Какво представляват бутоните за обаждане?
Бутонът за обаждане е бутон тип “натисни за обаждане” и позволява на посетителите на уебсайта да се свържат с компанията ви. Когато натиснат бутона за обаждане, компютърът или телефонът ви автоматично извършва обаждането.
Защо са важни бутоните за обаждане?
Добавянето на бутони за обаждане на сайта ви е отлична тактика за намаляване усилията на клиентите. Вместо да записват или ръчно да въвеждат номера ви, клиентите ви просто натискат бутона и ви се обаждат. Но защо това е толкова важно? Намаляването на усилията на клиентите е безпогрешен начин за увеличаване на удовлетвореността на клиентите, подобрява опита им с компанията ви и изгражда добри взаимоотношения, които могат да доведат до повече продажби и повторни поръчки. Освен това положителният клиентски опит може да доведе до споделянето на повече положителни мнения и отзиви, което да донесе на компанията ви нови клиенти.
Какви видове бутони за обаждане предлага LiveAgent?
LiveAgent ви дава две опции. Можете да избирате от галерия с готови бутони за обаждане или сами да си създадете такъв като използвате изображение или ваш собствен HTML код.
Готовите бутони за обаждане предлагат различни опции за подравняване – странично, в ъгъла, в редица. След като изберете бутон, можете да настроите цвета на фона, текста, Z-индекса, анимацията и позиционирането. LiveAgent ви позволява да прегледате и тествате всеки един бутон преди да го внедрите на сайта си.
Как работи бутонът за обаждане?
Бутонът за обаждане ви позволява да правите:
- Обаждания от компютър към компютър
- Обаждания от мобилен телефон към компютър
Независимо дали клиентът натиска бутона за обаждане от компютъра или мобилния си телефон, компютърът ще стартира обаждане през браузъра. Служителите ви от екипа за поддръжка могат да отговорят на обаждането директно в софтуера на кол центъра на LiveAgent.
Имайте предвид, че преди да се осъществи обаждането, устройството ви може да поиска разрешение за използване на микрофона ви.
Как да създадете и позиционирате бутоните за обаждане
- Влезте в LiveAgent.
- Натиснете “Конфигурация” (Configuration) (иконата с форма на зъбно колело).
- Натиснете “Обаждане” (Call).
- Натиснете “Бутони” (Buttons).
- Натиснете оранжевия бутон “Създай” (Create).
6. Разгледайте галерията и изберете бутон по ваш избор като натиснете върху него. 7. Дайте име на бутона. 8. Изберете отдел, към който да бъдат пренасочвани обажданията направени от този бутон. 9. Маркирайте полето за запис на разговорите, ако искате да записвате обажданията от този бутон. 10. Изберете език, на който да бъде показван бутона. 11. Маркирайте полето за активиране.
12. В лявата част на панела с настройки, натиснете “Бутон” и настройте анимацията, цветовете, позиционирането, текста, изгледа в мобилните приложения и ефекта на мишката според предпочитанията.
13. Отидете отново в лявата част на панела с настройките, натиснете прозореца “Обаждане” (Call) и го настройте според предпочитанията си. Не забравяйте да натиснете “Запази” (Save).
14. Натиснете “Интеграция” (Integration) и копирайте кода. 15. Поставете кода преди тага </body> в кода на уебсайта си или помолете администраторът на сайта да направи това.
Забележка: След като поставите кода на уебсайта си, можете да променяте дизайна на бутона за обаждане и начина, по който да работи бутонът, без да променяте кода на страницата си.
Създаване не персонализирани бутони за обаждане
За да създадете персонализиран бутон за обаждане, трябва да качите изображение или да промените съществуващия HTML код.
- Влезте в LiveAgent.
- Натиснете “Конфигурация” (Configuration) (иконата с форма на зъбно колело).
- Натиснете “Обаждане” (Call).
- Натиснете “Бутони” (Buttons).
- Натиснете оранжевия бутон “Създай” (Create).
- Натиснете “Персонализиран” (Custom).
- Изберете “от изображение” или “чрез писане на собствен HTML код”.
- Ако изберете да пишете ваш собствен HTML код, натиснете “Бутон” в лявата страна на панела с настройките.
- Променете HTML и CSS.
10. Прегледайте е тествайте бутона и ако сте доволни, натиснете “Запази” (Save). 11. Натиснете “Интеграция” (Integration) и копирайте кода. 12. Поставете кода преди тага </body> в кода на уебсайта си или помолете администраторът на сайта да направи това.
Ползи от бутоните за обаждане
Поставянето на бутон за обаждане на сайта ви може да бъде много полезно както за вас, така и за клиентите.
Намаляване усилията на клиентите и създаване на повече удобство
Поставянето на бутон за обаждане на сайта ви гарантира, че клиентите ви няма да се тормозят с използването на сайта и няма да търсят телефонния ви номер в Google. Може да ви се струва, че търсенето на телефонен номер не е сложна работа. Но когато бързате и искате да се свържете с компанията, едва ли бихте искали да губите времето си в търсене на информация за контакт, нали? Ако информацията беше достъпна на сайта и можехте проста да натиснете бутона за започване на обаждане, нямаше ли да бъдете благодарни за избягването на неприятностите? Знаем, че не е приятно, когато преглеждаме бизнес сайт през телефона си и няма бутон за обаждане.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Подобряване на клиентския опит
Създавайки бутон за обаждане, правите услуга на клиентите си и им показвате, че цените времето им. Това не само ще подобри мнението им за компанията ви, но и клиентския им опит. Както вече знаете, щастливите клиенти са основата на всяка една компания. На практика именно те поддържат компаниите “над повърхността. Един доволен клиент е по-склонен да направи още поръчки, да похарчи повече средства и да остане лоялен към бранда ви.
Възможност за подкрепа
Доволните клиенти с радост споделят позитивния си опит с останалите. Предлагайки безупречно обслужване, можете да бъдете сигурни, че ако стане въпрос за компанията ви в бъдещи разговори на клиентите с приятелите, колегите или семейството им, те ще си спомнят положителния си опит и ще препоръчат компанията ви. Този вид подкрепа за бранда е безценна, тъй като повечето потребители най-вече вярват и се доверяват на препоръките от приятели. Тези положителни препоръки водят до нови и последващи поръчки, което води до увеличаване на продажбите и приходите. Ако се грижите за щастието и лоялността на клиентите си, ще можете да разчитате на тази подкрепа и да се радвате на повече ангажирани клиенти, както и на растеж на приходите.
Полезна информация
За да научите повече за бутоните за обаждане и свързаните теми, разгледайте базата ни знания, терминологичния ни речник, статиите в академията ни, видеата и постовете в блога ни.
- Настройване на бутона за обаждане
- Използване на кол центъра на LiveAgent с клиенти и приложения за софтфони
- Как да започнете разговор от LiveAgent
- Поддържани VoIP доставчици
- Неограничен запис на разговори
Готови ли сте да поставите бутон за обаждане на сайта си?
Открийте колко лесно можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си с помощта на LiveAgent. Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес. Не се изисква информация за кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представляват бутоните за обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бутонът за обаждане е бутон тип “натисни за обаждане” и позволява на посетителите на уебсайта да се свържат с компанията ви. Когато натиснат бутона за обаждане, компютърът или телефонът ви автоматично ще набере номера ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви видове бутони за обаждане предлага LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ви дава две опции. Можете да избирате от галерия с готови бутони за обаждане или сами да си създадете такъв като използвате изображение или ваш собствен HTML код. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работи бутонът за обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бутонът за обаждане ви позволява да правите: Обаждания от компютър към компютър Обаждания от мобилен телефон към компютър Независимо дали клиентът натиска бутона за обаждане от компютъра или мобилния си телефон, компютърът ще стартира обаждане през браузъра. Служителите ви от екипа за поддръжка могат да отговорят на обаждането директно в софтуера на кол центъра на LiveAgent. ” } }] }Отзив за управлението на запитвания в osTicket
Обмисляте дали да използвате osTicket за управление на запитванията си? Разгледайте нашия отзив и разберете как се справи по време на тестовете ни.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.