Нуждаете се от безплатен софтуер за кол център?

По данни на CCW, 62% от организациите мислят, че едно от най-големите предисвикателства е да се направят бъдещи инвестиции, които ще се свържат добре с текущия кол център.

С LiveAgent това вече не би трябвало да е предизвикателство. Добавете телефонния си номер в LiveAgent и започнете да провеждате разговори от браузъра, стационарния телефон или мобилното приложение. Запазете неограничен брой записи на разговори в LiveAgent, и ги използвайте за обучения или правни цели. 

Започнете да подобрявате нивата на клиентска удовлетвореност и ефективността на Вашите служители с нашия безплатен кол център софтуер още днес.

Предимства на безплатното решение за кол център

Внедрете безплатен софтуер за кол център за Вашия бизнес и спечелете следните предимства:

Съкратено време за реакция

Нашият софтуер включва безплатни функции за тикети, за да Ви помогне да сведете до минимум общото време за отговор на заитвания на клиенти.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали в един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали от едно място, Вашите оператори отделят по-малко време за наблюдение на множество устройства.

Функции на безплатния кол център софтуер

Безплатният софтуер за кол център на LiveAgent Ви спестява много време и увеличава продуктивността на операторите. Освободете служителите си от наблюдение на множество устройства и телефонни приложения. С безплатния софтуер на LiveAgent можете да осъществявате всички Ваши обаждания в панела за управление на LiveAgent или в нашето приложение. Безплатния софтуер за кол център също поддържа вътрешни разговори между Вашите служители.

Друго основно предимство е нашата функция за записване на разговори. Тя Ви позволява да съхранявате и възпроизвеждате записи на разговори за обучение и правни цели.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Допълнителни безплатни функции

Подобрете взаимодействието с клиентите си с нашия безплатен софтуер за кол център. Освен функциите на кол центъра, ще получите и безплатна универсална тикетинг система, чат и секция с полезна информация за неограничен брой служители.

Софтуерът е безплатен завинаги, но има някои ограничения като 7-дневна история на търсенето на тикети, 1 имейл адрес, 1 телефонен номер и 1 бутон за чат. Ако се интересувате от по-разширени функции или не искате ограничения за броя на бутоните за чат, имейли или номера, които можете да интегрирате с LiveAgent, разгледайте нашите платени планове.

Безплатният софтуер за кол център минимизира неуспехите в обслужването на клиентите

Продължително време за отговор

12% от американците оценяват като най-голямо разочарованието си от обслужването на клиентите „липсата на бъзрзина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, това че трябва да обясняват проблема си на много хора като лошо обслужване на клиентите. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужване на клиенти, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има яснота за предишните си ангажименти“. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за кол център и надстройте до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикетите, повече функции и за да отпадне ограничениетп за броя на бутоните за чат, имейл адресите, телефонните номера и контактните форми.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Безплатен софтуер за кол център
Терминът кол център се използва за обозначаване на един голям общ офис, използван за получаване и правене на голям брой обаждания. Научете повече за кол центровете.

Кол център

Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е софтуерно решение, което предлага жив чат и CRM управление. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

Помагайки да се сегментират клиентите, софтуерът за проследяване подобрява маркетинговите съобщения и задържа маржовете високи. Рефералният маркетинг и качественото обслужване на клиенти са от основно значение.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Служителите ви отговарят на въпросите на клиентите. Предимства: Известия за отзиви, автоматично генериране на отзиви, лесно за употреба табло. Недостатъци: Ненадежден интерфейс, липса на данни за профили, ограничени интеграции. Предлагат безплатен тестов период.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Възможности за многоканална поддръжка и обслужване с LiveAgent. Включва тикетинг функции, гласови разговори, чат в реално време и връзка със социални мрежи. Подходящо за help desk и самообслужване.

LiveAgent е най-разглежданият и поставен под #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес (SMB) през 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha в предоставянето на първокласна поддръжка за Вашите клиент

Прехвърляне от LiveHelpNow към LiveAgent?

Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е софтуерно решение за управление на CRM и жив чат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо