Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на 3CX на пазара.

  • ✓ Без такса за инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на 3CX?

Преминете от телефонната система на 3CX към LiveAgent и създайте един общ, обединен комуникационен център за компанията си. Запознайте се отблизо с тикет системата на LiveAgent, която ще ви предложи повече от бизнес телефонните системи и с чата ни на живо. Подобрете бизнес комуникациите си с помощта на управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, база знания, Viber и социалните медии. Прочетете и следващите редове, за да научите повече по темата или заявете 14-дневна безплатна пробна версия още днес.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Улеснете управлението на контактния център

Просто свържете вашия VoIP номер и обработвайте едновременно множество повиквания от клиентите ви. Погрижете се за онлайн срещите си чрез видео обаждания или създайте персонализирани IVR дървета за пренасочване на обажданията към различни служители в отделите на компанията ви. Разгледайте пълния списък с функции за разговори на нашия контактен център и вижте как можете да подобрите клиентския опит с помощта на LiveAgent.

Входящ и изходящ кол център с разширени функции

Погрижете се ефективно за клиентите си с нашата тикет система

Подобрете ангажираността на клиентите си и контактувайте с хората чрез всеки един канал. Преминете към софтуер с интуитивен интерфейс и мултиканална тикет система, работеща с всеки един канал за комуникация с клиентите. Подобрете  работата на отделите си за обслужване на клиентите и за продажби с управление на тикетите по имейл, най-бързия чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Бизнес телефонните услуги са само един от многото ни страхотни инструменти

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Радвайте се на най-добрите ревюта от потребители с бързия ни чат на живо

Джаджата за чат на живо на уебсайта ви може да направи чудеса с продажбите и обслужването на клиентите ви. Поканите за проактивен чат ви гарантират подобряването на ангажираността на клиентите ви, докато опцията за виждане на написаното в реално време може да помогне на сътрудниците ви да отговарят по-бързо и да решават по-ефективно проблемите на клиентите. В съчетание със скоростта на чата ни на живо, екипът ви за клиентска поддръжка може да работи ефективно и да постига страхотни резултати.

Чат на живо с разширени функции за безупречно клиентско обслужване

Гарантираме ви, че клиентите ни са щастливи

Даваме всичко от себе си и се вслушваме в гласа на клиентите ни, затова екипът ни за клиентска поддръжка е готов да ви помогне в решаването на всеки проблем 24/7. Изпратете ни имейл, пишете ни в чата на живо или ни се обадете, когато имате нужда от помощ или искате да научите нещо ново за LiveAgent. Прегледайте ревютата и вижте защо клиентите ни решиха да се доверят на LiveAgent.

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Готови ли сте да опитате?

Сравнете достъпните ни тарифни планове или заявете 14-дневната си безплатна пробна версия. Без скрити условия, не се изисква информация за кредитна карта. Искате ли да научите повече за LiveAgent? Разгледайте  уебсайта ни или изгледайте видеото, за да видите всичко, което LiveAgentможе да ви предложи.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Често задавани въпроси

Какво представляват алтернативите на 3CX?

Алтернативите на 3XC са много, но само една малка част от тях могат да отговорят на качеството на обслужване. LiveAgent полага всички усилия, за да ви помогне да създадете страхотен и ефикасен кол център за екипа си за обслужване на клиенти.

Можете ли да си направите кол център с LiveAgent?

Да и това е само началото. LiveAgent предлага мултиканална тикет система, с която можете да обработвате клиентски запитвания постъпили по имейл, в чата на живо, социалните медии и клиентския портал.

Какви са предимствата на алтернативата на 3CX LiveAgent?

LiveAgent поддържа повече канали за комуникация, което означава, че клиентите ще могат да се свързват с вас удобно по почти всеки канал за връзка.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо