Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Софтуерът за обслужване LiveAgent предлага няколко инструмента за управление на обслужването на клиенти, които подобряват удовлетвореността на клиентите и могат да повишат рентабилността на търговската марка. Научете повече за разширените функции на софтуера, които представляват стойност за парите ви и гарантират най-добри резултати.
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
Разделът с често задавани въпроси представлява важен инструмент за помощ на клиентите в инсталирането и използването на продукта. Той се различава от базата знания по големина и подход. Създаването на ефективна FAQ страница изисква откриването на реалните въпроси на клиентите и изграждане на добре организирана структура. По този начин, предоставянето на важна информация за продуктите и услугите на компанията може да увеличи клиентската удовлетвореност.
Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори
Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.
Детектор за сблъсъци между служители
LiveAgent предоставя поддръжка на много езици и масови действия, които подобряват работата на служителите. Те показват кой разглежда и кой отговаря на запитването и имат детектор за сблъсъци. Също така, предлагат докинг чат прозорецът, който подобрява клиентското изживяване.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни