ComMeeTT integration
Partner website
Какво е ComMeeTT?
ComMeeTT е VoIP платформа за телефонни услуги, създадена от 20 опитни инженери от телекомуникационния свят във Франция. Предлага се като услуга на оператори, които желаят да предложат на клиентите си превъзходно качество на телефонната услуга и отзивчиво обслужване на високо ниво.
ComMeeTT е създадена, за да покрие съвременните нужди от телефония на бизнеса: мобилност, работа от разстояние, автоматична рецепция, групирания, пренасочване на обаждания и т.н. Освен това, краят на PSTN / ISDN мрежите принуждава компаниите да се адаптират и им дава възможност за модернизация.
Налична в облака, ComMeeTT дава възможност на операторите да интегрират иновативна, интуитивна и ефективна телефонна услуга, лесна за въвеждане в употреба и адаптивна към услугите които те самите предлагат. Поддържа операторите, които искат да диверсифицират собствените си услуги, да повишат удовлетвореността на клиентите или да завладеят нови пазари.
Цялата платформа е изцяло създадена от нашите специалисти, комбинирайки най-добрите телекомуникационни елементи и уникална разработка с отворен код, комбинирайки сигурност, надеждност и гъвкави административни интерфейси за оператора и клиентите му.
Екипът на ComMeeTT отговаря на нуждата от помощ 24/7 на клиентите си-оператори.
Как се използва?
LiveAgent и ComMeeTT вече са партньори, което направи интеграцията с ComMeeTT по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от ComMeeTT с телефонната ви централа.
Ако искате да свържете ComMeeTT с телефонната си централа в LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в своя LiveAgent профил
2. Отидете на Номера
3. Потърсете ComMeeTT
4. Кликнете върху добавяне
5. Въведете необходимите идентификационни данни
Цена на интеграцията с ComMeeTT:
Ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. ComMeett обаче начислява такси за услугите си, тъй като компанията работи отделно.
Предимства на ComMeeTT
- Добро съотношение цена-качество
- По-добро клиентско изживяване
- Достъп във Франция
- Високо ниво на надеждност
Искате ли да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа? Вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently Asked Questions
Какво е ComMeeTT?
ComMeeTT е VoIP платформа за телефонни услуги, създадена от 20 опитни инженери от телекомуникационния свят във Франция. Предлага се като услуга на оператори, които желаят да предложат на клиентите си превъзходно качество на телефонната услуга и отзивчиво обслужване на високо ниво.
Колко струва интеграцията на ComMeeTT с LiveAgent?
LiveAgent си партнира с ComMeeTT. Затова интеграцията е безплатна. Имайте предвид обаче, че ComMeeTT начислява такси за услугите си.
Как да добавя ComMeeTT VoIP номер в LiveAgent?
Просто отидете в Конфигурация > Обаждания > Номера > ComMeeTT. Добавете VoIP номера и го използвайте веднага.
VNet и Megafon предлагат VoIP услуги и софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията. Интеграцията с LiveAgent е безплатна. Modulus е гръцка компания, която предлага VoIP услуги и се интегрира лесно с LiveAgent. Всички компании предлагат различни интеграции и софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
преведи на български и запази включеният таг: Ценно във всяка една индустрия
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество интеграции и функции, подходящи за различни индустрии. Подобрете отговорността и намалете заявките в системата за поддръжка. Научете повече за тяхната услуга.
Модулус VNet и Мегафон предлагат софтуерни решения за B2B клиентско обслужване, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Интеграцията с LiveAgent е безплатна, но услугите се таксуват отделно. Популярни стратегии включват реферален маркетинг и онлайн чат. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Алтернативите на Интерком включват софтуер за проследяване и клиентски портал.