Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Ако търсите проста, достъпна и богата на функции алтернатива на Zendesk, LiveAgent може да е правилният избор за вас.
Прехвърлете се от Zendesk към LiveAgent за минути. Предлагаме асистирано прехвърляне от Zendesk, което ще импортира всички ваши данни от Zendesk в LiveAgent. Безплатно е и отнема само 5 минути.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Разберете как LiveAgent се отличава от другите алтернативи
LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече клиентски запитвания.
С повече от 175 функции на информационното бюро, предоставянето на поддръжка ще бъде лесна работа.
Подобрете поддръжката си и привлечете нови клиенти. Използвайте потенциала на 175+ налични функции на информационното бюро, включително мощна тикетинг система с автоматизация, чат на живо, социални мрежи, колцентър и портал за клиенти.
Защо да плащате за 3 различни продукта, когато можете да получите всичко в 1 за $39/месец?
Започнете безплатен пробен период
Ако търсите алтернатива на Zendesk и скоростта е показател, който е важен за вас, LiveAgent може да е точно това, което търсите. LiveAgent може да се похвали с най-бързия уиджет за чат на пазара – достига скорости от 2,5 секунди.
Бързия уиджет чат е начинът, по който посетителят на уебсайт става клиент. Според доклад на eMarketer, 35% повече хора са направили покупка онлайн, след като са използвали чат на живо. Това е така, защото клиентите могат да получат отговор на своите въпроси незабавно преди покупката.
LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частични) и поддържа езиково адаптивни уиджети. Не позволявайте на чуждите езици да създават бариера между вас и вашите клиенти. Ние се погрижихме за това.
LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място help desk софтуер и смятаме, че това е идеалната алтернатива на Zendesk.
Вземете 3 продукта на цена на 1 – информационно бюро, чат на живо и поддръжка по телефона са включени.
LiveAgent ще ви помогне да осигурите отлична поддръжка на клиентите по всички канали за поддръжка. С мощна автоматизация и правила, вашият екип за поддръжка на клиенти ще спести време и ще бъде по-продуктивен при решаване на клиентските запитвания.
Опитайте LiveAgent безплатно и вижте дали това е по-доброто решение за вас.
Започнете безплатен пробен период
Отидете на Capterra за сравнение на рейтингите на LiveAgent и Zendesk въз основа отзиви на клиенти
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Чувствайте се свободни да проверите какво казват другите клиенти за LiveAgent. LiveAgent е събрал повече от 2800 отзива на различни софтуерни пазари като Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice. Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!Ще бъдете в добри ръце!
Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат и управление на електронна поща. Персонализираното обслужване и CRM управление също са ключови. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни