Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Aircall на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Aircall?

Очаквате обаждания, но вече не сте доволни от Aircall? LiveAgent Ви предлага отлична алтернатива, чрез която да създадете виртуален кол център и да помогнете на Вашите клиенти лесно и ефективно .

Прехвърлете се от Aircall към LiveAgent за няколко минути. Предлагаме асистирана миграция от Aircall която ще импортира всичките Ви данни в LiveAgent. Безплатна е и отнема само 5 минути.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

LiveAgent е много повече от обикновен кол център

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

AirCall срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent AirCall
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
AirCall не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
AirCall не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
AirCall предлага кол център в план за $48 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
AirCall не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
AirCall не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
AirCall не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
AirCall не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
AirCall не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
AirCall не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
AirCall не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
AirCall предлага автоматизация и правила на цена дотъпна при поискване.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана ТИкет за $15 на служител месечно.
AirCall предлага API функции на цена дотъпна при поискване.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
AirCall предлага IVR на цена достъпна при поискване.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
AirCall не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
AirCall предлага неограничена история в план за $83 на служител, месечно.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
AirCall не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
AirCall не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли.
AirCall не предлага неограничен брой запитвания/имейли.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
AirCall предлага неограничен брой записи на разговори за $83 на служител, месечно.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
AirCall предлага обслужване 24/7 в план за $48 на служител, месечно.
Person deciding between two alternatives

Мощна Aircall алтернатива

LiveAgent предлага много повече от виртуален кол център. Най-бързото live чат приложение, имейл интеграцията, връзката със социалните мрежи и организираната тикетинг система Ви предоставят това, от което се нуждаете, за да осигурите най-доброто възможно обслужване на Вашите клиенти. И всичко това на наистина добра цена. LiveAgent предлага три ценови опции, всяка от които изпълнена с полезни функционалности за различните видове бизнеси .

Ако търсите надеждна алтернатива на Aircall, обмислете да изпробвате LiveAgent. Заслужавате повече от обикновен кол център и то на разумна цена.

Професионален кол център

LiveAgent Ви предлага възможността да създадете свой собствен виртуален кол център. Процесът на настройка е лесен и се извършва в рамките на няколко минути. След това можете да осъществявате и отговаряте на телефонни обаждания чрез браузър, телефон или друго оборудване по Ваш избор.

Няма абсолютно никаква нужда да разчитате на друг софтуер, LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас, така че можете да се съсредоточите върху най-важното.

Professional built-in call center software

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Union icon

По-високо удовлетворение

LiveAgent подобрява клиентската удовлетвореност & значително увеличава продажбите в дългосрочен план.

Increase icon

Увеличена продуктивност

Намаля времето за обработка от Вашите служители и отговаряте на повече запитвания, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Statistic icon

Богат откъм функции

С повече от 175 help desk функционалности, осигуряването на добро обслужване ще е лесно като детска игра.

Get more for less

Вземете повече за по- малко

Искате ли да Вашия софтуер за обслужване на клиенти да прави повече и то на разумна цена? LiveAgent Ви предлага всичко необходимо. Кол център, имейл, live чат, връзка със социалните мрежи, база знания, много функции и интеграции. Всичко това е достъпно за вас на разумна цена. И дори можете да изберете отделни функции, в случай че искате да персонализирате плана си по Ваш вкус.

По този начин можете да се фокусирате върху най-важното – грижата за клиентите. За всичко останало се грижи LiveAgent без да вреди на бюджета Ви

Готови ли сте за промяна?

Компаниите преминават към LiveAgent и имат основателна причина за това. LiveAgent Ви предлага всичко за предоставяне най-добро обслужване на клиенти в един надежден пакет, за да да спестите време и средства. Фокусирайте се върху най -важното.

LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден бизнес през 2020 г. Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите се прехвърлят към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо