Какво представляват оплакванията
Оплакването е съобщение или известие, в което клиентите изразяват своето недоволство. Това се случва, когато очакванията на клиентите не са изпълнени или те имат някакъв проблем с продукт или услуга.
Решение за тези клиенти е компенсация, подарък или обратна връзка. Оплакванията не са полезни за компанията, но от друга страна, това помага на представители на клиенти, мениджъри да предоставят по-добро обслужване.
Когато клиент публикува оплакване на стената на страницата ви във Facebook, то се проследява в LiveAgent и вие можете да отговорите на нея за момент.
Frequently Asked Questions
Какво представляват оплакванията?
Оплакванията на клиентите са несъответствие между това, което клиентите очакват и какъв продукт или услуга получават. Може да се счита, че това е неизпълнение на обещанието, дадено на клиента от марката. Оплакванията могат да се отнасят предимно до качеството на продукта.
Как клиентите могат да подават оплакват?
За да подадат оплакване, клиентите трябва да се свържат с клиентската служба. В зависимост от това кой канал или канали избира фирмата, този маршрут трябва да бъде избран като начин за подаване на оплаквания. Обикновено ще трябва да въведете номера на вашата поръчка.
Добро нещо ли са оплакванията на клиентите?
На пръв поглед оплакванията на клиентите не са нещо добро, но въпреки това от тях може да се извлече нещо полезно. Благодарение на оплакванията ние откриваме какво не работи, какво очакват клиентите, какви обещания не са изпълнени от марката. Освен това, когато оплакванията се разглеждат правилно, клиентите виждат, че се приемат сериозно. Мнението им е от значение.
Expert’s note
Оплакванията са възможност за подобряване на услугите и показване на грижа за клиентите.
Как да превърнете нещастните клиенти в адвокати на марката
ABM стратегии и клиентска обратна връзка са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване. Взаимоотношенията с клиентите са ключови за успеха в B2B сектора.
Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?
LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.
Въпроси за цени на продукт/услуга
ABM маркетинг и комуникационни умения подобряват клиентското обслужване в B2B сектора. Онлайн чат и хибридни тикет потоци са полезни инструменти, а LiveAgent е най-бързият инструмент за чат на пазара.