Използвайте софтуера за често задавани въпроси, за да оптимизирате самообслужването на клиентите си

Самообслужването бързо се превръща в първия избор за нарастващ брой потребители. Проучванията показват, че 2 от 3 потребители предпочитат сами да търсят отговори, отколкото да говорят със служител обслужване на клиенти, правейки FAQ най-често използваната опция за самообслужване.

С помощта на софтуера за help desk и често задавани въпроси на LiveAgent можете да позволите на клиентите си да намерят сами отговорите, които търсят по бърз, ефективен и удобен начин.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
questions illustration

Какво е софтуер за често задавани въпроси?

Когато множество клиенти се свързват с екипа Ви за обслужване отново и отново с едни и същи въпроси, това пречи на служителите да се справят с други проблеми и намалява тяхната продуктивност. Софтуерът за често задавани въпроси (FAQ) позволява на фирмите да се справят с най-често срещаните заявки, които редовно получават от клиентите относно техни продукти или услуги и намалява натовареността на екипите. Обикновено се предлага като част от по-сложна платформа за обслужване на клиенти.

Защо често задаваните въпроси са мощен инструмент във Вашата стратегия за обслужване на клиенти

Софтуерът за често задавани въпроси предлага повече от един начин да организирате, съхранявате и показвате информационни ресурси на Вашата организация на клиентите. Това е от полза както за тях, така и за служителите. Ето как:

Получавайте по-малко повтарящи се въпроси

Често задаваните въпроси са ефективно допълнение към функциите Ви за самообслужване, които помагат да се намали броят на повтарящите се въпроси от клиентите, като дава на екипа Ви повече време да се съсредоточи върху по-важни проблеми.

Повишете удовлетвореността на клиентите

Over 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори на въпроси си на уебсайта на компанията, вместо да се свързват с отдела за обслужване на клиенти. Разделът с често задавани въпроси им позволява бързо да намират отговори и повишава удовлетворението.

Увеличава продуктивността на служителите

Софтуерът с често задавани въпроси може да подобри ефективността и продуктивността на служителите. Изградете вътрешна база знания за Вашия екип и поддържайте важната информация лесно достъпна на едно място.

Помогнете на клиентите си да си помогнат сами със софтуер за често задаваните въпроси и база знания от LiveAgent

Настройте изчерпателна база знания с често задавани въпроси в 4 прости стъпки, за да отговорите на на най-честите въпроси на клиентите, да осигурите 24/7 самообслужване и да дадете възможност на клиентите си да си помогнат сами. </ p >

knowledge base designs in LiveAgent

Лесно създавайте съдържание с WYSIWYG редактора

С прост, но мощен вграден WYSIWYG (получаваш каквото виждаш) редактор, можете лесно да създавате добре форматирано съдържание, което да бъде организирано в статии в различни категории. Добавете изображения , за да направите съдържанието по-привлекателно и по-достъпно.

Допълнете статии с прикачени файлове

Направете съдържанието на Вашата база знания още по-ценно, като го допълните с прикачени файлове, които клиентите ви могат да съхраняват на своите компютри и да имат достъп до тях, винаги когато имат нужда.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Разграничаване на съдържанието за клиенти и сътрудници

Когато създавате категории и добавяте статии към Вашата база знания и често задавани въпроси, можете да изберете дали съдържанието ще бъде публично достъпно или ще остане видимо само за Вашия екип в панела на служителя.

Създайте множество бази знания и често задавани въпроси

Настройте неограничен брой бази знания и секции с често задавани въпроси за различни аудитории в един акаунт на LiveAgent, като всяка има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. Много е удобно, ако управлявате няколко бизнеса, продукти, услуги или търговски марки.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Активирайте приспособлението за търсене с интелигентни предложения

Дайте възможност на клиентите си да намерят търсената информация бързо и лесно с помощта на функция за търсене, която генерира предложения в реално време. Приспособлението ще предложи свързано съдържание от вашата база знания въз основа на въведените ключови думи.

Направете базата знания и често задаваните въпроси част от Вашия бранд

Уверете се, че порталът за самообслужване съответства на идентичността на Вашата компания. Лесно персонализирайте базата си знания с тема, която най-добре отговаря на Вашите корпоративен имидж, лого, цветове, подравняване, собствен CSS и др.

add color to design - illustration

Какво друго може да предложи LiveAgent?

Спфтуерът за често задавани въпроси и база знания е само част от нашето комплексно многоканално решение, което е оборудвано с над 180 функции . Подобрете цялостната си стратегия за обслужване на клиенти и повишете удовлетвореността на клиентите, като използвате всички разширени функции, които LiveAgent може да предложи.

LiveAgent dashboard on monitor

Мощна тикетинг система

Насладете се на пълна гама от функции за управление на тикети, включително интелигентно насочване, правила за автоматизация, SLA, управление на отговорностите, шаблонни отговори, инструменти за сътрудничество между служителите, надеждни функции за отчет и много други. Лесно управлявайте многоканалната си комуникация с клиенти от едно място с нашата универсална пощенска кутия.

Чат в реално време

63% от потребителите са по-склонни да се върнат на уебсайт, който предоставя обслужване чрез чат. Приспособлението за чат на LiveAgent предлага както общи, така и разширени функции – от множество опции за пренасочване, активни покани за чат и онлайн наблюдение на посетителите до история на чата, вътрешен чат и изглед към въвеждане в реално време.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Гласови и видео разговори

Изградете виртуален облачен кол център, интегрирайте с всеки VoIP доставчик и получавайте обаждания от стационарни телефони или направо от вашия уебсайт (гласови и видео) без допълнителни такси за минута. Проектирайте сложни и персонализирани интерактивни гласови менюта, правете неограничени записи на разговори и други!

Научете повече

Обслужване чрез социални мрежи

LiveAgent се свързва безпроблемно с най-популярните канали за социални мрежи като Facebook, Twitter и Instagram. Проследявайте всичките коментари и съобщения в социалните мрежи, управлявайте ги от един екран, без да е необходимо постоянно да наблюдавате множество акаунти или да споделяте данни за достъп.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Портал за самообслужване

90% от потребителите очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване. Освен базата знания и често задаваните въпроси, можете да разширите възможностите си за самообслужване с форум, който позволява на клиентите лесно да подават заявки и да следят състоянието им директно от Вашия клиентски портал.

Изберете точния план и получете най-доброто за парите си

LiveAgent предлага 4 различни плана – без договори и напълно прозрачни и справедливи условия. Нашите възможности за самообслужване, оборудвани с база от знания и често задавани въпроси, са вградени във всеки платен план. Изберете този, който е най -подходящ за Вашия бизнес и пренесете обслужването на клиентите на следващото ниво .

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Related Articles to Софтуер за често задавани въпроси (FAQ)
Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

Шаблони за активни чат покани

Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.

LiveAgent е напълно оборудван софтуер за обслужване на клиенти, който използва тикетинг система , за да обедини всички Ваши процеси на обслужване.

Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване

Софтуерът за обслужване LiveAgent предлага няколко инструмента за управление на обслужването на клиенти, които подобряват удовлетвореността на клиентите и могат да повишат рентабилността на търговската марка. Научете повече за разширените функции на софтуера, които представляват стойност за парите ви и гарантират най-добри резултати.

Настройте шаблоните си! Добавете поздрав и подпис към шаблона и си спестете време. Шаблоните за отговор от сътрудник ще ви помогнат да работите по-бързо и ефективно.

Шаблон за отговор от сътрудник

За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.

Страницата FAQ (често задавани въпроси) е сред най-използваните опции за самообслужване днес. Използвана стратегически, една FAQ страница може наистина да добави стойност към клиентите ви.

Как да създадете страница FAQ

Разделът с често задавани въпроси представлява важен инструмент за помощ на клиентите в инсталирането и използването на продукта. Той се различава от базата знания по големина и подход. Създаването на ефективна FAQ страница изисква откриването на реалните въпроси на клиентите и изграждане на добре организирана структура. По този начин, предоставянето на важна информация за продуктите и услугите на компанията може да увеличи клиентската удовлетвореност.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори

Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.

Не се притеснявайте, че можете да изпратите няколко отговора. LiveAgent Ви показва кой разглежда кой отговаря на запитване, за да предотврати сблъсък между служители.

Детектор за сблъсъци между служители

LiveAgent предоставя поддръжка на много езици и масови действия, които подобряват работата на служителите. Те показват кой разглежда и кой отговаря на запитването и имат детектор за сблъсъци. Също така, предлагат докинг чат прозорецът, който подобрява клиентското изживяване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо