Кои са чат на живо агентите?
Агентите за чат на живо са служители, които отговарят на въпроси и заявки на клиенти чрез чат на живо. Чатът на живо е функция на софтуера на бюрото за помощ. Използва се в много фирми за предоставяне на отговори в реално време на клиентски запитвания.
Ако искате да научите повече за това как да подобрите поддръжката си чрез чат на живо и удовлетвореността на клиентите, прочетете LiveAgent – Софтуер за бюро за помощ.
Какви способности трябва да притежават?
Агентите трябва да работят ефикасно на компютър, да бъдат бързи в отговорите си и да имат познания за всеки един компютърен софтуер, който се използва от Вашия бизнес, както и за продуктите и услугите на компанията. Агентите трябва да се стремят да бъдат отзивчиви, да комуникират професионално и да закриват сесиите за чат на живо с клиентите по учтив начин.
В допълнение към по- горе споменатите способности, агентите трябва да са в състояние да извършват по няколко задачи едновременно. Отговорите на клиентите през чат на живо изисква от клиентските представители да отговарят на клиентите бързо, докато търсят допълнителна информация за клиентите. Следователно, те бързо могат да проучат клиентското запитване и да предложат своевременно решение.
Колко бързо трябва чат на живо агентите да отговарят на клиентите?
Очаква се агентът да отговаря на запитванията на клиентите за по-малко от три минути, след като стане правоприемник на този билет. Очакваното време за реакция обаче варира в различните отрасли. Ето защо е важно да търсите показатели за индустрията, когато задавате очакваното време за реакция за вашите агенти. Можете да зададете времето за реакция в софтуера за обслужване на клиенти, като LiveAgent.
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – софтуер за обслужване на клиенти.
Бонус съвети за подобряване на ефикасността на чат на живо агентите
Чат на живо агентите отговарят също на запитванията на клиентите и от други канали. Като социални медии или имейл. Ето и някои съвети за подобряване на техния ежедневен работен поток за повишаване на тяхната продуктивност.
1. Тест за изпитване на чат агентите на живо
Тестът за писане в чат на живо е чудесен инструмент за тестване на ефективността на вашия екип за обслужване/поддръжка на клиенти. LiveAgent предоставя този тест безплатно. В резултат на това можете да подобрите уменията на вашите агенти за чат на живо, както и CX. Ето безплатен тест за писане в чат на живо.
2. Софтуер клиентска услуга
Системата за обслужване на клиенти е полезен инструмент за всяка компания, която се занимава с клиентски запитвания по множество канали. Освен това позволява на вашия екип да работи ефективно с клиентите. Вече няма нужда да превключвате между интерфейси. Просто отговаряйте на всички запитвания на клиенти от една универсална входяща кутия.
Ако искате ценно допълнение към всеки софтуер за обслужване на клиенти, опитайте да го интегрирате с инструмент за билети. Тази мощна комбинация позволява на вашия екип да управлява и отговаря ефективно на клиентските запитвания. С инструмент за билети за поддръжка можете да централизирате всички клиентски запитвания от различни канали на едно централизирано място, като гарантирате, че всяко запитване се проследява, присвоява и решава ефективно.
Предимства на софтуера за клиентска услуга:
- Повишена печалба
- Лоялни клиенти
- Ефективен работен процес за поддръжка на чат на живо
Характеристики на софтуера за клиентска услуга за подобрено обслужване на чат на живо:
- SLAs
- Времеви правила
- Форум
- Агентско класиране
- Консервирани съобщения
- Проактивни покани
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
3. Клиентски портал
Имайки портал с “Най-често задаваните въпроси”, ръководства с инструкции, видео клипове, можете да предоставяте 24/7 клиентско обслужване без допълнителни разходи. Още повече, Вашата клиентска услуга може ефективно да предоставя информация като насочва клиентите към тези задълбочени статии с информация. Друго страхотно преимущество е че операторите на чат на живо могат да поставят фокус върху Важните клиентски запитвания, докато се отговаря на информационни въпроси на Вашия уебсайт.
Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently Asked Questions
Who are live chat agents?
Live chat agents are employees of the customer service team who answer customer questions and inquiries via live chat. It is one feature of the support software and is used to get the customer a real-time response.
What are the tasks of a live chat agent?
The main task of a live chat agent is primarily to help customers. A live chat agent needs to be efficient on the computer to respond quickly to customer needs. Must have knowledge of the products and services offered by the company, as well as demonstrate great communication skills that will allow you to help customers when they have a problem, e.g. with the purchase or service of products. Additionally, the agent must be able to perform multiple activities simultaneously.
What live chat agents are not allowed to do?
Live agent may not perform tasks that are beyond the technical capabilities of live chat, as well as tasks for which they are not authorized and restricted by e.g. the law.
Freshcaller и Dashly подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията. Настройте специални символи и ударения за комфортно търгуване, осигурете интеграция на повече от 40 езика. LiveAgent предлага удобен инструмент за обработка на клиентска комуникация, включващ контакти, тагове и различни канали за общуване. Оловното подхранване и застъпничеството за марката трябва да играят решаваща роля в маркетинговия отдел.
Местите се от Samanage към LiveAgent?
Изберете име за вашия LiveChat събдомейн. Регистрирайте се безплатно и използвайте LiveAgent за обслужване на клиенти 24/7. Получете пълно help desk приложение с над 175 функционалности и 40 интеграции.