Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Максимален брой на чакащите

Do you often experience an overload of customer inquiries? Are your customers often dissatisfied with customer service because of the waiting time?

Удовлетвореността на клиентите никога не е била по-важна. Доволните клиенти могат да станат лоялни клиенти, което е крайната цел. Дори и фактор, като чат на живо време за изчакване може да допринесе за цялостното удовлетворение. Ако не обръщате внимание, лесно можете да загубите клиенти на вашите конкуренти.

Около 73% от клиентите казват, че оценяването на времето им е най-важното нещо, което компаниите могат да направят, за да осигурят добро обслужване на клиентите.

Нека си го признаем. Никой не иска да чака на опашката. Затова LiveAgent създаде функция live Chat, наречена максимална дължина на опашката, за да се подобри удовлетвореността на клиентите. Освен това, вашата компания може лесно да управлява смените на агентите, както и ежедневния им работен процес.

Бизнес предимства:

  • Пестите време
  • Ефективен работен процес
  • Повишена удовлетвореност на клиентите
  • По-добър CX 
  • Спестява пари

Как работи?

Можете лесно да определите максималното ограничение на опашката в настройките на бутона за чат на живо.

Когато се достигне лимита на опашката, бутонът за чат автоматично променя достъпността си в офлайн режим или е напълно скрит от вашия уеб сайт.

Естествено, когато опашката се върне в лимита, бутонът за чат наживо се появява отново със статуса онлайн.

Както споменахме, чатът на живо има способността да действа като бутон офлайн, ако има твърде много посетители / клиенти чакат в чат опашката. Това помага за премахване на разочарованието на клиента, когато опашката за чат е дълъг.

Ако настроите бутон за офлайн чат, на посетителите се показва формуляр за предварителен чат. Следователно, те все още могат да се свържат с вас, като изпратят своя имейл адрес, което ви дава възможност да се свържете с тях по-късно.

Това създава подходящи очаквания и спестява време както за компанията, така и за клиентите. 

Бонус Савети

Създаване на няколко бутона за чат

LiveAgent ви позволява да създавате онлайн бутони за чат за конкретни отдели, като например поддръжка на клиенти и обслужване на клиенти. Освен това, можете да зададете бутоните за чат на живо чат за конкретни URL адреси. Когато ги създавате, можете да дефинирате различна максимална дължина на опашката за всеки бутон. Следователно, създаването на ефективен работен процес, както и осигуряване на отлично преживяване на клиентите

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Чат на живо.

Нека опитните агенти се справят с трудните разговори

За да спестите време и ресурси за вашата фирма и клиент, трябва да сте ефективни. Предотвратяване на чакането на клиенти твърде дълго в опашка. Оптимално е да дадете на някои от вашите агенти възможност за прехвърляне на трудни разговори към опитни агенти. В резултат на това можете ефективно да разпределите времето на вашите агенти и да подобрите времето за изчакване в опашка.

Използвайте консервирани отговори

Ако решите да опитате LiveAgent, определено използвайте консервирани отговори, за да подобрите времето за изчакване в опашка. Тя може да спести на агентите си много време, особено с повтарящи се запитвания. Въпреки това, ги използват разумно, не ги злоупотребявайте. Опитайте се да ги персонализирате. Никой не иска да говори с робот.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Обособени разговори.

Ресурси на базата на знанието

Искате ли да знаете как да настроите бутон за чат на живо за Вашия сайт?

Прочетете как лесно можете да създадете бутон за чат в LiveAgent.

Искате ли да зададете време за чакане в LiveAgent?

Ето ръководство стъпка по стъпка за задаване на максимална дължина на опашката в LiveAgent.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо