Използвайте софтуера за често задавани въпроси, за да оптимизирате самообслужването на клиентите си

Самообслужването бързо се превръща в първия избор за нарастващ брой потребители. Проучванията показват, че 2 от 3 потребители предпочитат сами да търсят отговори, отколкото да говорят със служител обслужване на клиенти, правейки FAQ най-често използваната опция за самообслужване.

С помощта на софтуера за help desk и често задавани въпроси на LiveAgent можете да позволите на клиентите си да намерят сами отговорите, които търсят по бърз, ефективен и удобен начин.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Какво е софтуер за често задавани въпроси?

Когато множество клиенти се свързват с екипа Ви за обслужване отново и отново с едни и същи въпроси, това пречи на служителите да се справят с други проблеми и намалява тяхната продуктивност. Софтуерът за често задавани въпроси (FAQ) позволява на фирмите да се справят с най-често срещаните заявки, които редовно получават от клиентите относно техни продукти или услуги и намалява натовареността на екипите. Обикновено се предлага като част от по-сложна платформа за обслужване на клиенти.

Защо често задаваните въпроси са мощен инструмент във Вашата стратегия за обслужване на клиенти

Софтуерът за често задавани въпроси предлага повече от един начин да организирате, съхранявате и показвате информационни ресурси на Вашата организация на клиентите. Това е от полза както за тях, така и за служителите. Ето как:

Получавайте по-малко повтарящи се въпроси

Често задаваните въпроси са ефективно допълнение към функциите Ви за самообслужване, които помагат да се намали броят на повтарящите се въпроси от клиентите, като дава на екипа Ви повече време да се съсредоточи върху по-важни проблеми.

Повишете удовлетвореността на клиентите

Over 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори на въпроси си на уебсайта на компанията, вместо да се свързват с отдела за обслужване на клиенти. Разделът с често задавани въпроси им позволява бързо да намират отговори и повишава удовлетворението.

Увеличава продуктивността на служителите

Софтуерът с често задавани въпроси може да подобри ефективността и продуктивността на служителите. Изградете вътрешна база знания за Вашия екип и поддържайте важната информация лесно достъпна на едно място.

Помогнете на клиентите си да си помогнат сами със софтуер за често задаваните въпроси и база знания от LiveAgent

Настройте изчерпателна база знания с често задавани въпроси в 4 прости стъпки, за да отговорите на на най-честите въпроси на клиентите, да осигурите 24/7 самообслужване и да дадете възможност на клиентите си да си помогнат сами. </ p >

knowledge base designs in LiveAgent

Лесно създавайте съдържание с WYSIWYG редактора

С прост, но мощен вграден WYSIWYG (получаваш каквото виждаш) редактор, можете лесно да създавате добре форматирано съдържание, което да бъде организирано в статии в различни категории. Добавете изображения , за да направите съдържанието по-привлекателно и по-достъпно.

Допълнете статии с прикачени файлове

Направете съдържанието на Вашата база знания още по-ценно, като го допълните с прикачени файлове, които клиентите ви могат да съхраняват на своите компютри и да имат достъп до тях, винаги когато имат нужда.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Разграничаване на съдържанието за клиенти и сътрудници

Когато създавате категории и добавяте статии към Вашата база знания и често задавани въпроси, можете да изберете дали съдържанието ще бъде публично достъпно или ще остане видимо само за Вашия екип в панела на служителя.

Създайте множество бази знания и често задавани въпроси

Настройте неограничен брой бази знания и секции с често задавани въпроси за различни аудитории в един акаунт на LiveAgent, като всяка има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. Много е удобно, ако управлявате няколко бизнеса, продукти, услуги или търговски марки.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Активирайте приспособлението за търсене с интелигентни предложения

Дайте възможност на клиентите си да намерят търсената информация бързо и лесно с помощта на функция за търсене, която генерира предложения в реално време. Приспособлението ще предложи свързано съдържание от вашата база знания въз основа на въведените ключови думи.

Направете базата знания и често задаваните въпроси част от Вашия бранд

Уверете се, че порталът за самообслужване съответства на идентичността на Вашата компания. Лесно персонализирайте базата си знания с тема, която най-добре отговаря на Вашите корпоративен имидж, лого, цветове, подравняване, собствен CSS и др.

add color to design - illustration

Какво друго може да предложи LiveAgent?

Спфтуерът за често задавани въпроси и база знания е само част от нашето комплексно многоканално решение, което е оборудвано с над 180 функции . Подобрете цялостната си стратегия за обслужване на клиенти и повишете удовлетвореността на клиентите, като използвате всички разширени функции, които LiveAgent може да предложи.

LiveAgent dashboard on monitor

Мощна тикетинг система

Насладете се на пълна гама от функции за управление на тикети, включително интелигентно насочване, правила за автоматизация, SLA, управление на отговорностите, шаблонни отговори, инструменти за сътрудничество между служителите, надеждни функции за отчет и много други. Лесно управлявайте многоканалната си комуникация с клиенти от едно място с нашата универсална пощенска кутия.

Научете повече

Чат в реално време

63% от потребителите са по-склонни да се върнат на уебсайт, който предоставя обслужване чрез чат. Приспособлението за чат на LiveAgent предлага както общи, така и разширени функции – от множество опции за пренасочване, активни покани за чат и онлайн наблюдение на посетителите до история на чата, вътрешен чат и изглед към въвеждане в реално време.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Гласови и видео разговори

Изградете виртуален облачен кол център, интегрирайте с всеки VoIP доставчик и получавайте обаждания от стационарни телефони или направо от вашия уебсайт (гласови и видео) без допълнителни такси за минута. Проектирайте сложни и персонализирани интерактивни гласови менюта, правете неограничени записи на разговори и други!

Научете повече

Обслужване чрез социални мрежи

LiveAgent се свързва безпроблемно с най-популярните канали за социални мрежи като Facebook, Twitter и Instagram. Проследявайте всичките коментари и съобщения в социалните мрежи, управлявайте ги от един екран, без да е необходимо постоянно да наблюдавате множество акаунти или да споделяте данни за достъп.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Портал за самообслужване

90% от потребителите очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване. Освен базата знания и често задаваните въпроси, можете да разширите възможностите си за самообслужване с форум, който позволява на клиентите лесно да подават заявки и да следят състоянието им директно от Вашия клиентски портал.

Изберете точния план и получете най-доброто за парите си

LiveAgent предлага 4 различни плана – без договори и напълно прозрачни и справедливи условия. Нашите възможности за самообслужване, оборудвани с база от знания и често задавани въпроси, са вградени във всеки платен план. Изберете този, който е най -подходящ за Вашия бизнес и пренесете обслужването на клиентите на следващото ниво .

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Софтуер за често задавани въпроси (FAQ)
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x