Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Salesforce

Какво е Salesforce?

Salesforce е софтуер за управление на връзките с клиентите (CRM). Неговите услуги позволяват на компаниите и бизнесите да работят в Облак. Това им дава опцията да предоставят по- добри услуги за компании, които искат да поддържат техните клиенти и потребители. Може да спести време и да подобри връзките с клиентите и клиентското преживяване. 

Как можете да го използвате?

Можете да използвате интеграцията на Salesforce и LiveAgent за да създадат случаи във Вашия Salesforce акаунт на LiveAgent тикети. Не е нужно вече да оставяте чата висящ, просто веднага докладвайте случаите и предоставяйте по- добро клиентско удовлетворение. 

Веднага щом се появи искане за клиентски тикет за разговори, можете да кликнете върху бутона Salesforce на правилния панел и да създадете случай с клиентски имейл като идентификатор и чат препис, качени към случая Salesforce.

Интеграцията Salesforce за LiveAgent чрез Zapier Ви позволява да следите важна информация, като нови клиенти, контакти, събития, обекти, видове обекти, компании и затворени възможности.

Можете също така ръчно да създавате нови акаунти, кампании, коментари, случаи, договори и приложения. Чувствайте се свободни да добавяте контакти към компаниите, да създавате и да обновявате обекти от Вашето табло на LiveAgent. Тези интеграции могат да бъдат създадени отделно и можете да избирате отделно и можете да избирате, коя искате да използвате. 

Предимства

  • Следете Вашите клиентски връзки от LiveAgent
  • Управлявайте задачи лесно от таблото на LiveAgent
  • Създавайте нови случаи и добавяйте потенциални клиенти

Как да интегрирате на Salesforce с LiveAgent

LiveAgent има плъгин за Salesforce интеграция, достъпна за клиентите. Може да Ви помогне да проследите Вашите клиенти, да управлявате случаи и да добавяте нови потенциални клиенти. 

  • За да активирате Вашия плъгин, отворете Вашия LiveAgent и отидете на плъгините на > системата за > конфигурация. Можете да откриете Вашия плъгин в списъка с плъгините. Когато го откриете, кликнете върху активирането на превключване от дясната страна.
Salesforce
SalesForce плъгин
  • LiveAgent ще се рестартира след това, можете да откриете активен плъгин в началото на списъка. Кликнете върху бутона за конфигурация (иконата за зъбно колело) в близост до превключвателя и ще се отвори нов прозорец с опции.
Salesforce
Salesforce е активен
  • Копирайте и поставете Вашия приложно програмен интерфейс от Salesforce и кликнете върху Запазване. Можете да откриете и да генерирате ключа от програмно- приложния интерфейс в Salesforce. Отворете го и отидете на Настройки > интеграции > програмно-приложен интерфейс.
Salesforce
Въвеждане на програмно- приложен интерфейс

Готови сте и Вашата интеграция е активна. Продължете и се опитайте отново.

Как да интегрирате Salesforce с LiveAgent чрез Zapier

Ако искате да отключите повече възможности на работния поток на LiveAgent и Salesforce, можете да се опитате да използвате услугата Zapier. Zapier е компания, която се фокусира върху свързването на две приложения с различни интеграции, резултатът от което зависи от техните възможности.

Тази система работи с тригери и действия, които можете да избирате и да създавате Ваша персонализирана интеграция. Това е лесен процес, чието завършване отнема само няколко минути.

  • Първо, впишете се във Вашия Zapier акаунт или създайте един тук ако нямате такъв. Безплатно е. След това преминете към страницата с интеграции на LiveAgent + Salesforce.
  • Превъртете надолу и изберете, кое приложение ще извърши тригера и какъв ще бъде тригера. Има множество опции като календарна интеграция, предварителни съобщения и други, които могат да бъдат комбинирани с второ приложение. Помислете, какво искате да направи Вашата интеграция и изберете. Когато сте готови с избора, продължете със синия бутон.
  • Следващата стъпка може да варира в зависимост от Вашия избор на тригер и действие, но в общ план са лесни за управление. В повечето случаи, е толкова лесно колкото да се впишете във Вашите акаунти и да предоставите разрешение за Salesforce. Всяка настройка на тригера включва и тест за тригера, за да се разбере, дали Zapier успешно се свързва към приложението.
  • Втората част обикновено изисква също така конфигурация за действието. Избираме LiveAgent тригера Създаване на разговор от спектъра с опции за интеграция в началото, което означава, че следва да настроим имейла. Това включва вмъкването на имейл адресите на изпращача и получателя, темата на съобщението и структурата, наред с някои незадължителни опции.
  • Когато сте готови с предишната част, направете последна проба на интеграцията на Zapier и вижте как работи. Това е цялостният процес на Zapier интеграцията по същество.

Често задавани въпроси

Какво е ?

Salesforce е CRM софтуер, който Ви помага да подобрите Вашите бизнес връзки от 1996. Освен това, може да подпомогне рентабилността на компанията и цялостния процес.  

Кои са предимствата от интегрирането на Salesforce с LiveAgent?

- подобрена продуктивност

- няма нужда да превключвате интерфейси

- лесно обновяване компании от LiveAgent 

-добавяне на нови контакти от LiveAgent

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо