Какво представляват оплакванията
Оплакването е съобщение или известие, в което клиентите изразяват своето недоволство. Това се случва, когато очакванията на клиентите не са изпълнени или те имат някакъв проблем с продукт или услуга.
Решение за тези клиенти е компенсация, подарък или обратна връзка. Оплакванията не са полезни за компанията, но от друга страна, това помага на представители на клиенти, мениджъри да предоставят по-добро обслужване.
Когато клиент публикува оплакване на стената на страницата ви във Facebook, то се проследява в LiveAgent и вие можете да отговорите на нея за момент.

Frequently asked questions
Какво представляват оплакванията?
Оплакванията на клиентите са несъответствие между това, което клиентите очакват и какъв продукт или услуга получават. Може да се счита, че това е неизпълнение на обещанието, дадено на клиента от марката. Оплакванията могат да се отнасят предимно до качеството на продукта.
Как клиентите могат да подават оплакват?
За да подадат оплакване, клиентите трябва да се свържат с клиентската служба. В зависимост от това кой канал или канали избира фирмата, този маршрут трябва да бъде избран като начин за подаване на оплаквания. Обикновено ще трябва да въведете номера на вашата поръчка.
Добро нещо ли са оплакванията на клиентите?
На пръв поглед оплакванията на клиентите не са нещо добро, но въпреки това от тях може да се извлече нещо полезно. Благодарение на оплакванията ние откриваме какво не работи, какво очакват клиентите, какви обещания не са изпълнени от марката. Освен това, когато оплакванията се разглеждат правилно, клиентите виждат, че се приемат сериозно. Мнението им е от значение.
Expert note
Оплакванията са възможност за подобряване на услугите и показване на грижа за клиентите.

Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
В областта на имейл маркетинга и създаването на връзки с клиентите, трансакционните имейли имат определени цели, свързани с потвърждаване на поръчките и плащанията. За да се създадат ориентирани към клиентите продукти и за да се решат техните проблеми, бизнесите трябва да използват обратната връзка и дъската за предложения. Въпреки това, повечето популярни начини за събиране на обратна връзка не са ефективни, защото малък брой клиенти имат интерес и желание да отговорят на въпросите на бизнеса. Разговорите 1:1 с клиентите също могат да бъдат трудни и да отклонят вниманието на бизнесите от основните аспекти на техния бизнес.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.