Нуждаете се от безплатен софтуер за кол център?

По данни на CCW, 62% от организациите мислят, че едно от най-големите предисвикателства е да се направят бъдещи инвестиции, които ще се свържат добре с текущия кол център.

С LiveAgent това вече не би трябвало да е предизвикателство. Добавете телефонния си номер в LiveAgent и започнете да провеждате разговори от браузъра, стационарния телефон или мобилното приложение. Запазете неограничен брой записи на разговори в LiveAgent, и ги използвайте за обучения или правни цели. 

Започнете да подобрявате нивата на клиентска удовлетвореност и ефективността на Вашите служители с нашия безплатен кол център софтуер още днес.

Предимства на безплатното решение за кол център

Внедрете безплатен софтуер за кол център за Вашия бизнес и спечелете следните предимства:

Съкратено време за реакция

Нашият софтуер включва безплатни функции за тикети, за да Ви помогне да сведете до минимум общото време за отговор на заитвания на клиенти.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали в един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали от едно място, Вашите оператори отделят по-малко време за наблюдение на множество устройства.

Функции на безплатния кол център софтуер

Безплатният софтуер за кол център на LiveAgent Ви спестява много време и увеличава продуктивността на операторите. Освободете служителите си от наблюдение на множество устройства и телефонни приложения. С безплатния софтуер на LiveAgent можете да осъществявате всички Ваши обаждания в панела за управление на LiveAgent или в нашето приложение. Безплатния софтуер за кол център също поддържа вътрешни разговори между Вашите служители.

Друго основно предимство е нашата функция за записване на разговори. Тя Ви позволява да съхранявате и възпроизвеждате записи на разговори за обучение и правни цели.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Допълнителни безплатни функции

Подобрете взаимодействието с клиентите си с нашия безплатен софтуер за кол център. Освен функциите на кол центъра, ще получите и безплатна универсална тикетинг система, чат и секция с полезна информация за неограничен брой служители.

Софтуерът е безплатен завинаги, но има някои ограничения като 7-дневна история на търсенето на тикети, 1 имейл адрес, 1 телефонен номер и 1 бутон за чат. Ако се интересувате от по-разширени функции или не искате ограничения за броя на бутоните за чат, имейли или номера, които можете да интегрирате с LiveAgent, разгледайте нашите платени планове.

Безплатният софтуер за кол център минимизира неуспехите в обслужването на клиентите

Продължително време за отговор

12% от американците оценяват като най-голямо разочарованието си от обслужването на клиентите „липсата на бъзрзина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, това че трябва да обясняват проблема си на много хора като лошо обслужване на клиентите. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужване на клиенти, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има яснота за предишните си ангажименти“. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за кол център и надстройте до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикетите, повече функции и за да отпадне ограничениетп за броя на бутоните за чат, имейл адресите, телефонните номера и контактните форми.

Related Articles to Безплатен софтуер за кол център
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x