Кои са чат на живо агентите?
Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.

If you would like to learn more about how to improve your live chat support and customer satisfaction, read LiveAgent – Help desk software.
Какви способности трябва да притежават?
Agents have to be efficient with computers, be quick to respond, and have to have knowledge of any computer software used by your business, as well as your company’s products or services. Agents should strive to be helpful, communicate professionally, and close live chat sessions with customers politely.
In addition to all the above-mentioned skills, agents have to be able to multitask. Answering customer queries via live chat requires customer representatives to answer the customer promptly while looking up further information about the customer. Therefore, they can quickly research the customer’s issue, and then present a solution in a timely manner.
Колко бързо трябва чат на живо агентите да отговарят на клиентите?
An agent is expected to respond to customer queries in under three minutes after they become an assignee to that ticket. However, the expected response time varies from industry to industry. Therefore, it’s important to look up industry benchmarks when setting response time expectations for your agents. You can set the response time in customer service software, such as LiveAgent.

If you would like to learn more, read LiveAgent – customer service software.
Бонус съвети за подобряване на ефикасността на чат на живо агентите
Чат на живо агентите отговарят също на запитванията на клиентите и от други канали. Като социални медии или имейл. Ето и някои съвети за подобряване на техния ежедневен работен поток за повишаване на тяхната продуктивност.
1. Тест за изпитване на чат агентите на живо
Live chat typing test is a great tool to test how effective is your customer service/support team. LiveAgent provides this test for free. As a result, you can improve your live chat agents’ skills as well as CX. Here is a free live chat typing test.

2. Софтуер клиентска услуга
A customer service system is a useful tool for any company dealing with customer inquiries across multiple channels. Furthermore, it allows your team to deal with customers effectively. No need to switch between interfaces anymore. Simply answer all customer inquiries from one Universal inbox.
Предимства на софтуера за клиентска услуга:
- Increased profit
- Loyal customers
- Efficient live chat support workflow

Характеристики на софтуера за клиентска услуга за подобрено обслужване на чат на живо:
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
3. Клиентски портал
Имайки портал с “Най-често задаваните въпроси”, ръководства с инструкции, видео клипове, можете да предоставяте 24/7 клиентско обслужване без допълнителни разходи. Още повече, Вашата клиентска услуга може ефективно да предоставя информация като насочва клиентите към тези задълбочени статии с информация. Друго страхотно преимущество е че операторите на чат на живо могат да поставят фокус върху Важните клиентски запитвания, докато се отговаря на информационни въпроси на Вашия уебсайт.

Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently asked questions
Кои са чат на живо агентите?
Чат на живо агентите са служители, които отговарят на клиентски въпроси и запитвания чрез чат на живо. Това е една характеристика от софтуера за обслужване и се използва за отговарянето на клиента в реално време
Какви са задачите на чат на живо агентите?
Основната задача на чата на живо е преди всичко да помага на клиентите. Чат на живо агентите трябва да са ефикасни на компютъра и да отговарят бързо на клиентските нужди. Трябва да познават продукта и услугите, предлагани от компаниите, както и да демонстрират страхотни комуникационни умения, които Ви позволяват да помогнете на клиентите, когато имат проблем, например с покупка, или услуга за продукт. В допълнение към това, агентът трябва да е в състояние да извършва множество дейности едновременно.
Какво не е позволено на чат на живо агентите да извършват?
Чат на живо агентите могат да не извършват задачи, които са извън техническите възможности на чата на живо, както и задачи, за които не са упълномощени или ограничени, например от закона.
Expert note
Чат на живо агентите са служители, които осигуряват ефективно обслужване на клиентите чрез текстови съобщения.

Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
LiveAgent offers various tools to improve customer service in call centers, such as message templates, an FAQ section, and a free trial period. The chat feature includes multilingual options and personalized chat buttons for returning customers. The software also has a ticket management system with SLA tracking and data analysis features. Effective management of call center teams requires emotional intelligence and leadership skills. Proactive chat invitations can increase sales and customer satisfaction.
Уеб чатът на живо е необходим за бизнеси, желаещи да осигурят отлично обслужване на клиентите. LiveAgent е един от софтуерните продукти за клиентско обслужване, който предлага уеб чат на живо и множество функции и интеграции. Чатовете могат да бъдат информационни, за продажби и за обслужване на клиенти. LiveAgent има функция за преглед на въвежданията в реално време, която подобрява качеството на обслужване на клиентите.