Партньор
Какво е Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (в миналото познат като Infusionsoft) е базирана в облак платформа за управление на клиентска връзка (CRM). Използва се за изпращането на маркетинг имейли, автоматично набиране, маркетинг с автоматично набиране или обаждания за продажби и други.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Keap for LiveAgent Ви позволява да улесните Вашия работен поток, като включите известия и действия на Вашето табло. Можете да проследите новите клиенти, добавени към системата, нови последователности на действията или нови компании.
Могат да бъдат проследени и действия чрез контакт, зарядни устройства за кредитна карта, нови съдружници, нови тригери за контакт. Ръчните действия включват създаване на компании, бележки, поръчки и продукти. Лесно можете да обновите тази информация от LiveAgent.
Предимства
- Управлявайте Вашите клиенти, поръчки, контакти и много повече без да превключвате между платформите.
- Бъдете известени за промените на Вашите данни
- Увеличете Вашите LiveAgent способности, като улесните Вашия работен поток
Frequently asked questions
За какво се използва Infusionsoft?
Infusionsoft е платформа за управление на клиентските връзки, която се използва заr: - персонализирани кампании - автоматизация на продажбите - маркетинг автоматизация - мощно приложение за интеграция
Кои са предимствата на Infusionsoft интеграцията на LiveAgent?
- подобрен поток на клиентското обслужване - управление на данни от един интерфейс (LiveAgent) - възможност за проследяване на нови контакти, промени на кредитни карти, нови съдружници и други
Demonstrations, prices, functionalities, integrations, and alternatives for a Service Hub alternative are discussed. Strategies for improving customer service in the B2B industry are presented, including referral marketing and online chat. Creating an organizational structure for call centers improves communication and specialization. Visual tools like organizational diagrams and video conferencing solutions are helpful.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.