Имате нужда да контролирате качеството на услугите си? Искате да подобрите уменията на сътрудниците си?
Изполвайте приложение за запис на обаждания! Това е перфектният инструмент за контрол на качеството, обучение на сътрудници, осигуряване на прозрачност и за съхранение на обажданията за правни цели.
Предлагаме безплатен 14-дневен тест период, не се изисква кредитна карта. Изпробвайте софтуера ни днес.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Приложението за запис на обаждания е инструмент, който записва телефонни разговори и съхранява записите под формата на цифрови файлове. Записите от телефонната централа обичайно се осъществяват чрез VoIP или PSTN.
Освен че записват обаждания, по-добрите приложения за запис на разговори също така могат да следят и записват детайли за обаждането и за обаждащия се.
Записите на разговори могат да се използват за първоначално и допълнително обучение на сътрудници. Изберете най-добрите разговори и дайте възможност на новите си сътрудници да се учат от най-добрите практики, които чуват в записите.
Записите на разговори могат да защитят бизнеса ви когато става въпрос за правни спорове. Докажете, че полагате дължимата грижа, като съхранявате всички обаждания, които правите и получавате. LiveAgent предлага неограничено съхранение на обаждания от телефонната централа.
Осигурете прозрачност на клиентското си обслужване. Когато имате запис на всеки разговор, сътрудниците ви могат безпроблемно да си предават запитвания. Единият може лесно да поеме от там, къдетоо другият е спрял. Информацията е лесно достъпна!
LiveAgent е мястото, където можете да намерите всичко, свързано с клиентското обслужване. Той е help desk софтуерът с най-много отзиви и с най-висок рейтинг за малки и средни предприятия и предлага още система за запитвания, лайв чат, телефонна централа и възможност за създаване на база знания.
LiveAgent разпределя входящите обаждания към подходящи отдели и сътрудници чрез случайно или приоритетно разпределение.
Обажданията се разпределят само към сътрудници, които в момента са на линия и са свободни да вземат обаждания.
LiveAgent ви предлага възможност да създадете персонализирана интерактивна система за гласови отговори (ИСГО), която включва и опция за обратно обаждане.
Можете да запишете ваше собствено съобщение за ИСГО директно в LiveAgent или да качите обикновени готови поздрави и съобщения за менютата.
LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между сътрудниците ви. Всички обаждания са базирани в браузъра и се случват вътре в приложението. Няма нужда да сваляте външен софтуер или приложения от друго доставчици.
Трябва да говорите с клиент очи в очи, но той е твърде далеч? Започнете видео чат! LiveAgent също така ви дава опцията да направите всички обаждания, започнати през браузъра, видео обаждания.
Наблюдавайте броя входящи и изходящи обаждания, вижте кои сътрудници отговарят на най-много обаждания, колко време отнема всяко обаждане и още много показатели, които ще ви помогнат да разберете как се справяте и как можете да подобрите клиентското си обслужване.
LiveAgent е облачно базиран и лесен за настройка и използване. Започнете да използвате стабилната ни телефонна централа за минути, без да имате нужда от помощ от ИТ екипа си.
Приложението за запис на разговори е само част от по-сложна платформа, която ви позволява да управлявате запитвания, имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
Записвайте и съхранявайте неограничен обем от записи от телефонната централа. Всяко обаждане, което направите през LiveAgent, ще бъде записано, съхранено в запитването и налично когато ви трябва.
LiveAgent помоага на бизнеса да предоставя възможно най-доброто клиентско обслужване от 2014 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме help desk приложение №1 за малък и среден бизнес.
Събрали сме над 3000 отзиви от потребители в сайтовете за отзиви за софтуер като Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, и Software Advice.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Приложенията за запис на разговори са системи, обикновено използвани в сферата на клиентското обслужване за учебни и правни цели. Могат да бъде самостоятелни приложения или част от по-сложен софтуер, като например help desk система.
Няма нужда да настройвате записването, тъй като то вече се случва автоматично ако имате бутон за обаждане в сайта си. Ако обаче искате да го изключите за определен телефонен номер, можете да го направите през настройките на телефонните номера.
Всеки пък когато получите обаждане през LiveAgent, след това ще има запис в клиентското запитване.
В LiveAgent няма нужда да се притеснявате за съхранението, тъй като ние предлагаме неограничено съхранение на клиентите си. Освен че няма ограничение за броя на записите, няма и лимит за продължителността на съхранение.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни