Intercom

Какво представлява intercom?

Intercom е платформа за съобщения, използвана от фирмите за комуникация с клиенти. Съобщенията могат да се използват за събиране и филтриране на данни за създаване на целеви съобщения.

Как можете да го използвате?

Използвайте тази интеграция, за да следите и управлявате съобщения или потребители. Можете да добавяте събития, бележки, да създавате потребители, да управлявате етикети, да актуализирате компании, да изпращате входящи съобщения и др. Intercom интеграция ще ви уведоми за новини, актуализации и нови клиенти.

Ползи

  • Следете Вашите бизнес съобщения.
  • Събиране на данни и управление на клиенти
  • Без необходимост от превключване между приложенията

Frequently asked questions

Какво представлява intercom?

Интерком е платформа за разговор, където можете да управлявате и съхранявате данни от 2011 г. 

Как можете да използвате intercom интеграция вътре в LiveAgent?

By integrating Intercom, you can:

- respond to your customers from LiveAgent

- create users, update companies, add tags

- collect data from messaging 

- improve customer service workflow

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо