Днешните потребители искат отговори веднага, без да се налага да се обаждат на екипа за клиентско обслужване, да чакат за отговор по имейл или да търсят в ресурсите за самопомощ. Ето защо лайв чатът вече не е желателен, а задължителен канал за обслужване.
С лайв чата на LiveAgent за WordPress, можете да предоставите незабавно клиентско обслужване, да подобрите ангажираносттна с проактивни действия и да да повишите удовлетвореността на клиентите.
60% от потребителите на възраст 18-34 редовно използват лайв чат за клиентско обслужване. 53% предпочитат да използват онлайн чат преди да звъннат на компанията.
85% от компаниите, които продават на други бизнеси и 74% от тези, които продават на крайни клиенти използват лайв чат за продажби. 54% от първите и 31% от вторите го използват за маркетинг.
Потребителите купуват повече от брандовете, които предлагат лайв чат. За 52% от клиентите е по-вероятно да купят отново от компания, която предоставя обслужване чрез лайв чат.
Търсите най-добрия лайв чат за WordPress сайта си? Въпреки че съществуват стотици чат плъгини, смятаме, че лайв чатът на LiveAgent вероятно е перфектното решение за вашия бизнес, екип клиентско обслужване и клиенти. Ето защо:
Съвременните потребители са нетърпеливи и мразят да чакат. Ето защо създадохме най-бързия чат прозорец на пазара, който се зарежда в сайта ви за едва 2,5 секунди. Впечатлете клиентите си с обслужване в реално време и им покажете, че цените времето им.
Повишете ангажираността като каните настоящите или потенциалните си клиенти на бърз чат веднага щом отворят уебсайта ви. Включването на проактивния чат на страниците за цени и завършване на поръчката доказано е изключително ефективен начин да повишите продажбите и да направите по-голяма част от посетители си клиенти.
Възползвайте се от гъвкавостта на множеството опции за разпределяне на чатове. Задайте приоритети и дефинирайте максималното натоварване на сътрудниците си. А най-добрата част? LiveAgent възлага чатовете на сътрудници, които преди са говорили със същия клиент, за да осигури бързо, точно и информирано обслужване.
Инструментът за чат на LiveAgent насърчава ефективната работа в екип. Не сте сигурни как да помогнете на клиента, с който чатите? Прехвърлете чата към сътрудник, който може да помогне по-добре или се свържете веднага с колеги чрез вътрешен чат, за да потърсите помощ. Няма да губите време с логване в отделно приложение.
Подобрете обслужването си с наблюдение на сайта в реално време: виждайте всичките си посетители онлайн, проверявайте как се движат в сайта и проследявайте колко време прекарват на всяка страница. Тази информация – от къде е дошъл посетителя, държава или текуща часова зона – може да направи поканите ви за чат по-персонализирани.
С прегледа на написаното в реално време можете наистина да изумите клиентите си със светкавично бърза поддръжка и да ги накарате да се чувстват все едно буквално им четете мислите. Виждате какво пишат клиентите в чата преди дори да са натиснани “изпрати”, предвиждате нуждите им и имате отговорите на въпросите им дори преди да са ги задали.
LiveAgent е създаден, за да ви спести ценно време. Проста (с copy и paste) интеграция ви свързва с клиентите ви за секунди. LiveAgent разпределя новите входящи чатове към правилните членове на екипа ви и динамично адаптира наличността на чата когато сътрудниците ви се логват и разлогват по време на смяната си.
LiveAgent не е просто плъгин за лайв чат, той е многоканално help desk приложение всичко-в-едно с над 180 функционалности, над 40 интеграции и почти неограничени опции за персонализация.
Имате нужда от мощна система за управление на запитвания, виртуална телефонна централа, инструмент за поддръжка чрез социални медии или софтуер за клиентски портал на самообслужване? LiveAgent има всичко това.
Търсите си безплатен плъгин за лайв чат за сайта си в WordPress? Започнете безпроблемен 14-дневен тест период с пълен набор функции и вижте как работи и какви ползи може да донесе на вашия бизнес.
Не се налага да сваляте нищо, софтуерът е изцяло базиран на облак. Можете също така да поискате лична демонстрация с някой от екипа ни, за да получите по-добра представа защо LiveAgent е лайв чат софтуерът с най-много отзиви и най-висок рейтинг за 2020 г. в SMB.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team