Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Бутон за обаждане

Какво представляват бутоните за обаждане? 

Бутонът за обаждане е бутон тип “натисни за обаждане” и позволява на посетителите на уебсайта да се свържат с компанията ви. Когато натиснат бутона за обаждане, компютърът или телефонът ви автоматично извършва обаждането.

active call button
Активен бутон за обаждане

Защо са важни бутоните за обаждане?

Добавянето на бутони за обаждане на сайта ви е отлична тактика за намаляване усилията на клиентите. Вместо да записват или ръчно да въвеждат номера ви, клиентите ви просто натискат бутона и ви се обаждат. Но защо това е толкова важно? Намаляването на усилията на клиентите е безпогрешен начин за увеличаване на удовлетвореността на клиентите, подобрява опита им с компанията ви и изгражда добри взаимоотношения, които могат да доведат до повече продажби и повторни поръчки. Освен това положителният клиентски опит може да доведе до споделянето на повече положителни мнения и отзиви, което да донесе на компанията ви нови клиенти.

Какви видове бутони за обаждане предлага LiveAgent?

LiveAgent ви дава две опции. Можете да избирате от галерия с готови бутони за обаждане или сами да си създадете такъв като използвате изображение или ваш собствен HTML код.

call button gallery

Готовите бутони за обаждане предлагат различни опции за подравняване – странично, в ъгъла, в редица. След като изберете бутон, можете да настроите цвета на фона, текста, Z-индекса, анимацията и позиционирането. LiveAgent ви позволява да прегледате и тествате всеки един бутон преди да го внедрите на сайта си.

Как работи бутонът за обаждане?

Бутонът за обаждане ви позволява да правите:

  • Обаждания от компютър към компютър
  • Обаждания от мобилен телефон към компютър
desktop in-browser call
Обаждане от компютър към компютър

Независимо дали клиентът натиска бутона за обаждане от компютъра или мобилния си телефон, компютърът ще стартира обаждане през браузъра. Служителите ви от екипа за поддръжка могат да отговорят на обаждането директно в софтуера на кол центъра на LiveAgent.

mobile in-browser call
Обаждане през браузър от мобилен телефон

Имайте предвид, че преди да се осъществи обаждането, устройството ви може да поиска разрешение за използване на микрофона ви.

Как да създадете и позиционирате бутоните за обаждане

  1. Влезте в LiveAgent.
  2. Натиснете “Конфигурация” (Configuration) (иконата с форма на зъбно колело).
  3. Натиснете “Обаждане” (Call).
  4. Натиснете “Бутони” (Buttons).
  5. Натиснете оранжевия бутон “Създай” (Create).
creating a call button in LiveAgent

6. Разгледайте галерията и изберете бутон по ваш избор като натиснете върху него. 7. Дайте име на бутона. 8. Изберете отдел, към който да бъдат пренасочвани обажданията направени от този бутон. 9. Маркирайте полето за запис на разговорите, ако искате да записвате обажданията от този бутон. 10. Изберете език, на който да бъде показван бутона. 11. Маркирайте полето за активиране.

Button overview

12. В лявата част на панела с настройки, натиснете “Бутон” и настройте анимацията, цветовете, позиционирането, текста, изгледа в мобилните приложения и ефекта на мишката според предпочитанията. 

Button customization

13. Отидете отново в лявата част на панела с настройките, натиснете прозореца “Обаждане” (Call) и го настройте според предпочитанията си. Не забравяйте да натиснете “Запази” (Save).

Call window customization

14. Натиснете “Интеграция” (Integration) и копирайте кода. 15. Поставете кода преди тага </body> в кода на уебсайта си или помолете администраторът на сайта да направи това.

call button integration code

Забележка: След като поставите кода на уебсайта си, можете да променяте дизайна на бутона за обаждане и начина, по който да работи бутонът, без да променяте кода на страницата си.

Създаване не персонализирани бутони за обаждане

За да създадете персонализиран бутон за обаждане, трябва да качите изображение или да промените съществуващия HTML код.

  1. Влезте в LiveAgent.
  2. Натиснете “Конфигурация” (Configuration) (иконата с форма на зъбно колело).
  3. Натиснете “Обаждане” (Call).
  4. Натиснете “Бутони” (Buttons).
  5. Натиснете оранжевия бутон “Създай” (Create).
  6. Натиснете “Персонализиран” (Custom).
  7. Изберете “от изображение” или “чрез писане на собствен HTML код”.
  8. Ако изберете да пишете ваш собствен HTML код, натиснете “Бутон” в лявата страна на панела с настройките.
  9. Променете HTML и CSS.
Custom button

10. Прегледайте е тествайте бутона и ако сте доволни, натиснете “Запази” (Save). 11. Натиснете “Интеграция” (Integration) и копирайте кода. 12. Поставете кода преди тага </body> в кода на уебсайта си или помолете администраторът на сайта да направи това.

Ползи от бутоните за обаждане

Поставянето на бутон за обаждане на сайта ви може да бъде много полезно както за вас, така и за клиентите.

Намаляване усилията на клиентите и създаване на повече удобство

Поставянето на бутон за обаждане на сайта ви гарантира, че клиентите ви няма да се тормозят с използването на сайта и няма да търсят телефонния ви номер в Google. Може да ви се струва, че търсенето на телефонен номер не е сложна работа. Но когато бързате и искате да се свържете с компанията, едва ли бихте искали да губите времето си в търсене на информация за контакт, нали? Ако информацията беше достъпна на сайта и можехте проста да натиснете бутона за започване на обаждане, нямаше ли да бъдете благодарни за избягването на неприятностите? Знаем, че не е приятно, когато преглеждаме бизнес сайт през телефона си и няма бутон за обаждане.

Ready to improve customer satisfaction?

Try placing a call button on your site for free!

FREE TRIAL

Подобряване на клиентския опит

Създавайки бутон за обаждане, правите услуга на клиентите си и им показвате, че цените времето им. Това не само ще подобри мнението им за компанията ви, но и клиентския им опит. Както вече знаете, щастливите клиенти са основата на всяка една компания. На практика именно те поддържат компаниите “над повърхността. Един доволен клиент е по-склонен да направи още поръчки, да похарчи повече средства и да остане лоялен към бранда ви.

Agent rankings feature in Customer service software - LiveAgent

Възможност за подкрепа

Доволните клиенти с радост споделят позитивния си опит с останалите. Предлагайки безупречно обслужване, можете да бъдете сигурни, че ако стане въпрос за компанията ви в бъдещи разговори на клиентите с приятелите, колегите или семейството им, те ще си спомнят положителния си опит и ще препоръчат компанията ви. Този вид подкрепа за бранда е безценна, тъй като повечето потребители най-вече вярват и се доверяват на препоръките от приятели. Тези положителни препоръки водят до нови и последващи поръчки, което води до увеличаване на продажбите и приходите. Ако се грижите за щастието и лоялността на клиентите си, ще можете да разчитате на тази подкрепа и да се радвате на повече ангажирани клиенти, както и на растеж на приходите.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Полезна информация

За да научите повече за бутоните за обаждане и свързаните теми, разгледайте базата ни знания, терминологичния ни речник, статиите в академията ни, видеата и постовете в блога ни.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Готови ли сте да поставите бутон за обаждане на сайта си?

Открийте колко лесно можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си с помощта на LiveAgent. Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес. Не се изисква информация за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представляват бутоните за обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бутонът за обаждане е бутон тип “натисни за обаждане” и позволява на посетителите на уебсайта да се свържат с компанията ви. Когато натиснат бутона за обаждане, компютърът или телефонът ви автоматично ще набере номера ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви видове бутони за обаждане предлага LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ви дава две опции. Можете да избирате от галерия с готови бутони за обаждане или сами да си създадете такъв като използвате изображение или ваш собствен HTML код. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работи бутонът за обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бутонът за обаждане ви позволява да правите: Обаждания от компютър към компютър Обаждания от мобилен телефон към компютър Независимо дали клиентът натиска бутона за обаждане от компютъра или мобилния си телефон, компютърът ще стартира обаждане през браузъра. Служителите ви от екипа за поддръжка могат да отговорят на обаждането директно в софтуера на кол центъра на LiveAgent. ” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо