Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?

Имате нужда да контролирате качеството на услугите си? Искате да подобрите уменията на сътрудниците си?

Изполвайте приложение за запис на обаждания! Това е перфектният инструмент за контрол на качеството, обучение на сътрудници, осигуряване на прозрачност и за съхранение на обажданията за правни цели.

Предлагаме безплатен 14-дневен тест период, не се изисква кредитна карта. Изпробвайте софтуера ни днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Какво е приложение за запис на разговори?

Приложението за запис на обаждания е инструмент, който записва телефонни разговори и съхранява записите под формата на цифрови файлове.  Записите от телефонната централа обичайно се осъществяват чрез VoIP или PSTN.

Освен че записват обаждания, по-добрите приложения за запис на разговори също така могат да следят и записват детайли за обаждането и за обаждащия се.

Защо бизнесите използват приложения за запис на разговори?

Защо бизнесите използват приложения за запис на разговори?

Обучение на сътрудници

Записите на разговори могат да се използват за първоначално и допълнително обучение на сътрудници. Изберете най-добрите разговори и дайте възможност на новите си сътрудници да се учат от най-добрите практики, които чуват в записите.

Обучение на сътрудници

Правна защита

Записите на разговори могат да защитят бизнеса ви когато става въпрос за правни спорове. Докажете, че полагате дължимата грижа, като съхранявате всички обаждания, които правите и получавате. LiveAgent предлага неограничено съхранение на обаждания от телефонната централа.

Правна защита

Прозрачност на бизнеса

Осигурете прозрачност на клиентското си обслужване. Когато имате запис на всеки разговор, сътрудниците ви могат безпроблемно да си предават запитвания. Единият може лесно да поеме от там, къдетоо другият е спрял. Информацията е лесно достъпна!

Повече от обикновено приложение за запис на разговори

LiveAgent е мястото, където можете да намерите всичко, свързано с клиентското обслужване. Той е help desk софтуерът с най-много отзиви и с най-висок рейтинг за малки и средни предприятия и предлага още система за запитвания, лайв чат, телефонна централа и възможност за създаване на база знания.

Интелигентно разпределение на обаждания

LiveAgent разпределя входящите обаждания към подходящи отдели и сътрудници чрез случайно или приоритетно разпределение.

Обажданията се разпределят само към сътрудници, които в момента са на линия и са свободни да вземат обаждания.

Benefits of attended call transfers
Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Интерактивна система за гласови отговори & функция за обратно обаждане

LiveAgent ви предлага възможност да създадете персонализирана интерактивна система за гласови отговори (ИСГО), която включва и опция за обратно обаждане.

Можете да запишете ваше собствено съобщение за ИСГО директно в LiveAgent или да качите обикновени готови поздрави и съобщения за менютата.

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между сътрудниците ви. Всички обаждания са базирани в браузъра и се случват вътре в приложението. Няма нужда да сваляте външен софтуер или приложения от друго доставчици.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент очи в очи, но той е твърде далеч? Започнете видео чат! LiveAgent също така ви дава опцията да направите всички обаждания, започнати през браузъра, видео обаждания.

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя входящи и изходящи обаждания, вижте кои сътрудници отговарят на най-много обаждания, колко време отнема всяко обаждане и още много показатели, които ще ви помогнат да разберете как се справяте и как можете да подобрите клиентското си обслужване.

percentage graph

Защо приложението за запис на разговори на LiveAgent е правилният избор за вас?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е облачно базиран и лесен за настройка и използване. Започнете да използвате стабилната ни телефонна централа за минути, без да имате нужда от помощ от ИТ екипа си.

liveagent tools

Многоканална платформа "всичко в едно"

Приложението за запис на разговори е само част от по-сложна платформа, която ви позволява да управлявате запитвания, имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

mitigate losses

Неограничено съхранение на записи

Записвайте и съхранявайте неограничен обем от записи от телефонната централа. Всяко обаждане, което направите през LiveAgent, ще бъде записано, съхранено в запитването и налично когато ви трябва.

get inspired

Доверяват ни се над 21 000 бизнеси

LiveAgent помоага на бизнеса да предоставя възможно най-доброто клиентско обслужване от 2014 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме help desk приложение №1 за малък и среден бизнес.

Какво казват нашите клиенти?

Събрали сме над 3000 отзиви от потребители в сайтовете за отзиви за софтуер като Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, и Software Advice.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Какво е приложение за запис на разговори?

Приложенията за запис на разговори са системи, обикновено използвани в сферата на клиентското обслужване за учебни и правни цели. Могат да бъде самостоятелни приложения или част от по-сложен софтуер, като например help desk система.

Как да настроя записването на разговори в LiveAgent?

Няма нужда да настройвате записването, тъй като то вече се случва автоматично ако имате бутон за обаждане в сайта си. Ако обаче искате да го изключите за определен телефонен номер, можете да го направите през настройките на телефонните номера.

Как работи автоматичното записване на разговори в LiveAgent?

Всеки пък когато получите обаждане през LiveAgent, след това ще има запис в клиентското запитване.

Колко записа се съхраняват и колко дълго се пазят?

В LiveAgent няма нужда да се притеснявате за съхранението, тъй като ние предлагаме неограничено съхранение на клиентите си. Освен че няма ограничение за броя на записите, няма и лимит за продължителността на съхранение.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо