Какво е обслужване на живо?
Обслужването на клиенти е метод за предоставяне на клиентско обслужване. Той е създаден да предоставя информация, обслужване и помощ. Позволява на клиентите и посетителите да комуникират с екипа за обслужване на клиенти чрез чат на живо.
Клиентите може да кликнат върху бутона за чат на живо, разположен на уебсайта на компанията и могат да започнат комуникацията. Обслужването на живо винаги изисква специален софтуер или приложения. Освен прозорци за чат на живо, тези приложения предлагат също така скрит анализ на трафик, безопасни административни контроли и много повече.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за обслужване на живо?
Обслужването на живо е технология, която позволява на компаниите да взаимодействат с потребителите, които посещават мултимедийните източници на организацията. Много често, това е чат на живо, който е достъпен на уебсайта на компанията. В повечето случаи, той е много благоприятен за появата на повечето страници на уебсайта.
Нуждае ли се Вашата компания от обслужване на живо?
Ако искате Вашата компания да може да разчита на пазара и да вижда увеличенията на печалбите, то тогава обслужването на живо е необходимост. Клиентите днес изискват от бизнесите почти мигновено обслужване. Обслужването на живо е от невероятно значение за увеличението на разговорите. Той Ви позволява да намалите броя на анулираните и изоставени колички.
Гарантира ли LiveAgent обслужване на живо?
LiveAgent Ви гарантира обслужване на живо. Първо, това е възможно чрез чат на живо, който гарантира комуникацията в реално време. Той позволява правилната конфигурация и възможността за адаптиране на чата към прегледа. В допълнение към това, клиентът може да прехвърля файлове, така че може по- добре да визуализира своя проблем.
LiveAgent предлага софтуер за хелп деск и уебинари за оптимизиране на комуникацията чрез лайв чат, което подобрява взаимодействието с клиентите и удовлетвореността им. Онлайн поддръжката е важна за компаниите, тъй като предлага 24-часово обслужване на клиенти и помага за изграждането на взаимоотношения с тях.
Безупречно обслужване на клиенти
LiveAgent предлага софтуерни решения за безупречно обслужване на клиентите, което е ключът към успешен бизнес. Важно е за компаниите да осигурят изключително обслужване, което надвишава очакванията на клиентите.