Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обслужване на живо

Какво е обслужване на живо?

Обслужването на клиенти е метод за предоставяне на клиентско обслужване. Той е създаден да предоставя информация, обслужване и помощ. Позволява на клиентите и посетителите да комуникират с екипа за обслужване на клиенти чрез чат на живо.

Клиентите може да кликнат върху бутона за чат на живо, разположен на уебсайта на компанията и могат да започнат комуникацията. Обслужването на живо винаги изисква специален софтуер или приложения. Освен прозорци за чат на живо, тези приложения предлагат също така скрит анализ на трафик, безопасни административни контроли и много повече.

Често задавани въпроси

Какво е определението за обслужване на живо?

Обслужването на живо е технология, която позволява на компаниите да взаимодействат с потребителите, които посещават мултимедийните източници на организацията. Много често, това е чат на живо, който е достъпен на уебсайта на компанията. В повечето случаи, той е много благоприятен за появата на повечето страници на уебсайта.

 

Нуждае ли се Вашата компания от обслужване на живо?

Ако искате Вашата компания да може да разчита на пазара и да вижда увеличенията на печалбите, то тогава обслужването на живо е необходимост. Клиентите днес изискват от бизнесите почти мигновено обслужване. Обслужването на живо е от невероятно значение за увеличението на разговорите. Той Ви позволява да намалите броя на анулираните и изоставени колички.

 

Гарантира ли LiveAgent обслужване на живо?

LiveAgent Ви гарантира обслужване на живо. Първо, това е възможно чрез чат на живо, който гарантира комуникацията в реално време. Той позволява правилната конфигурация и възможността за адаптиране на чата към прегледа. В допълнение към това, клиентът може да прехвърля файлове, така че може по- добре да визуализира своя проблем.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо