Използвайте софтуера за често задавани въпроси, за да оптимизирате самообслужването на клиентите си

Самообслужването бързо се превръща в първия избор за нарастващ брой потребители. Проучванията показват, че 2 от 3 потребители предпочитат сами да търсят отговори, отколкото да говорят със служител обслужване на клиенти, правейки FAQ най-често използваната опция за самообслужване.

С помощта на софтуера за help desk и често задавани въпроси на LiveAgent можете да позволите на клиентите си да намерят сами отговорите, които търсят по бърз, ефективен и удобен начин.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Какво е софтуер за често задавани въпроси?

Когато множество клиенти се свързват с екипа Ви за обслужване отново и отново с едни и същи въпроси, това пречи на служителите да се справят с други проблеми и намалява тяхната продуктивност. Софтуерът за често задавани въпроси (FAQ) позволява на фирмите да се справят с най-често срещаните заявки, които редовно получават от клиентите относно техни продукти или услуги и намалява натовареността на екипите. Обикновено се предлага като част от по-сложна платформа за обслужване на клиенти.

Защо често задаваните въпроси са мощен инструмент във Вашата стратегия за обслужване на клиенти

Софтуерът за често задавани въпроси предлага повече от един начин да организирате, съхранявате и показвате информационни ресурси на Вашата организация на клиентите. Това е от полза както за тях, така и за служителите. Ето как:

Получавайте по-малко повтарящи се въпроси

Често задаваните въпроси са ефективно допълнение към функциите Ви за самообслужване, които помагат да се намали броят на повтарящите се въпроси от клиентите, като дава на екипа Ви повече време да се съсредоточи върху по-важни проблеми.

Повишете удовлетвореността на клиентите

Over 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори на въпроси си на уебсайта на компанията, вместо да се свързват с отдела за обслужване на клиенти. Разделът с често задавани въпроси им позволява бързо да намират отговори и повишава удовлетворението.

Увеличава продуктивността на служителите

Софтуерът с често задавани въпроси може да подобри ефективността и продуктивността на служителите. Изградете вътрешна база знания за Вашия екип и поддържайте важната информация лесно достъпна на едно място.

Помогнете на клиентите си да си помогнат сами със софтуер за често задаваните въпроси и база знания от LiveAgent

Настройте изчерпателна база знания с често задавани въпроси в 4 прости стъпки, за да отговорите на на най-честите въпроси на клиентите, да осигурите 24/7 самообслужване и да дадете възможност на клиентите си да си помогнат сами. </ p >

knowledge base designs in LiveAgent

Лесно създавайте съдържание с WYSIWYG редактора

С прост, но мощен вграден WYSIWYG (получаваш каквото виждаш) редактор, можете лесно да създавате добре форматирано съдържание, което да бъде организирано в статии в различни категории. Добавете изображения , за да направите съдържанието по-привлекателно и по-достъпно.

Допълнете статии с прикачени файлове

Направете съдържанието на Вашата база знания още по-ценно, като го допълните с прикачени файлове, които клиентите ви могат да съхраняват на своите компютри и да имат достъп до тях, винаги когато имат нужда.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Разграничаване на съдържанието за клиенти и сътрудници

Когато създавате категории и добавяте статии към Вашата база знания и често задавани въпроси, можете да изберете дали съдържанието ще бъде публично достъпно или ще остане видимо само за Вашия екип в панела на служителя.

Създайте множество бази знания и често задавани въпроси

Настройте неограничен брой бази знания и секции с често задавани въпроси за различни аудитории в един акаунт на LiveAgent, като всяка има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. Много е удобно, ако управлявате няколко бизнеса, продукти, услуги или търговски марки.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Активирайте приспособлението за търсене с интелигентни предложения

Дайте възможност на клиентите си да намерят търсената информация бързо и лесно с помощта на функция за търсене, която генерира предложения в реално време. Приспособлението ще предложи свързано съдържание от вашата база знания въз основа на въведените ключови думи.

Направете базата знания и често задаваните въпроси част от Вашия бранд

Уверете се, че порталът за самообслужване съответства на идентичността на Вашата компания. Лесно персонализирайте базата си знания с тема, която най-добре отговаря на Вашите корпоративен имидж, лого, цветове, подравняване, собствен CSS и др.

add color to design - illustration

Какво друго може да предложи LiveAgent?

Спфтуерът за често задавани въпроси и база знания е само част от нашето комплексно многоканално решение, което е оборудвано с над 180 функции . Подобрете цялостната си стратегия за обслужване на клиенти и повишете удовлетвореността на клиентите, като използвате всички разширени функции, които LiveAgent може да предложи.

LiveAgent dashboard on monitor

Мощна тикетинг система

Насладете се на пълна гама от функции за управление на тикети, включително интелигентно насочване, правила за автоматизация, SLA, управление на отговорностите, шаблонни отговори, инструменти за сътрудничество между служителите, надеждни функции за отчет и много други. Лесно управлявайте многоканалната си комуникация с клиенти от едно място с нашата универсална пощенска кутия.

Чат в реално време

63% от потребителите са по-склонни да се върнат на уебсайт, който предоставя обслужване чрез чат. Приспособлението за чат на LiveAgent предлага както общи, така и разширени функции – от множество опции за пренасочване, активни покани за чат и онлайн наблюдение на посетителите до история на чата, вътрешен чат и изглед към въвеждане в реално време.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Гласови и видео разговори

Изградете виртуален облачен кол център, интегрирайте с всеки VoIP доставчик и получавайте обаждания от стационарни телефони или направо от вашия уебсайт (гласови и видео) без допълнителни такси за минута. Проектирайте сложни и персонализирани интерактивни гласови менюта, правете неограничени записи на разговори и други!

Научете повече

Обслужване чрез социални мрежи

LiveAgent се свързва безпроблемно с най-популярните канали за социални мрежи като Facebook, Twitter и Instagram. Проследявайте всичките коментари и съобщения в социалните мрежи, управлявайте ги от един екран, без да е необходимо постоянно да наблюдавате множество акаунти или да споделяте данни за достъп.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Портал за самообслужване

90% от потребителите очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване. Освен базата знания и често задаваните въпроси, можете да разширите възможностите си за самообслужване с форум, който позволява на клиентите лесно да подават заявки и да следят състоянието им директно от Вашия клиентски портал.

Изберете точния план и получете най-доброто за парите си

LiveAgent предлага 4 различни плана – без договори и напълно прозрачни и справедливи условия. Нашите възможности за самообслужване, оборудвани с база от знания и често задавани въпроси, са вградени във всеки платен план. Изберете този, който е най -подходящ за Вашия бизнес и пренесете обслужването на клиентите на следващото ниво .

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Софтуер за често задавани въпроси (FAQ)
Имате нужда от почивка? Просто натиснете бутона за пауза и спрете да получавате нови тикети, съобщения в чата и обаждания, докато сте извън системата за клиентска поддръжка.

Пауза

LiveAgent е алтернатива на Aircall и Helpshift, предлагащ безплатен хелп деск софтуер и функция "Разреши" за обработка на тикети с висок приоритет.

Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

Регистрирайте се безплатно

LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

Галерия с чат покани

The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies and tactics. It emphasizes the importance of customer-centric approaches and data-driven decision making. Overall, the TEXT highlights the key elements of successful marketing campaigns and the potential challenges faced in the ever-evolving digital landscape.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.

LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

Цени в LiveAgent

Функциите включват отделения за продажба, маркетинг и техническа поддръжка. Предлагат се шаблони за отговори, контакти и групи, готови отговори и преписи на чатове. Чат прозорците са адаптивни за мобилни устройства, има настройка на поздрава в чат и наблюдение на посетителите в реално време. Предлагат се анкети за удовлетвореност от чат, проследяване на времето и отчети за анализи, работа, служители, оператори и отдели.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Вложения в софтуер за управление на клиентските отношения и реферален маркетинг са важни за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е стойностна алтернатива с богат избор от функционалности и безплатен пробен период.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо