Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Genesys на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите най-добрата алтернатива на Genesys?

LiveAgent е уеб-базирано help desk решение, готово да Ви помогне да осигурите по-добро клиентско изживяване. Преминете на следващо ниво в обслужването на клиенти с повече от 175 фукционалности персонализирани help desk инструменти като най-бързото приложение за live чат, надеждна тикетинг система, възможности за кол център, и база знания. LiveAgent също така осигурява интеграция със социалните мрежи Facebook, Twitter, и Instagram за да Ви помогне да подсигурите по-добро клиентско изживяване в социалните медии. Подобрете клиентския си мениджмънт и помогнете на Вашите клиенти с LiveAgent, започвайки от днес. Продължете с четенето, за да разберете повече за нашия чат-софтуер или стартирайте безплатен 30-дневен тестов период. Без ангажименти и без необходимост от информация за кредитна карта.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Спестете повече с LiveAgent

Genesys срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Genesys
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Genesys не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Genesys не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7 g">
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Genesysне предлага обслужване 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Най-бързият софтуер за чат

Искате да изпращате съобщенията си по-бързо и да помогнете на повече посетители на сайта? Получавате по-добра връзка с клиентите, благодарение нанай-бързото live чат приложение на пазара, появяващо се на екрана само за 2.5 секунди.

Нашето приложение за чат разполага с разширени функции, които го правят най-доброто решение за всеки бизнес. Възползвайте се от активни покани за чат или визуализация на въвеждането в реално време и помагайте на клиентите си по-бързо.

Използвайте мониторинг на посещенията, за да проследявате информация като клиентска история, препратки към сайта, или локация, за да улесните работния процес.

Открийте най-бързия live чат

Обединено работно пространство с точния набор от инструменти

Ежедневната работа с клиенти може да бъде трудна без правилните инструменти. Чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, но какво става с клиентите, които предпочитат други форми на комуникация?

Нашето обединено работно пространство разполага с надеждна тикетинг система, която обединява цялата Ви комуникация в една пощенска кутия.

Свържете Вашите email акаунти, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, настройте кол център с възможности за видео чат , и създайте база знания,съдържаща полезно съдържание, за да извлечете максимума от мултиканалните възможности, които LiveAgent предлага.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Всички инструменти, от които се нуждаете под един покрив

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Не е необходимо страхотните функции да са скъпи

Подобрете сегментацията на клиентите чрез тагове, бележки, и контактни групи докато подобрявате продуктивността и ангажираността на сътрудниците си чрез награди, баджове, и игровизация.

Изпращайте групови имейли, създавайте имейл шаблони или интегрирайте много други приложения, които ежедневно използвате, за да задоволите нуждите на базата си от клиенти. Преценявайки размера на компанията си, изберете подходящият план на достъпна цена. Не е необходимо да се разорите, за да превърнете посетителите в доволни клиенти.

Help desk софтуера може да бъде достъпен и LiveAgent доказва това. Продължете и вижте цените. Изберете дали LiveAgent да бъде софтуер за база от знания с функция за чат, най-добрият кол център или обикновена тикетинг система за обслужване на клиенти по имейл.

Присъединете се към компаниите, които преминаха към LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим изключително обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да опитате?

Запознайте се с LiveAgent и разберете дали пасва на Вашия бизнес. Тествайте нашите live чат, тикетинг система, база знания и други функционалности напълно безплатно. Натиснете бутона по-долу и започнете Вашия безплатен 30-дневен тестов период. Без изискване за кредитна карта и без ангажименти Обещаваме!
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Сравнете ни с останалите

    Related Articles to Алтернатива на Genesys
    Отчетите, наричани и анализи, ви дават общ поглед над случващото се в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети.

    Отчети

    2023 година ще бъдат популярни трендовете за клиентско изживяване, включително безплатен профил и използване на име на компания в LiveChat. LiveAgent предлага подробни отчети за производителност и управление на бази знания.

    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

    Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

    Лесен пренос на контакти, тагове и тикети за подобрено клиентско обслужване. LiveAgent предлага алтернатива за подобрение на обслужването.

    Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

    Търсите алтернатива на Aircall?

    LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява бърза реакция, функции и отлични отзиви.

    Нека се срещнем в Ню Йорк на кафе, за да обсъдим как LiveAgent може да подобри вашия бизнес с по-добро информационно бюро и софтуер за обслужване на клиенти.

    Ние сме в Ню Йорк!

    LiveAgent is a customer service and support software that offers customer lists, smart rules, and personalized user roles. It also provides information on pricing, features, and integrations, as well as links to various resources such as a blog, terminology glossary, academy, webinars, and pricing calculator. Additionally, LiveAgent offers a support portal, data transfer, system status, awards and certifications, customer reviews, and partner programs. A creation process of a LiveAgent dashboard is also mentioned, which will be sent to the user's email upon completion.

    LiveAgent е хелп деск решение, което свързва множество канали в един интерфейс. Искате ли да се прехвърлите от LivePerson към LiveAgent? Ние сме с вас.

    Прехвърляте се от LivePerson?

    LiveAgent е рентабилно решение за обработка на голям обем от искания за поддръжка по различни канали. Потребителите са доволни от бързата и ефективна комуникация с клиентите.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x