Партньор
Какво е Agile CRM?
Agile CRM е софтуер за управление на клиентските връзки (CRM), който се използва по целия свят от много компании. Използва се за автоматизации, продажби, маркетинг, докато се съхраняват клиентските данни, които могат да бъдат използвани за множество компании. Agile CRM предоставя бизнес интелигенция и помага на търговските представители в различните процеси.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Има много действия и тригери, достъпни в тази интеграция. Нека известията да присъстват на Вашето табло, без значение дали е ново дело, сделка, тикет, събитие, задача, контакт или клиент, който е създаден на Agile CRM. Можете също така да проследите тагове или да обработвате отделните работни етапи. Наред с проследяването на тези действия, можете да го направите ръчно с LiveAgent. Създайте нови контакти, добавете бележки, създайте компании, добавете клиенти към групите, добавете тагове или създайте разговори.
Предимства
- Поличавайте уведомления за CRM на Вашето LiveAgent табло
- Вземете задачи и свършете работата си без да променяте софтуер
- Увеличете работния поток
Frequently asked questions
Какво е Agile CRM?
Agile е платформа за управление на клиентски връзки, която позволява на клиентите да съхраняват важни данни, както и да автоматизират всяка една продажба или маркетинг процес.
Кои са предимствата от интеграцията на Agile CRM с LiveAgent?
- подобрена клиентска ефективност - вземете известия от Agile CRM в рамките на LiveAgent - създайте контакти/контактни групи и добавяне на тагове от един интерфейс
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Използвайте изходящи обаждания за привличане на нови клиенти и разширяване на контактите. LiveAgent е надежден софтуер за телефонни централи. Dealer предлага автомобилен маркетинг и обслужване на клиенти. LiveAgent ви помага да подобрите качеството на клиентската поддръжка и да увеличите продажбите. Съхранявайте важна информация за контактите и ползвайте я за подобряване на удовлетвореността.
Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център
Управлението на клиентско обслужване в B2B индустрията се подобрява с помощта на софтуер, включващ различни стратегии и интеграции. Важна е безопасността и съвместимостта на кол центровете.
Управление за обслужването на клиенти
Стратегии за подобряване на клиентско обслужване и маркетинг в B2B индустрията с обновяване на системите, инвестиции в софтуер и използване на онлайн чат и социални медии.