Партньор
Какво е InvoiceBerry?
InvoiceBerry е софтуер за фактуриране и проследяване на разходи, подходящ за малки предприятия, фрийлансъри и самонаети. Фокусиран е върху осигуряване на лесна за използване функционалност за издаване на фактури на клиенти, както и по-лесно проследяване на разходите. Можете да създадете първата си фактура за по-малко от 60 секунди. InvoiceBerry също така може да ви помогне да изпращате фактури, да създавате отчети, да управлявате клиентите си, да проследяваете плащания. Освен това, имате на разположение функции за фактуриране и проследяване в множество валути.
Как мога да използвам интеграцията на InvoiceBerry с LiveAgent?
Интеграцията на LiveAgent с InvoiceBerry е перфектна за автоматизиране на фактурирането в клиентското обслужване. Тази интеграция може да бъде персонализирана и създадена чрез Zapier – услуга за интеграция на трети страни, която ви дава възможност да създавате персонализирани работни процеси за най-различни сценарии и употреби.
Zapier ви позволява да интегрирате InvoiceBerry с LiveAgent и да изберете какво да се случва, когато добавите нов клиент в LiveAgent. Всеки път, когато добавяте нов клиент в LiveAgent, InvoiceBerry може да създаде нова фактура, да създаде клиент или да създаде артикул. Изборът е ваш, а можете и да използвате Zapier, за да създадете повече от една интеграция.
Какви са ползите от употребата на InvoiceBerry?
- Лесно управление на фактури
- Лесно проследяване на разходите
- Отчети и възможности за управление на клиентите
- Функции за множество валути и проследяване на плащанията
Как да интегрирам InvoiceBerry с LiveAgent чрез Zapier?
InvoiceBerry и LiveAgent могат да бъдат интегрирани благодарение на услугата Zapier. Ако нямате профил в Zapier, първо трябва да го създадете. След като го направите, можете да изберете кои приложения ще използвате с вашия профил в Zapier. Добавете както LiveAgent, така и InvoiceBerry към списъка си. След като сте готови, можете да създадете първия си работен процес.

Изберете LiveAgent и InvoiceBerry в предпочитания ред и след това изберете какво действие искате да бъде извършено чрез интеграцията. Можете да избирате от множество опции, да персонализирате работния процес според начина си на работа, както и да създадете множество работни процеси. След като изберете какво ви е необходимо, потвърдете вашия избор и готово!

Как да говорите с представител клиентско обслужване на английски
Комуникацията с клиентската поддръжка е от съществено значение за решаване на проблемите на клиентите. Научете как да се свържете с поддръжката на английски и какво да очаквате.
Използването на софтуер за колцентър и контактен център е популярно сред телемаркетингови компании и неправителствени организации. Важни функционалности включват автоматични дозвъници и обработка на естествен език. Колцентровете се фокусират повече на метриките за ефективността, докато контактните центрове са насочени към оптимизиране на комуникационните канали.
The article describes a company called LiveAgent and their popular software for customer service, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management software. The company offers a partner program and has won awards for their services. The article provides sales contacts, social media links, and newsletter subscription options.
7-те най-добри приложения за лайв чат [2023]
Текстът описва различни платформи за обслужване на клиенти в електронната търговия. Тези платформи предлагат различни инструменти и функционалности, като автоматизация на общуването, интеграция с други системи, възможност за работа с електронна поща, социални медии, телефонни обаждания и чатове. Те помагат на бизнесите да решават проблемите на клиентите по-бързо и по-ефективно, да автоматизират общуването и да създават дългосрочни взаимоотношения с клиентите. Някои от най-добрите инструменти за онлайн чат включват Gorgeous, Live Chat, LiveAgent и HubSpot Live Chat. Тези платформи могат да помогнат на бизнесите да усъвършенстват поддръжката на клиенти и да се утвърдят на пазара.