Търсите алтернатива на 3CX?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на 3CX на пазара.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Омръзна ли ви от хелп деск софтуера ви?

Преминете от телефонната система на 3CX към LiveAgent и създайте обединен център за комуникация за компанията си. Запознайте се отблизо със системата за управление на запитвания на LiveAgent, която ще ви предложи повече от бизнес телефонните системи и лайв чат. Подобрете бизнес комуникацията си с помощта на запитвания по имейл, лайв чат, телефонна централа, база знания, Viber и социални медии. Прочетете и следващите редове, за да научите повече или започнете 14-дневен тестов период още днес.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Спестете повече с LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Улеснете управлението на контактния си център

Просто свържете вашия VoIP номер и обработвайте едновременно множество повиквания от клиентите ви. Погрижете се за онлайн срещите си чрез видео обаждания или създайте персонализирани IVR дървета, за пренасочване на обажданията към различни служители в отделите на компанията ви. Разгледайте пълния списък с функции за разговори, които предлага нашето решение за контактен център, и вижте как можете да подобрите преживяването на клиентите с помощта на LiveAgent.

3CX срещу LiveAgent накратко

Функционалности Liveagent 3CX
Управление на запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и съхранява заявки за клиентско обслужване.
LiveAgent предлага управление на запитвания.
3CX не предлага управление на запитвания.
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете да поставите на сайта си.
LiveAgent предлага лайв чат в плана Запитвания+Чат за $29/потр./месец.
3CX предлага лайв чат в план за $158/месец.
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва за правене и получаване на обаждания с помощта на автоматично разпределяне на обаждания.
LiveAgent предлага телефонна централа в плана Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
3CX предлага телефонна централа в план за $158/месец.
Самообслужване
Функционалност, която ви дава възможност да изградите клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до минали запитвания и съдържанието на базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
3CX не предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на коментарите и споменаванията от социалните медии с помощта на хелп деск софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в план Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко-в-едно без допълнителна такса.
3CX предлага интеграция с Facebook в план за $158/месец.
Twitter
Интеграция с Tweeter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на Tweet-овете директно през софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
3CX не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез хелп деск софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
3CX не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и да изпращат Viber съобщения директно чрез хелп деск софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
3CX не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително ръководства за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
3CX не предлага база знания.
Клиентски форум
Онлайн пространство за дискусии за клиентите ви, което не е в рамките на базата знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
3CX не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които ви дават възможност да автоматизирате и елиминирате повтарящи се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
3CX не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които дават възможност на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потр./месец.
3CX предлага API функции в план за $158/month.
Интерактивни гласови отговори (IVR)
Технология, която дава възможност на обаждащия се да прави избори в телефонна система преди да се свърже с човек.
LiveAgent предлага IVR функции в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
3CX предлага IVR функции в план за $158/month.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео, подобно на обажданията в Skype, Zoom и Facetime.
LiveAgent предлага видео баждания в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
3CX предлага видео баждания в план за $158/месец.
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не се трият - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в план Запитвания за $15/потр./месец.
3CX предлага неограничена история в план за $158/месец.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате този софтуер на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в план Запитвания за $15/потр./месец.
3CX предлага неограничен брой уебсайтове в план за $158/месец.
Неограничен брой бутони за чат
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат за уебсайтовете си
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
3CX не предлага неограничен брой бутони за чат.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потр./месец.
3CX предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $158/месец.
Неограничен запис на разговори
Записвате всяко направено или получено обаждане и го прослушвате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на обаждания в план Всичко-в-едно за $49/потр./месец.
3CX предлага неограничен запис на обаждания в план за $158/месец.
Неограничена поддръжка 24/7
Предлага се клиентско обслужване 24/7 без ограничение на броя запитвания, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
3CX не предлага неограничено обслужване 24/7.

Входяща и изходяща телефонна централа с разширени функции

Погрижете се ефективно за клиентите си с нашата система за управление на запитвания

Подобрете ангажираността на клиентите си и се свържете с хората чрез всеки канал. Преминете към софтуер с интуитивен интерфейс и многоканална система за запитвания, работеща с всеки необходим канал за комуникация с клиентите. Подобрете работата на отделите си за обслужване на клиенти и за продажби с управление на запитванията по имейл, най-бързия лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Телефонните услуги за бизнеса са само един от многото ни страхотни инструменти

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Радвайте се на най-добрите отзиви от потребители с бързия лайв чат

Добавката за лайв чат на уебсайта ви може да направи чудеса за продажбите и обслужването на клиентите ви. Проактивните покани за чат ви гарантират подобряването на ангажираността на клиентите ви, а опцията за преглед на написаното в реално време може да помогне на сътрудниците ви да отговарят по-бързо и да решават проблемите на клиентите своевременно. В съчетание със скоростта на лайв чата ни, екипът ви за клиентско обслужване може да работи ефективно и да постига страхотни резултати.

Чат на живо с разширени функции за безупречно клиентско обслужване

Гарантираме ви, че клиентите ни са щастливи

Правим всичко възможно да се вслушваме в клиентите си, затова екипът ни за клиентска поддръжка е готов да ви помогне в решаването на всеки проблем 24/7. Изпратете ни имейл, пишете ни в лайв чата или ни се обадете, когато имате нужда от помощ или искате да научите нещо ново за LiveAgent. Прегледайте отзивите и вижте защо клиентите ни решиха да се доверят на LiveAgent.

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да опитате?

Сравнете достъпните ни планове или заявете 14-дневния си безплатен тестов период още днес. Без ангажименти и без въвеждане на банкова карта. Искате ли първо да научите повече за LiveAgent? Разгледайте  уебсайта ни или изгледайте видео обиколката, за да видите всичко, което на което е способен LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси

Какво представляват алтернативите на 3CX?

Алтернативите на 3XC са много, но само една малка част от тях могат да предложат същото ниво на обслужване. LiveAgent полага всички усилия, за да ви помогне да създадете страхотен и ефикасен контактен център за екипа си за обслужване на клиенти.

Мога ли да създам телефонна централа с LiveAgent?

Да, и това е само началото. LiveAgent предлага многоканална система за управление на запитвания, с която можете да обработвате и имейли, лайв чат, социални медии и клиентски портал.

Какви са предимствата на LiveAgent като алтернатива на 3CX?

LiveAgent поддържа повече канали за комуникация, което означава, че повече клиенти ще могат да се свързват удобно с вас чрез почти всеки канал за връзка.

Related Articles to Алтернатива на 3CX
LiveAgent e решение за справка, което свързва множество платформи в един интерфейс. Научете за Chaport алтернативата и започнете да печелите бизнес предимства.

Търсите ли алтернатива за Chaport?

LiveAgent е безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите за малки и средни бизнеси, оценена като #1 софтуер за SMB през 2020 г. Бизнесите могат да осигурят отлично обслужване и управление на клиенти чрез множество опции за обслужване на клиенти, включително имейл, чат на живо, социални мрежи и база със знания. Възможно е да се ползва безплатен тестов период от 7 или 30 дни.

Търсите ли решение за Еxtend (пр. разширяване) на Вашите хелп деск умения? Разгледайте сега ключовите характеристики и предимства или се регистрирайте сега за безплатния пробен период.

Търсите ли алтернатива на Extend ?

LiveAgent е система за чат и тикетинг, която се отличава с качествен сервиз и многобройни функции. Потребителите са доволни от стабилността на услугата дори на мобилни платформи, лесното използване и поддръжка при внедряването на системата. LiveAgent се равнява и побеждава системи като ZenDesk, Freshdesk и Desk.com. Цената за услугите е достъпна за малкия бизнес.

LiveAgent е чудесна алтернатива за HubSpot's Service Hub. Открийте нашият многофункционален канал с универсавен капацитет и най-бързият инструмент за чат на пазара.

Търсите Service Hub алтернатива?

LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.

Искате да прехвърлите Вашите данни от Qonvo към друго решение? Разгледайте LiveAgent и вижте преимуществата. Започнете днес с Вашия безплатен пробен период.

Прехвърляне от Qonvo към LiveAgent?

LiveAgent предлага обслужване на клиенти на най-високо ниво с помощта на 24/7 обслужване от агентите. Той предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и избор от над 40 интеграции. LiveAgent е достъпен на 43 различни езика и може да се вземе безплатно или да се избере един от техните три платени плана.

Партньорската програма на LiveAgent предлага отчети за Вашите продажби, трафик, баланс на сметката и цялостно представяне. Присъединете се към нашата партньорска програма днес.

Добре дошли в нашата партньорска програма!

LiveAgent е платформа, която предоставя лайв чат, запитвания и автоматизация за обслужване на клиенти. В партньорската програма са разрешени свързани блогове и сайтове с отзиви на клиенти, но не са допустими PPC кампании, които се конкурират с нашите. LiveAgent предлага бонус за регистрация, бисквитки за 90 дни и продажба по препоръка на повече от един партньор, а оперативните разходи са 8%.

Търсите алтернатива на Dixa? Научете повече за достъпната мултиканална система за управление на тикети на LiveAgent и функциите на продукта.

Алтернатива на Dixa - LiveAgent

Мониторингът на социалните мрежи е важен за всяка компания, за да се следи какво се говори за нея онлайн и за да се отговорят на въпросите на потенциалните клиенти. LiveAgent е хелп деск софтуер с множество канали и интеграции, който предоставя услуги на клиенти през различни комуникационни канали, включително социални мрежи. Инструментите за мониторинг на социалните мрежи трябва да бъдат част от маркетинговата стратегия на компанията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо