Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Genesys на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите най-добрата алтернатива на Genesys?

LiveAgent е уеб-базирано help desk решение, готово да Ви помогне да осигурите по-добро клиентско изживяване. Преминете на следващо ниво в обслужването на клиенти с повече от 175 фукционалности персонализирани help desk инструменти като най-бързото приложение за live чат, надеждна тикетинг система, възможности за кол център, и база знания.

LiveAgent също така осигурява интеграция със социалните мрежи Facebook, Twitter, и Instagram за да Ви помогне да подсигурите по-добро клиентско изживяване в социалните медии.
Подобрете клиентския си мениджмънт и помогнете на Вашите клиенти с LiveAgent, започвайки от днес. Продължете с четенето, за да разберете повече за нашия чат-софтуер или стартирайте безплатен 14-дневен тестов период. Без ангажименти и без необходимост от информация за кредитна карта.

Genesys срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent Genesys
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Genesys не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Genesys не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7 g">
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Genesysне предлага обслужване 24/7.
livechat jane full

Най-бързият софтуер за чат

Искате да изпращате съобщенията си по-бързо и да помогнете на повече посетители на сайта? Получавате по-добра връзка с клиентите, благодарение нанай-бързото live чат приложение на пазара, появяващо се на екрана само за 2.5 секунди.

Нашето приложение за чат разполага с разширени функции, които го правят най-доброто решение за всеки бизнес. Възползвайте се от активни покани за чат или визуализация на въвеждането в реално време и помагайте на клиентите си по-бързо.

Използвайте мониторинг на посещенията, за да проследявате информация като клиентска история, препратки към сайта, или локация, за да улесните работния процес.

Открийте най-бързия live чат

Обединено работно пространство с точния набор от инструменти

Ежедневната работа с клиенти може да бъде трудна без правилните инструменти. Чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, но какво става с клиентите, които предпочитат други форми на комуникация?

Нашето обединено работно пространство разполага с надеждна тикетинг система, която обединява цялата Ви комуникация в една пощенска кутия.

Свържете Вашите email акаунти, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, настройте кол център с възможности за видео чат , и създайте база знания,съдържаща полезно съдържание, за да извлечете максимума от мултиканалните възможности, които LiveAgent предлага.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Всички инструменти, от които се нуждаете под един покрив

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Не е необходимо страхотните функции да са скъпи

Подобрете сегментацията на клиентите чрез тагове, бележки, и контактни групи докато подобрявате продуктивността и ангажираността на сътрудниците си чрез награди, баджове, и игровизация.

Изпращайте групови имейли, създавайте имейл шаблони или интегрирайте много други приложения, които ежедневно използвате, за да задоволите нуждите на базата си от клиенти. Преценявайки размера на компанията си, изберете подходящият план на достъпна цена. Не е необходимо да се разорите, за да превърнете посетителите в доволни клиенти.

Help desk софтуера може да бъде достъпен и LiveAgent доказва това. Продължете и вижте цените. Изберете дали LiveAgent да бъде софтуер за база от знания с функция за чат, най-добрият кол център или обикновена тикетинг система за обслужване на клиенти по имейл.

Присъединете се към компаниите, които преминаха към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим изключително обслужване на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Готови ли сте да опитате?

Запознайте се с LiveAgent и разберете дали пасва на Вашия бизнес. Тествайте нашите live чат, тикетинг система, база знания и други функционалности напълно безплатно. Натиснете бутона по-долу и започнете Вашия безплатен 14-дневен тестов период.

Без изискване за кредитна карта и без ангажименти
Обещаваме!

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо