Какво е обслужване на живо?
Обслужването на клиенти е метод за предоставяне на клиентско обслужване. Той е създаден да предоставя информация, обслужване и помощ. Позволява на клиентите и посетителите да комуникират с екипа за обслужване на клиенти чрез чат на живо.
Клиентите може да кликнат върху бутона за чат на живо, разположен на уебсайта на компанията и могат да започнат комуникацията. Обслужването на живо винаги изисква специален софтуер или приложения. Освен прозорци за чат на живо, тези приложения предлагат също така скрит анализ на трафик, безопасни административни контроли и много повече.
Frequently asked questions
Какво е определението за обслужване на живо?
Обслужването на живо е технология, която позволява на компаниите да взаимодействат с потребителите, които посещават мултимедийните източници на организацията. Много често, това е чат на живо, който е достъпен на уебсайта на компанията. В повечето случаи, той е много благоприятен за появата на повечето страници на уебсайта.
Нуждае ли се Вашата компания от обслужване на живо?
Ако искате Вашата компания да може да разчита на пазара и да вижда увеличенията на печалбите, то тогава обслужването на живо е необходимост. Клиентите днес изискват от бизнесите почти мигновено обслужване. Обслужването на живо е от невероятно значение за увеличението на разговорите. Той Ви позволява да намалите броя на анулираните и изоставени колички.
Гарантира ли LiveAgent обслужване на живо?
LiveAgent Ви гарантира обслужване на живо. Първо, това е възможно чрез чат на живо, който гарантира комуникацията в реално време. Той позволява правилната конфигурация и възможността за адаптиране на чата към прегледа. В допълнение към това, клиентът може да прехвърля файлове, така че може по- добре да визуализира своя проблем.
Expert note
Обслужването на живо е от съществено значение за подобряване на обслужването на клиенти и увеличаване на продажбите.

The article discusses various aspects of customer service in marketing, including automation of sales, the importance of quality customer service, avoiding poor customer service, customer service theory, customer psychology, customer segmentation, and the difference between customer service and customer support. The article emphasizes the importance of putting the customer first and building loyal, stable customer relationships.
Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
LiveAgent предлага безплатен софтуер за управление на услуги, включително онлайн обслужване на клиенти, чат на живо и клиентска база данни, както и система за продажба на тикети. Те предлагат широк набор от инструменти и шаблони за клиентско обслужване, като включват входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания и софтуер за клиентски портал. LiveAgent е компания с награди и сертификати, предлага демонстрация, цени, интеграции и алтернативи, а клиентите могат да станат партньори в тяхната партньорска програма.