Професионален софтуер за запис на разговори

Възползвайте се от изключително чист звук и неограничено количество записи на разговори от днес нататък.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?

Имате нужда да контролирате качеството на услугите си? Искате да подобрите уменията на сътрудниците си?

Изполвайте приложение за запис на обаждания! Това е перфектният инструмент за контрол на качеството, обучение на сътрудници, осигуряване на прозрачност и за съхранение на обажданията за правни цели.

Предлагаме безплатен 30-дневен тест период, не се изисква кредитна карта. Изпробвайте софтуера ни днес.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Какво е приложение за запис на разговори?

Приложението за запис на обаждания е инструмент, който записва телефонни разговори и съхранява записите под формата на цифрови файлове.  Записите от телефонната централа обичайно се осъществяват чрез VoIP или PSTN.

Освен че записват обаждания, по-добрите приложения за запис на разговори също така могат да следят и записват детайли за обаждането и за обаждащия се.

Защо бизнесите използват приложения за запис на разговори?

Обучение на сътрудници

Записите на разговори могат да се използват за първоначално и допълнително обучение на сътрудници. Изберете най-добрите разговори и дайте възможност на новите си сътрудници да се учат от най-добрите практики, които чуват в записите.

Правна защита

Записите на разговори могат да защитят бизнеса ви когато става въпрос за правни спорове. Докажете, че полагате дължимата грижа, като съхранявате всички обаждания, които правите и получавате. LiveAgent предлага неограничено съхранение на обаждания от телефонната централа.

Прозрачност на бизнеса

Осигурете прозрачност на клиентското си обслужване. Когато имате запис на всеки разговор, сътрудниците ви могат безпроблемно да си предават запитвания. Единият може лесно да поеме от там, къдетоо другият е спрял. Информацията е лесно достъпна!

Повече от обикновено приложение за запис на разговори

LiveAgent е мястото, където можете да намерите всичко, свързано с клиентското обслужване. Той е help desk софтуерът с най-много отзиви и с най-висок рейтинг за малки и средни предприятия и предлага още система за запитвания, лайв чат, телефонна централа и възможност за създаване на база знания.

Интелигентно разпределение на обаждания

LiveAgent разпределя входящите обаждания към подходящи отдели и сътрудници чрез случайно или приоритетно разпределение. Обажданията се разпределят само към сътрудници, които в момента са на линия и са свободни да вземат обаждания.
Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Интерактивна система за гласови отговори & функция за обратно обаждане

LiveAgent ви предлага възможност да създадете персонализирана интерактивна система за гласови отговори (ИСГО), която включва и опция за обратно обаждане. Можете да запишете ваше собствено съобщение за ИСГО директно в LiveAgent или да качите обикновени готови поздрави и съобщения за менютата.

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между сътрудниците ви. Всички обаждания са базирани в браузъра и се случват вътре в приложението. Няма нужда да сваляте външен софтуер или приложения от друго доставчици.
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент очи в очи, но той е твърде далеч? Започнете видео чат! LiveAgent също така ви дава опцията да направите всички обаждания, започнати през браузъра, видео обаждания.

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя входящи и изходящи обаждания, вижте кои сътрудници отговарят на най-много обаждания, колко време отнема всяко обаждане и още много показатели, които ще ви помогнат да разберете как се справяте и как можете да подобрите клиентското си обслужване.

Вижте повече
percentage graph

Защо приложението за запис на разговори на LiveAgent е правилният избор за вас?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е облачно базиран и лесен за настройка и използване. Започнете да използвате стабилната ни телефонна централа за минути, без да имате нужда от помощ от ИТ екипа си.

liveagent tools

Многоканална платформа "всичко в едно"

Приложението за запис на разговори е само част от по-сложна платформа, която ви позволява да управлявате запитвания, имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

mitigate losses

Неограничено съхранение на записи

Записвайте и съхранявайте неограничен обем от записи от телефонната централа. Всяко обаждане, което направите през LiveAgent, ще бъде записано, съхранено в запитването и налично когато ви трябва.

get inspired

Доверяват ни се над 21 000 бизнеси

LiveAgent помоага на бизнеса да предоставя възможно най-доброто клиентско обслужване от 2014 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме help desk приложение №1 за малък и среден бизнес.

Какво казват нашите клиенти?

Събрали сме над 3000 отзиви от потребители в сайтовете за отзиви за софтуер като Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, и Software Advice.

Related Articles to Приложение за запис на разговори
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x