Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Следвайте ръководството за интеграция по-долу, за да започнете да използвате Google Analytics с LiveAgent.
- Впишете се в таблото си в LiveAgent и отидете на Конфигурация.
- Кликнете Системни и Плъгини.
- Намерете “Проследяване на лайв чат” и го активирайте като кликнете на слайдера.
Какво е Google Analytics?
Google Analytics е безплатна услуга за уеб анализи, която предоставя статистика и базови инструменти за анализ на оптимизацията за интернет търсачки (SEO) и за маркетингови цели.
Как се използва?
Проследявайте събитията в лайв чат сесиите в Google Analytics. Благодарение на тези данни можете да оцените влиянието на лайв чата върху превръщането на посетите на сайта ви в клиенти или влиянието на сътрудниците ви върху продажбите на компанията.
Събитията генерират javascript команди директно в уебстраницата ви, където е започнал чата. Плъгинът може да се използва, за да сигнализира за събития в чата на уеб приложението ви и да започва специфични javascript фунцкии или да променя съдържанието на страницата ви в зависимост от протичащите чат сесии.
Могат да се проследяват:
- Начало на чат
- Край на чат
- Начало на чат
- Всяко съобщение от сътрудника
- Всяко съобщение от клиента
Frequently Asked Questions
Какво е Google Analytics?
Google Analytics е инструмент, който ви позволява да проследявате ценна маркетингова информация.
Как да интегрирам Google Analytics с LiveAgent?
Ето бързо ръководство стъпка по стъпка: 1. Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Отидете на Конфигурация > Системни > Плъгини 3. Активирайте Проследяване на лайв чат
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.