Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Просто свържете вашия VoIP номер и обработвайте едновременно множество повиквания от клиентите ви. Погрижете се за онлайн срещите си чрез видео обаждания или създайте персонализирани IVR дървета, за пренасочване на обажданията към различни служители в отделите на компанията ви. Разгледайте пълния списък с функции за разговори, които предлага нашето решение за контактен център, и вижте как можете да подобрите преживяването на клиентите с помощта на LiveAgent.
Функционалности | Liveagent
Пробвайте най-добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
3CX
|
---|---|---|
Управление на запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и съхранява заявки за клиентско обслужване.
|
LiveAgent предлага управление на запитвания.
|
3CX не предлага управление на запитвания.
|
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете да поставите на сайта си.
|
LiveAgent предлага лайв чат в плана Запитвания+Чат за $29/потр./месец.
|
3CX предлага лайв чат в план за $158/месец.
|
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва за правене и получаване на обаждания с помощта на автоматично разпределяне на обаждания.
|
LiveAgent предлага телефонна централа в плана Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
|
3CX предлага телефонна централа в план за $158/месец.
|
Самообслужване
Функционалност, която ви дава възможност да изградите клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до минали запитвания и съдържанието на базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
3CX не предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на коментарите и споменаванията от социалните медии с помощта на хелп деск софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в план Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко-в-едно без допълнителна такса.
|
3CX предлага интеграция с Facebook в план за $158/месец.
|
Twitter
Интеграция с Tweeter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на Tweet-овете директно през софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
3CX не предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез хелп деск софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
3CX не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и да изпращат Viber съобщения директно чрез хелп деск софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
3CX не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително ръководства за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
3CX не предлага база знания.
|
Клиентски форум
Онлайн пространство за дискусии за клиентите ви, което не е в рамките на базата знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
3CX не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които ви дават възможност да автоматизирате и елиминирате повтарящи се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
3CX не предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции, които дават възможност на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
3CX предлага API функции в план за $158/month.
|
Интерактивни гласови отговори (IVR)
Технология, която дава възможност на обаждащия се да прави избори в телефонна система преди да се свърже с човек.
|
LiveAgent предлага IVR функции в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
|
3CX предлага IVR функции в план за $158/month.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео, подобно на обажданията в Skype, Zoom и Facetime.
|
LiveAgent предлага видео баждания в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
|
3CX предлага видео баждания в план за $158/месец.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не се трият - можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
3CX предлага неограничена история в план за $158/месец.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате този софтуер на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
3CX предлага неограничен брой уебсайтове в план за $158/месец.
|
Неограничен брой бутони за чат
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат за уебсайтовете си
|
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
|
3CX не предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
3CX предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $158/месец.
|
Неограничен запис на разговори
Записвате всяко направено или получено обаждане и го прослушвате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на обаждания в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
|
3CX предлага неограничен запис на обаждания в план за $158/месец.
|
Неограничена поддръжка 24/7
Предлага се клиентско обслужване 24/7 без ограничение на броя запитвания, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
|
3CX не предлага неограничено обслужване 24/7.
|
Подобрете ангажираността на клиентите си и се свържете с хората чрез всеки канал. Преминете към софтуер с интуитивен интерфейс и многоканална система за запитвания, работеща с всеки необходим канал за комуникация с клиентите. Подобрете работата на отделите си за обслужване на клиенти и за продажби с управление на запитванията по имейл, най-бързия лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram.
Добавката за лайв чат на уебсайта ви може да направи чудеса за продажбите и обслужването на клиентите ви. Проактивните покани за чат ви гарантират подобряването на ангажираността на клиентите ви, а опцията за преглед на написаното в реално време може да помогне на сътрудниците ви да отговарят по-бързо и да решават проблемите на клиентите своевременно. В съчетание със скоростта на лайв чата ни, екипът ви за клиентско обслужване може да работи ефективно и да постига страхотни резултати.
Правим всичко възможно да се вслушваме в клиентите си, затова екипът ни за клиентска поддръжка е готов да ви помогне в решаването на всеки проблем 24/7. Изпратете ни имейл, пишете ни в лайв чата или ни се обадете, когато имате нужда от помощ или искате да научите нещо ново за LiveAgent. Прегледайте отзивите и вижте защо клиентите ни решиха да се доверят на LiveAgent.
3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Сравнете достъпните ни планове или заявете 14-дневния си безплатен тестов период още днес. Без ангажименти и без въвеждане на банкова карта. Искате ли първо да научите повече за LiveAgent? Разгледайте уебсайта ни или изгледайте видео обиколката, за да видите всичко, което на което е способен LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Алтернативите на 3XC са много, но само една малка част от тях могат да предложат същото ниво на обслужване. LiveAgent полага всички усилия, за да ви помогне да създадете страхотен и ефикасен контактен център за екипа си за обслужване на клиенти.
Да, и това е само началото. LiveAgent предлага многоканална система за управление на запитвания, с която можете да обработвате и имейли, лайв чат, социални медии и клиентски портал.
LiveAgent поддържа повече канали за комуникация, което означава, че повече клиенти ще могат да се свързват удобно с вас чрез почти всеки канал за връзка.
Търсите ли алтернатива за Chaport?
LiveAgent е безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите за малки и средни бизнеси, оценена като #1 софтуер за SMB през 2020 г. Бизнесите могат да осигурят отлично обслужване и управление на клиенти чрез множество опции за обслужване на клиенти, включително имейл, чат на живо, социални мрежи и база със знания. Възможно е да се ползва безплатен тестов период от 7 или 30 дни.
Търсите ли алтернатива на Extend ?
LiveAgent е система за чат и тикетинг, която се отличава с качествен сервиз и многобройни функции. Потребителите са доволни от стабилността на услугата дори на мобилни платформи, лесното използване и поддръжка при внедряването на системата. LiveAgent се равнява и побеждава системи като ZenDesk, Freshdesk и Desk.com. Цената за услугите е достъпна за малкия бизнес.
Търсите Service Hub алтернатива?
LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.
Прехвърляне от Qonvo към LiveAgent?
LiveAgent предлага обслужване на клиенти на най-високо ниво с помощта на 24/7 обслужване от агентите. Той предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и избор от над 40 интеграции. LiveAgent е достъпен на 43 различни езика и може да се вземе безплатно или да се избере един от техните три платени плана.
Добре дошли в нашата партньорска програма!
LiveAgent е платформа, която предоставя лайв чат, запитвания и автоматизация за обслужване на клиенти. В партньорската програма са разрешени свързани блогове и сайтове с отзиви на клиенти, но не са допустими PPC кампании, които се конкурират с нашите. LiveAgent предлага бонус за регистрация, бисквитки за 90 дни и продажба по препоръка на повече от един партньор, а оперативните разходи са 8%.
Алтернатива на Dixa - LiveAgent
Мониторингът на социалните мрежи е важен за всяка компания, за да се следи какво се говори за нея онлайн и за да се отговорят на въпросите на потенциалните клиенти. LiveAgent е хелп деск софтуер с множество канали и интеграции, който предоставя услуги на клиенти през различни комуникационни канали, включително социални мрежи. Инструментите за мониторинг на социалните мрежи трябва да бъдат част от маркетинговата стратегия на компанията.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни