Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Клиент

Кой е клиентът?

Клиентът е лице или компания, които купуват продукт или услуга от друга компания.

Това да правиш бизнес не е само да продаваш нещо. Компаниите трябва да се грижат за клиентите и да им осигуряват отлично обслужване. Клиентите често имат много запитвания относно продукти и услуги. Те могат да комуникират с представителите чрез канали, като например имейл, съобщения във Facebook или live чат. Те нямат достъп до функциите на LiveAgent, но могат да създават публикации във форума или да оставят отзиви в портала за клиенти.

Клиент

Често задавани въпроси

Кой е клиентът?

Клиент е лице или компания, които закупуват продуктите или услугите на друга организация. Клиентите са основният фокус на компаниите и те се борят за тяхното внимание. За тази цел фирмите използват маркетингови и продажбени кампании, промоции, програми за лоялност и подобряват обслужването на клиентите.

Как да задоволим клиентът?

За да увеличите удовлетвореността на клиентите, на първо място трябва да ги слушате. Благодарение на това знаем какво харесват нашите клиенти за начина, по който работи компанията и какво не. Отзивите, както отрицателни, така и положителни, оказват влияние върху формирането на фирмените процеси. Освен това, за да може клиентът да остане доволен, той трябва да получи отлично обслужване , което да надмине очакванията му. Благодарение на това се изграждат отношения, основани на доверие и лоялност.

Как да помолим клиента за обратна връзка?

Ако искате да помолите клиентите за обратна връзка, имате няколко опции. Първо, можете да направите това в края на разговора, независимо от канала или можете да изпратите специален имейл по въпроса. Важен момент е да изберете формата за получаване на обратна връзка - това може да бъде общо проучване, подробно проучване или искане за коментар. Всичко зависи от това коя информация Ви интересува и на какъв етап от покупката е получена.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо