Избягвайте да предоставяте лошо обслужване на клиентите си, като им дадете възможност да оценят отговорите на Вашите оператори Agents. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.

Клиентите могат да дадат обратна връзка за техния опит с обслужването като оценят комуникацията си със съответния представител. Дайте възможност на клиентите да оценят отговорите, получени по чат или имейл.
Преглед на рейтингите на служителя
LiveAgent предлага отчет добре и зле оценени служители с коментари на клиенти. Можете да експортирате отчета в CSV файл.
Като научите повече за вашите служители, можете да възнаградите най-добрите от тях и да подкрепите онези, на които не им достига нещо в момента. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Полезна информция
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори
Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.
Текстът дава съвети за подобряване на клиентското обслужване чрез персонализация и използване на шаблони за отговор на често задавани въпроси, като се препоръчва компаниите да разширят каналите си до социалните медии. Включени са шаблони за отговор, искане на препоръки и извинителни имейли, както и съвети за отговор на недоволни клиенти. Правилният и навременен отговор може да задържи недоволният клиент лоялен.