Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Genesys на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите най-добрата алтернатива на Genesys?

LiveAgent е уеб-базирано help desk решение, готово да Ви помогне да осигурите по-добро клиентско изживяване. Преминете на следващо ниво в обслужването на клиенти с повече от 175 фукционалности персонализирани help desk инструменти като най-бързото приложение за live чат, надеждна тикетинг система, възможности за кол център, и база знания. LiveAgent също така осигурява интеграция със социалните мрежи Facebook, Twitter, и Instagram за да Ви помогне да подсигурите по-добро клиентско изживяване в социалните медии. Подобрете клиентския си мениджмънт и помогнете на Вашите клиенти с LiveAgent, започвайки от днес. Продължете с четенето, за да разберете повече за нашия чат-софтуер или стартирайте безплатен 30-дневен тестов период. Без ангажименти и без необходимост от информация за кредитна карта.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Спестете повече с LiveAgent

Genesys срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Genesys
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Genesys не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Genesys не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7 g">
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Genesysне предлага обслужване 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Най-бързият софтуер за чат

Искате да изпращате съобщенията си по-бързо и да помогнете на повече посетители на сайта? Получавате по-добра връзка с клиентите, благодарение нанай-бързото live чат приложение на пазара, появяващо се на екрана само за 2.5 секунди.

Нашето приложение за чат разполага с разширени функции, които го правят най-доброто решение за всеки бизнес. Възползвайте се от активни покани за чат или визуализация на въвеждането в реално време и помагайте на клиентите си по-бързо.

Използвайте мониторинг на посещенията, за да проследявате информация като клиентска история, препратки към сайта, или локация, за да улесните работния процес.

Открийте най-бързия live чат

Обединено работно пространство с точния набор от инструменти

Ежедневната работа с клиенти може да бъде трудна без правилните инструменти. Чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, но какво става с клиентите, които предпочитат други форми на комуникация?

Нашето обединено работно пространство разполага с надеждна тикетинг система, която обединява цялата Ви комуникация в една пощенска кутия.

Свържете Вашите email акаунти, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, настройте кол център с възможности за видео чат , и създайте база знания,съдържаща полезно съдържание, за да извлечете максимума от мултиканалните възможности, които LiveAgent предлага.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Всички инструменти, от които се нуждаете под един покрив

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Не е необходимо страхотните функции да са скъпи

Подобрете сегментацията на клиентите чрез тагове, бележки, и контактни групи докато подобрявате продуктивността и ангажираността на сътрудниците си чрез награди, баджове, и игровизация.

Изпращайте групови имейли, създавайте имейл шаблони или интегрирайте много други приложения, които ежедневно използвате, за да задоволите нуждите на базата си от клиенти. Преценявайки размера на компанията си, изберете подходящият план на достъпна цена. Не е необходимо да се разорите, за да превърнете посетителите в доволни клиенти.

Help desk софтуера може да бъде достъпен и LiveAgent доказва това. Продължете и вижте цените. Изберете дали LiveAgent да бъде софтуер за база от знания с функция за чат, най-добрият кол център или обикновена тикетинг система за обслужване на клиенти по имейл.

Присъединете се към компаниите, които преминаха към LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим изключително обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да опитате?

Запознайте се с LiveAgent и разберете дали пасва на Вашия бизнес. Тествайте нашите live чат, тикетинг система, база знания и други функционалности напълно безплатно. Натиснете бутона по-долу и започнете Вашия безплатен 30-дневен тестов период. Без изискване за кредитна карта и без ангажименти Обещаваме!
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Сравнете ни с останалите

Related Articles to Алтернатива на Genesys
LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.

Търсите алтернатива на CallPage?

LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.

LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

Търсите алтернатива на Samange? LiveAgent предлага надеждна тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции за подобряване на клиентското обслужване. Изпитайте всички предимства с безплатен тестов период, без изискване за кредитна карта. Направете следващата стъпка в клиентското обслужване с LiveAgent!

Преминете към надежден софтуер за клиентска поддръжка. LiveAgent е безупречна алтернатива на Birdeye благодарение на невероятната си тикет система.

Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson? Обмислете LiveAgent, печелещият награди многоканален help desk софтуер.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?

Подобрете клиентското обслужване с LiveAgent - мощна алтернатива на LivePerson. Започнете безплатен пробен период днес!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x