Богат на функции софтуер за софтфон

Повишете поддръжката на вашия кол център с персонализирани IVR дървета и автоматични обратни повиквания.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Отменете по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Водещ софтфон софтуер за B2B & B2C бизнеси

LiveAgent предлага SIP-базирана VoIP телефонна поддръжка като част от своя виртуален кол център.

Започнете да предоставяте безупречна телефонна поддръжка още днес – независимо от местоположението ви. Осигурете подкрепа от уюта на вашия дом, офис или дори в движение с нашето приложение!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Какво е софтфон софтуер?

Софтфон софтуерът е инструмент, който извърпшва телефонните разговори през интернет, вместо да използва традиционните телекомуникационни сигнали.

Тъй като системата е софтуер, тя може да се използва с компютри или мобилни телефони, вместо със специален хардуер или стационарни телефони.

/

Защо бизнесите използват софтфон софтуерът на LiveAgent

По-евтин

LiveAgent е интегриран с над 35 международни VoIP партньори. Вземете SIP трънк за малка месечна такса и се сбогувайте с плащането на допълнителни такси за минута.

Идеален за отдалечена работа

Използването на софтуерни телефони ви дава възможност да работите от всяко едно място. Ще можете да отговаряне на обаждания от уюта на вашия дом, офис или дори в движение!

По-надежден

Технологията зад софтуерните телефони предоставя предимства като регистриране на повиквания, запис на обаждания, прехвърляне на обаждания, кристално чисти звуци, IVR дървета и опции за обратно извикване, за да направи поддръжката безпроблемна и запомняща се.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни софтуери на пазара.

Фукциите на софтфон софтуерът на LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Интелигентно маршрутизиране на разговори

LiveAgent насочва входящите повиквания към подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.

Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на повиквания.

Интерактивен гласов отговор и опции за обратно обаждане

LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню, което включва опция за обратно обаждане.

Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни.

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Неограничени записи на разговори

Софтфон софтуерът на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.

Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Няколко доставчици на софтуерни телефон услуги

LiveAgent интегрира множество доставчици на софтфон услуги, което позволява на потребителите да извършват VoIP разговори.

Научете повече

Мобилното приложение на LiveAgent

Създадохме собствено приложение за Android и iOS, което се интегрира безпроблемно с вашия уеб браузър.

Започнете да предоставяте обслужване на клиенти в движение с вашия преносим софтуерен телефон.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставим изключителна поддръжка на нашите клиенти.

black Slido logo

Защо софтфон софтуерът на LiveAgent е правилният избор за вас?

adjust shifts

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.

Call routing benefits

"Всичко в едно" многоканална платформа

Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

Right tools to increase sales

Довериха ни се над 21 000 фирми

LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.

Multilingual support in LiveAgent

Напълно многоезичен софтуер

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.

Уморихте ли се от превключване между телефони, чатове, имейли и други комуникационни инструменти?

Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Upset man-illustration

Прехвърлете се към LiveAgent

    LiveAgent се свързва с 99+% от VoIP доставчиците

    • GBC Networks
    • Equada
    • iPlan
    • Telnyx
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen

    Какво казват нашите клиенти за нас?

    • Partly

      Роман Бош

      Partly

      Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

    • HostingAdvice.com

      Кристин Пройслер

      HostingAdvice

      LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

    • covomo

      Карл Дитерих

      Covomo

      LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

    • HEWO

      Хендрик Хенце

      HEWO Интернет маркетинг

      Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

    • WebMaster Deals

      Разван Сава

      Webmaster Deals

      Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

    • XperienceHR

      Тараш Бака

      XperienceHR

      Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

    • TAZAR Group

      Андрей Фтомин

      TAZAR Group

      Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

    • The Workplace Depot

      Мат Джеийнвей

      The Workplace Depot

      Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

    • CSI Products

      Viviane Carter

      CSI Products

      Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

    • Lucky Bike

      Christian Lange

      Lucky-Bike

      Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

    • Projure

      Йенс Малмквист

      Projure

      Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

    • Websignal

      Катана Александру

      Websignal

      Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

    • All British Casino

      Ян Виенк

      All British Casino

      С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

    • Norske Automaten

      Алан Бьеркан

      Norske Automaten

      LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

    • Study Portals

      Сиси Бьотхер

      Study Portals

      Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

    • TypoAssassin

      Петер Конинг

      TypoAssassin

      Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

    • Factorchic

      Аранзазу Ф

      Factorchic

      Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

    • MyFutureBusiness

      Рик Нуске

      MyFutureBusiness

      От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

    • 123 Nakup

      Войтех Калексений

      123-Nakup

      LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

    • Betconstruct

      Рафаел Кобалян

      Betconstruct

      Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

    • Atomer

      Мартин Другай

      Atomer

      Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

    • AVMarket

      Иван Голубович

      AVMarket

      Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

    • Езиков център Antalya Consulting

      Рустем Гимаев

      Езиков център Antalya Consulting

      Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

    • tekRESCUE

      Ранди Брайън

      tekRESCUE

      LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

    • Marietta Corporation

      Тимоти Г. Кейс

      Marietta Corporation

      Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

    • eFortuna

      Михаела Теодореску

      eFortuna

      Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

    • TrustPay

      Хилда Андрейковичова

      TrustPay

      Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

    • Nay

      Александра Данишова

      Nay

      Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

    • m:zone

      Самуел Смахел

      m:zone

      LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

    • Volterman

      Дейвид Чандлър

      Volterman

      Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

    Related Articles to Софтфон софтуер
    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Софтуер за база знания

    Създайте категории за статии, поддържайте многоезично обслужване и управлявайте множество бази знания, за да подобрите обслужването и удовлетвореността на клиентите.

    Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

    Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

    Създайте многоезични бази знания с уникален дизайн, предлагайки ръководства и статии за по-добро разбиране. LiveAgent уебинар 4 предлага функцията "Множество бази знания" за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Google Bard AI Chatbot е препоръчителен начин за връзки с клиентите и оптимизиране на текстове.

    Софтуерът за контактен център на LiveAgent Ви позволява да рационализирате всички Ваши клиентски канали за комуникация в една единствена унифицирана входяща кутия.

    Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център

    Различни инструменти за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително софтуер за телефонни центрове, управление на клиентските отношения и система за управление на оплаквания. LiveAgent е споменат като един от софтуерните решения за управление на оплакванията на клиенти. Управлението на тикети за клиентско обслужване и комуникацията с клиентите са от ключово значение. Automatization and listening to agents can improve customer satisfaction. LiveAgent предлага пълен обхват от тикетинг характеристики за ефикасно разрешаване на билети.

    Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

    Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

    LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.

    Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

    Прехвърляте се от Outlook?

    Клиентите препоръчват LiveAgent като по-добро решение с добавена стойност. Екипът по поддръжка отговаря своевременно.

    Многоканалният софтуер за телефонна централа LiveAgent дава на сътрудниците ви възможността да осигурят персонализирано обслужване на клиентите ви. Вижте новостите в клиентското обслужване сега.

    Call center software

    LiveAgent се характеризира като страхотен инструмент за комуникация с клиентите, който ускорява комуникацията и подобрява обслужването. Той предлага и база знания, както и управление на запитванията.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Насрочете демо

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Насрочете демо
    Start Free Trial x