Богат на функции софтуер за софтфон

Повишете поддръжката на вашия кол център с персонализирани IVR дървета и автоматични обратни повиквания.

  • ✓ Без такса за настройка    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отменете по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Водещ софтфон софтуер за B2B & B2C бизнеси

LiveAgent предлага SIP-базирана VoIP телефонна поддръжка като част от своя виртуален кол център. Започнете да предоставяте безупречна телефонна поддръжка още днес – независимо от местоположението ви. Осигурете подкрепа от уюта на вашия дом, офис или дори в движение с нашето приложение!
  • Водещ софтфон софтуер за B2B & B2C бизнеси - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Водещ софтфон софтуер за B2B & B2C бизнеси - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Какво е софтфон софтуер?

Софтфон софтуерът е инструмент, който извърпшва телефонните разговори през интернет, вместо да използва традиционните телекомуникационни сигнали. Тъй като системата е софтуер, тя може да се използва с компютри или мобилни телефони, вместо със специален хардуер или стационарни телефони.

Защо бизнесите използват софтфон софтуерът на LiveAgent

Защо бизнесите използват софтфон софтуерът на LiveAgent

По-евтин

LiveAgent е интегриран с над 35 международни VoIP партньори. Вземете SIP трънк за малка месечна такса и се сбогувайте с плащането на допълнителни такси за минута.
По-евтин

Идеален за отдалечена работа

Използването на софтуерни телефони ви дава възможност да работите от всяко едно място. Ще можете да отговаряне на обаждания от уюта на вашия дом, офис или дори в движение!
Идеален за отдалечена работа

По-надежден

Технологията зад софтуерните телефони предоставя предимства като регистриране на повиквания, запис на обаждания, прехвърляне на обаждания, кристално чисти звуци, IVR дървета и опции за обратно извикване, за да направи поддръжката безпроблемна и запомняща се.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни софтуери на пазара.
Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Фукциите на софтфон софтуерът на LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Интелигентно маршрутизиране на разговори

LiveAgent насочва входящите повиквания към подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване. Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на повиквания.

Интерактивен гласов отговор и опции за обратно обаждане

LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню, което включва опция за обратно обаждане. Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.
IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни.

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Неограничени записи на разговори

Софтфон софтуерът на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent. Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Няколко доставчици на софтуерни телефон услуги

LiveAgent интегрира  множество доставчици на софтфон услуги, което позволява на потребителите да извършват VoIP разговори.

Мобилното приложение на LiveAgent

Създадохме собствено приложение за Android и iOS, което се интегрира безпроблемно с вашия уеб браузър. Започнете да предоставяте обслужване на клиенти в движение с вашия преносим софтуерен телефон.
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставим изключителна поддръжка на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Защо софтфон софтуерът на LiveAgent е правилният избор за вас?

adjust shifts

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.
Call routing benefits

"Всичко в едно" многоканална платформа

Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
Right tools to increase sales

Довериха ни се над 21 000 фирми

LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.
Multilingual support in LiveAgent

Напълно многоезичен софтуер

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.

Уморихте ли се от превключване между телефони, чатове, имейли и други комуникационни инструменти?

Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Upset man-illustration

LiveAgent се свързва с 99+% от VoIP доставчиците

Какво казват нашите клиенти за нас?

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси

Какво означава софтфон?

Софтфонът е софтуерен телефон, който ви позволява да осъществявате и получавате обаждания от клиентите си чрез интернет връзка.

Кой е най-добрият софтфон?

Най-добрият софтфон е различен за всяка компания. Това зависи от предпочитанията на вашата компания, като бюджет и функционалности. Най-добрият подход е да посетите платформи като Capterra. В резултат на това можете да решите въз основа на отзивите на клиентите, цената и характеристиките.

Как работи софтфонът?

Софтфонът работи като VoIP. VoIP е протокол за глас през интернет. Така че можете да осъществявате и получавате обаждания от всяко място с устройство, захранвано с интернет.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо