RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е RingCentral?
RingCentral е кол център софтуер с множество способности. Предлага гласови съобщения, факс, текст, конферентни връзки и уеб срещи. Помага на бизнесите да управляват всичко от управлението на кол център до ежедневните срещи.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Проследете обажданията, гласовите съобщения, новите СМС и клиенти. Можете да генерирате обаждания, да изпращате факсове или да създавате факсове или СМС, да създавате разговори и да управлявате клиенти.
Ползи
- Погрижете се за Вашите обаждания и повече без да превключвате софтуерите
- Получете известия за това, което се случва на RingCentral от LiveAgent
Frequently Asked Questions
Какво е RingCentral?
RingCentral е доставчик на унифицирани комуникации от 2003, предоставя кол център услуги на бизнесите по целия свят.
Кои са предимствата от употребата на RingCentral?
- получаване на известия в рамките на LiveAgent - управлявайте Вашите клиенти от един интерфейс - подобрете ефективността на Вашето клиентско обслужване
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.