Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Оплаквания

Какво представляват оплакванията

Оплакването е съобщение или известие, в което клиентите изразяват своето недоволство. Това се случва, когато очакванията на клиентите не са изпълнени или те имат някакъв проблем с продукт или услуга.

Решение за тези клиенти е компенсация, подарък или обратна връзка. Оплакванията не са полезни за компанията, но от друга страна, това помага на представители на клиенти, мениджъри да предоставят по-добро обслужване.

Когато клиент публикува оплакване на стената на страницата ви във Facebook, то се проследява в LiveAgent и вие можете да отговорите на нея за момент.

Оплаквания

Често задавани въпроси

Какво представляват оплакванията?

Оплакванията на клиентите са несъответствие между това, което клиентите очакват и какъв продукт или услуга получават. Може да се счита, че това е неизпълнение на обещанието, дадено на клиента от марката. Оплакванията могат да се отнасят предимно до качеството на продукта.

Как клиентите могат да подават оплакват?

За да подадат оплакване, клиентите трябва да се свържат с клиентската служба. В зависимост от това кой канал или канали избира фирмата, този маршрут трябва да бъде избран като начин за подаване на оплаквания. Обикновено ще трябва да въведете номера на вашата поръчка.

Добро нещо ли са оплакванията на клиентите?

На пръв поглед оплакванията на клиентите не са нещо добро, но въпреки това от тях може да се извлече нещо полезно. Благодарение на оплакванията ние откриваме какво не работи, какво очакват клиентите, какви обещания не са изпълнени от марката. Освен това, когато оплакванията се разглеждат правилно, клиентите виждат, че се приемат сериозно. Мнението им е от значение.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо