Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал
Създайте многоезични бази знания с уникален дизайн, предлагайки ръководства и статии за по-добро разбиране. LiveAgent уебинар 4 предлага функцията "Множество бази знания" за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Google Bard AI Chatbot е препоръчителен начин за връзки с клиентите и оптимизиране на текстове.
Различни инструменти за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително софтуер за телефонни центрове, управление на клиентските отношения и система за управление на оплаквания. LiveAgent е споменат като един от софтуерните решения за управление на оплакванията на клиенти. Управлението на тикети за клиентско обслужване и комуникацията с клиентите са от ключово значение. Automatization and listening to agents can improve customer satisfaction. LiveAgent предлага пълен обхват от тикетинг характеристики за ефикасно разрешаване на билети.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.