на агентите да разпределят, приоритизират и сортират тикетите, както и да имат достъп до клиентските данни, историята с контактите и отчетите. Необходимите функции на софтуера включват достъп до всички канали, допълнителни характеристики и достъп до отчети и история на активността.