Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат на живо агенти

Кои са чат на живо агентите?

Чат на живо агентите са служители, които отговарят на въпроси на клиентите чрез чат на живо. Чатът на живо е функция на хелп деск софтуера. Тя се използва в много бизнеси за да предостави отговори в реално време на клиентските запитвания.

Ако искате да узнаете повече, как да подобрите Вашето чат на живо обслужване и клиентско удовлетворение, прочетете LiveAgent – хелп деск софтуер.

Какви способности трябва да притежават?

Агентите трябва да работят ефикасно на компютър, да бъдат бързи в отговорите си и да имат познания за всеки един компютърен софтуер, който се използва от Вашия бизнес, както и за продуктите и услугите на компанията. Агентите трябва да се стремят да бъдат отзивчиви, да комуникират професионално и да закриват сесиите за чат на живо с клиентите по учтив начин.

В допълнение към по- горе споменатите способности, агентите трябва да са в състояние да извършват по няколко задачи едновременно. Отговорите на клиентите през чат на живо изисква от клиентските представители да отговарят на клиентите бързо, докато търсят допълнителна информация за клиентите. Следователно, те бързо могат да проучат клиентското запитване и да предложат своевременно решение.

Колко бързо трябва чат на живо агентите да отговарят на клиентите?

От агентите се очаква да отговарят на запитванията на клиентите под три минути. Въпреки това, очакваното време за отговор варира от вида на индустрията. Следователно, важното е да се разгледат критериите в индустрията, когато се посочвате на Вашите агенти очакванията за времето. Можете да посочите времето за отговор в клиентския софтуер, като на LiveAgent.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – софтуер за клиентско обслужване.

Бонус съвети за подобряване на ефикасността на чат на живо агентите

Чат на живо агентите отговарят също на запитванията на клиентите и от други канали. Като социални медии или имейл. Ето и някои съвети за подобряване на техния ежедневен работен поток за повишаване на тяхната продуктивност.

1. Тест за изпитване на чат агентите на живо

Тестът за изпитване за чат на живо е страхотен инструмент за тестване, колко ефективен е Вашия екип за клиентска услуга/обслужване. LiveAgent предоставя този тест безплатно. В резултат на това, можете да подобрите способностите на Вашите чат на живо агенти, както и клиентското преживяване. Ето и безплатен тест за изпитване на чат на живо агентите.

2. Софтуер клиентска услуга

Системата за клиентска услуга е полезен инструмент за всяка една компания, която се занимава с клиентски запитвания в множество канали. Още повече, тя позволява на Вашия екип ефективно да се справя с клиентите. Повече няма нужда да се превключва между интерфейсите. Нужно е само да се отговори на всички клиентски запитвания от една универсална входяща кутия.

Предимства на софтуера за клиентска услуга:

  • Увеличаване на печалбата
  • Лоялни клиенти
  • Ефективен работен поток на чат на живо обслужването
LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Характеристики на софтуера за клиентска услуга за подобрено обслужване на чат на живо:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

3. Клиентски портал

Имайки портал с “Най-често задаваните въпроси”, ръководства с инструкции, видео клипове, можете да предоставяте 24/7 клиентско обслужване без допълнителни разходи. Още повече, Вашата клиентска услуга може ефективно да предоставя информация като насочва клиентите към тези задълбочени статии с информация. Друго страхотно преимущество е че операторите на чат на живо могат да поставят фокус върху Важните клиентски запитвания, докато се отговаря на информационни въпроси на Вашия уебсайт.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

FREE 14-DAY TRIAL

Често задавани въпроси

Кои са чат на живо агентите?

Чат на живо агентите са служители, които отговарят на клиентски въпроси и запитвания чрез чат на живо. Това е една характеристика от софтуера за обслужване и се използва за отговарянето на клиента в реално време

 

Какви са задачите на чат на живо агентите?

Основната задача на чата на живо е преди всичко да помага на клиентите. Чат на живо агентите трябва да са ефикасни на компютъра и да отговарят бързо на клиентските нужди. Трябва да познават продукта и услугите, предлагани от компаниите, както и да демонстрират страхотни комуникационни умения, които Ви позволяват да помогнете на клиентите, когато имат проблем, например с покупка, или услуга за продукт. В допълнение към това, агентът трябва да е в състояние да извършва множество дейности едновременно.

 

Какво не е позволено на чат на живо агентите да извършват?

Чат на живо агентите могат да не извършват задачи, които са извън техническите възможности на чата на живо, както и задачи, за които не са упълномощени или ограничени, например от закона.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо