Светкавично бърз лайв чат за WordPress с богата функционалност

Днешните потребители искат отговори веднага, без да се налага да се обаждат на екипа за клиентско обслужване, да чакат за отговор по имейл или да търсят в ресурсите за самопомощ. Ето защо лайв чатът вече не е желателен, а задължителен канал за обслужване.

С лайв чата на LiveAgent за WordPress, можете да предоставите незабавно клиентско обслужване, да подобрите ангажираносттна с проактивни действия и да да повишите удовлетвореността на клиентите.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Предимствата на лайв чата, които не може да не забележите

Очакван и предпочитан от потребителите

60% от потребителите на възраст 18-34 редовно използват лайв чат за клиентско обслужване. 53% предпочитат да използват онлайн чат преди да звъннат на компанията.

Не само за клиентско обслужване

85% от компаниите, които продават на други бизнеси и 74% от тези, които продават на крайни клиенти използват лайв чат за продажби. 54% от първите и 31% от вторите го използват за маркетинг.

Повече продажби на съществуващи клиенти

Потребителите купуват повече от брандовете, които предлагат лайв чат. За 52% от клиентите е по-вероятно да купят отново от компания, която предоставя обслужване чрез лайв чат.

LiveAgent има ли подходящ лайв чат плъгин за моя сайт в WordPress?

Търсите най-добрия лайв чат за WordPress сайта си? Въпреки че съществуват стотици чат плъгини, смятаме, че лайв чатът на LiveAgent вероятно е перфектното решение за вашия бизнес, екип клиентско обслужване и клиенти. Ето защо:

real-time typing view

Впечатлете всички с най-бързия чат прозорец на пазара

Съвременните потребители са нетърпеливи и мразят да чакат. Ето защо създадохме най-бързия чат прозорец на пазара, който се зарежда в сайта ви за едва 2,5 секунди. Впечатлете клиентите си с обслужване в реално време и им покажете, че цените времето им.

cleverness of LiveAgent

Подобрете ангажираността и конверсиите с проактивен чат

Повишете ангажираността като каните настоящите или потенциалните си клиенти на бърз чат веднага щом отворят уебсайта ви. Включването на проактивния чат на страниците за цени и завършване на поръчката доказано е изключително ефективен начин да повишите продажбите и да направите по-голяма част от посетители си клиенти.

personalization features of LiveAgent

Активирайте интелигентното разпределяне между свободните сътрудници

Възползвайте се от гъвкавостта на множеството опции за разпределяне на чатове. Задайте приоритети и дефинирайте максималното натоварване на сътрудниците си. А най-добрата част? LiveAgent възлага чатовете на сътрудници, които преди са говорили със същия клиент, за да осигури бързо, точно и информирано обслужване.

provide help with LiveAgent

Свържете се и чатете с колегите си

Инструментът за чат на LiveAgent насърчава ефективната работа в екип. Не сте сигурни как да помогнете на клиента, с който чатите? Прехвърлете чата към сътрудник, който може да помогне по-добре или се свържете веднага с колеги чрез вътрешен чат, за да потърсите помощ. Няма да губите време с логване в отделно приложение.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Наблюдавайте действията на посетителите си и се намесвайте в правилния момент

Подобрете обслужването си с наблюдение на сайта в реално време: виждайте всичките си посетители онлайн, проверявайте как се движат в сайта и проследявайте колко време прекарват на всяка страница. Тази информация – от къде е дошъл посетителя, държава или текуща часова зона – може да направи поканите ви за чат по-персонализирани.

Live chat - Proactive chat invitations

Надникнете в това, което клиентите ви пишат

С прегледа на написаното в реално време можете наистина да изумите клиентите си със светкавично бърза поддръжка и да ги накарате да се чувстват все едно буквално им четете мислите. Виждате какво пишат клиентите в чата преди дори да са натиснани “изпрати”, предвиждате нуждите им и имате отговорите на въпросите им дори преди да са ги задали.

Интеграция с WordPress за секунди

LiveAgent е създаден, за да ви спести ценно време. Проста (с copy и paste) интеграция ви свързва с клиентите ви за секунди. LiveAgent разпределя новите входящи чатове към правилните членове на екипа ви и динамично адаптира наличността на чата когато сътрудниците ви се логват и разлогват по време на смяната си.

Повече от обикновен лайв чат

LiveAgent не е просто плъгин за лайв чат, той е многоканално help desk приложение всичко-в-едно с над 180 функционалности, над 40 интеграции и почти неограничени опции за персонализация.

Имате нужда от мощна система за управление на запитвания, виртуална телефонна централа, инструмент за поддръжка чрез социални медии или софтуер за клиентски портал на самообслужване? LiveAgent има всичко това.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Клиентско обслужване на ново ниво с лайв чат софтуера на LiveAgent

Търсите си безплатен плъгин за лайв чат за сайта си в WordPress? Започнете безпроблемен 14-дневен тест период с пълен набор функции и вижте как работи и какви ползи може да донесе на вашия бизнес.

Не се налага да сваляте нищо, софтуерът е изцяло базиран на облак. Можете също така да поискате лична демонстрация с някой от екипа ни, за да получите по-добра представа защо LiveAgent е лайв чат софтуерът с най-много отзиви и най-висок рейтинг за 2020 г. в SMB.

LiveAgent rating live chat agent - gif
Related Articles to Лайв чат за WordPress
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x