Избягвайте да предоставяте лошо обслужване на клиентите си, като им дадете възможност да оценят отговорите на Вашите оператори Agents. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.
Клиентите могат да дадат обратна връзка за техния опит с обслужването като оценят комуникацията си със съответния представител. Дайте възможност на клиентите да оценят отговорите, получени по чат или имейл.
Преглед на рейтингите на служителя
LiveAgent предлага отчет добре и зле оценени служители с коментари на клиенти. Можете да експортирате отчета в CSV файл.
Като научите повече за вашите служители, можете да възнаградите най-добрите от тях и да подкрепите онези, на които не им достига нещо в момента. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Полезна информция
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Интервю за работа в екипа по обслужване на клиенти
Интелигентните устройства и софтуери са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване. Интервютата за работа в екип за обслужване на клиенти включват въпроси за обслужването на клиенти, поведенчески въпроси, ситуационни въпроси и лични въпроси, които помагат да се изберат най-подходящите кандидати.