Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява intercom?
Intercom е платформа за съобщения, използвана от фирмите за комуникация с клиенти. Съобщенията могат да се използват за събиране и филтриране на данни за създаване на целеви съобщения.
Как можете да го използвате?
Използвайте тази интеграция, за да следите и управлявате съобщения или потребители. Можете да добавяте събития, бележки, да създавате потребители, да управлявате етикети, да актуализирате компании, да изпращате входящи съобщения и др. Intercom интеграция ще ви уведоми за новини, актуализации и нови клиенти.
Ползи
- Следете Вашите бизнес съобщения.
- Събиране на данни и управление на клиенти
- Без необходимост от превключване между приложенията
Frequently Asked Questions
Какво представлява intercom?
Интерком е платформа за разговор, където можете да управлявате и съхранявате данни от 2011 г.
Как можете да използвате intercom интеграция вътре в LiveAgent?
By integrating Intercom, you can: - respond to your customers from LiveAgent - create users, update companies, add tags - collect data from messaging - improve customer service workflow
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.