Кой е клиентът?
Клиентът е лице или компания, които купуват продукт или услуга от друга компания.
Това да правиш бизнес не е само да продаваш нещо. Компаниите трябва да се грижат за клиентите и да им осигуряват отлично обслужване. Клиентите често имат много запитвания относно продукти и услуги. Те могат да комуникират с представителите чрез канали, като например имейл, съобщения във Facebook или live чат. Те нямат достъп до функциите на LiveAgent, но могат да създават публикации във форума или да оставят отзиви в портала за клиенти.

Frequently asked questions
Кой е клиентът?
Клиент е лице или компания, които закупуват продуктите или услугите на друга организация. Клиентите са основният фокус на компаниите и те се борят за тяхното внимание. За тази цел фирмите използват маркетингови и продажбени кампании, промоции, програми за лоялност и подобряват обслужването на клиентите.
Как да задоволим клиентът?
За да увеличите удовлетвореността на клиентите, на първо място трябва да ги слушате. Благодарение на това знаем какво харесват нашите клиенти за начина, по който работи компанията и какво не. Отзивите, както отрицателни, така и положителни, оказват влияние върху формирането на фирмените процеси. Освен това, за да може клиентът да остане доволен, той трябва да получи отлично обслужване , което да надмине очакванията му. Благодарение на това се изграждат отношения, основани на доверие и лоялност.
Как да помолим клиента за обратна връзка?
Ако искате да помолите клиентите за обратна връзка, имате няколко опции. Първо, можете да направите това в края на разговора, независимо от канала или можете да изпратите специален имейл по въпроса. Важен момент е да изберете формата за получаване на обратна връзка - това може да бъде общо проучване, подробно проучване или искане за коментар. Всичко зависи от това коя информация Ви интересува и на какъв етап от покупката е получена.
Текстът обръща внимание на важността на клиентското обслужване и описва клиентски ориентираната маркетингова стратегия, която включва действия и инструменти, фокусирани върху нуждите и очакванията на клиентите. За това е необходимо да се провежда анализ на постигнатите резултати и да се измерва удовлетвореността на клиентите. Осигуряването на впечатления на клиентите и обслужването им трябва да бъде подробно и многоканално с възможност за автоматизация на дейностите.
LiveAgent предлага различни функции за клиентско обслужване, включително списъци с клиенти и смарт правила, които улесняват работата на агентите и подобряват услугите. Продуктите на компанията включват персонализирани роли на потребителите, списъци с клиенти и клиентски формуляри. Хелп деск порталът е безплатен и персонализируем. Решаването на тикети също е възможно. Всички тези функции могат да осигурят повече ефективност и удобство при работа с клиентите.
Въведение в клиентската признателност
Статията дава общ преглед на клиентското обслужване, включително дигиталните канали за обслужване. Предоставянето на персонализирано обслужване е много важно, за да се удовлетворят потребителите, а инвестирането в софтуер за телефонни централи може да подобри клиентското обслужване. Меките умения са все по-важни, като стимулите за клиентите могат да подобрят запазването на клиентите и да изградят доверие с дългосрочни клиенти.
LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който предлага база знания и макроси за отговори на клиентски запитвания. Прогнозните оценки за удовлетвореността помагат на компаниите да предвидят реакцията на клиентите, а макросите и готовите съобщения на LiveAgent осигуряват бързи отговори на общи запитвания. Онлайн обслужването на клиенти включва чат на живо и социални медии. Развиването на база от знания е от съществено значение за успешен бизнес, а софтуерът за управление на услуги помага за анализ и управление на поръчки, като оптимизира технологията на компанията и намалява разходите.