InvoiceBerry integration
Какво е InvoiceBerry?
InvoiceBerry е софтуер за фактуриране и проследяване на разходи, подходящ за малки предприятия, фрийлансъри и самонаети. Фокусиран е върху осигуряване на лесна за използване функционалност за издаване на фактури на клиенти, както и по-лесно проследяване на разходите. Можете да създадете първата си фактура за по-малко от 60 секунди. InvoiceBerry също така може да ви помогне да изпращате фактури, да създавате отчети, да управлявате клиентите си, да проследяваете плащания. Освен това, имате на разположение функции за фактуриране и проследяване в множество валути.
Как мога да използвам интеграцията на InvoiceBerry с LiveAgent?
Интеграцията на LiveAgent с InvoiceBerry е перфектна за автоматизиране на фактурирането в клиентското обслужване. Тази интеграция може да бъде персонализирана и създадена чрез Zapier – услуга за интеграция на трети страни, която ви дава възможност да създавате персонализирани работни процеси за най-различни сценарии и употреби.
Zapier ви позволява да интегрирате InvoiceBerry с LiveAgent и да изберете какво да се случва, когато добавите нов клиент в LiveAgent. Всеки път, когато добавяте нов клиент в LiveAgent, InvoiceBerry може да създаде нова фактура, да създаде клиент или да създаде артикул. Изборът е ваш, а можете и да използвате Zapier, за да създадете повече от една интеграция.
Какви са ползите от употребата на InvoiceBerry?
- Лесно управление на фактури
- Лесно проследяване на разходите
- Отчети и възможности за управление на клиентите
- Функции за множество валути и проследяване на плащанията
Как да интегрирам InvoiceBerry с LiveAgent чрез Zapier?
InvoiceBerry и LiveAgent могат да бъдат интегрирани благодарение на услугата Zapier. Ако нямате профил в Zapier, първо трябва да го създадете. След като го направите, можете да изберете кои приложения ще използвате с вашия профил в Zapier. Добавете както LiveAgent, така и InvoiceBerry към списъка си. След като сте готови, можете да създадете първия си работен процес.
Изберете LiveAgent и InvoiceBerry в предпочитания ред и след това изберете какво действие искате да бъде извършено чрез интеграцията. Можете да избирате от множество опции, да персонализирате работния процес според начина си на работа, както и да създадете множество работни процеси. След като изберете какво ви е необходимо, потвърдете вашия избор и готово!
Dice контакти за бюрото за помощ
Как да се свържете с обслужване на клиенти на Dice по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Dice контакти за бюрото за помощ
LiveAgent е компания, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Клиентите могат да се свържат с продажбите на LiveAgent по телефон или да се абонират за бюлетин, който им осигурява последните новини и намаления. Компанията предлага различни ресурси за обучение, включително терминологичен речник, академия и тест за скорост на писане.
Fiverr Контакти на Бюрото за помощ
Fiverr е платформа, която свързва компании с таланти, предлагащи цифрови услуги в над 400 категории и 8 verticals. Екипът за обслужване на Fiverr предлага поддръжка чрез имейл, кол център, социални медии, форуми и самообслужване. За да се свържете с Fiverr, можете да им изпратите имейл, да обадите или да оставите съобщение на социалните медии. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.