Кой е клиентът?
Клиентът е лице или компания, които купуват продукт или услуга от друга компания.
Това да правиш бизнес не е само да продаваш нещо. Компаниите трябва да се грижат за клиентите и да им осигуряват отлично обслужване. Клиентите често имат много запитвания относно продукти и услуги. Те могат да комуникират с представителите чрез канали, като например имейл, съобщения във Facebook или live чат. Те нямат достъп до функциите на LiveAgent, но могат да създават публикации във форума или да оставят отзиви в портала за клиенти.

Frequently asked questions
Кой е клиентът?
Клиент е лице или компания, които закупуват продуктите или услугите на друга организация. Клиентите са основният фокус на компаниите и те се борят за тяхното внимание. За тази цел фирмите използват маркетингови и продажбени кампании, промоции, програми за лоялност и подобряват обслужването на клиентите.
Как да задоволим клиентът?
За да увеличите удовлетвореността на клиентите, на първо място трябва да ги слушате. Благодарение на това знаем какво харесват нашите клиенти за начина, по който работи компанията и какво не. Отзивите, както отрицателни, така и положителни, оказват влияние върху формирането на фирмените процеси. Освен това, за да може клиентът да остане доволен, той трябва да получи отлично обслужване , което да надмине очакванията му. Благодарение на това се изграждат отношения, основани на доверие и лоялност.
Как да помолим клиента за обратна връзка?
Ако искате да помолите клиентите за обратна връзка, имате няколко опции. Първо, можете да направите това в края на разговора, независимо от канала или можете да изпратите специален имейл по въпроса. Важен момент е да изберете формата за получаване на обратна връзка - това може да бъде общо проучване, подробно проучване или искане за коментар. Всичко зависи от това коя информация Ви интересува и на какъв етап от покупката е получена.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.