IP Voice integration
Partner website
Какво е IP Voice?
IP VOICE е аржентинска компания от Мар дел Плата, създадена с визия да предлага качествени, достъпни услуги, изпъквайки с конкурентни цени.
От 2009 г. IP Voice осигурява VOIP телефония на малки и средни предприятия и бизнеси благодарение на най-новите технологии.
В последствие, IP Voice добавя интернет услуги за дома, разширявайки портфолиото си от продукти и услуги, винаги поддържайки най-доброто съотношение цена-качество на пазара.
Как се използва?
LiveAgent и IP Voice вече са партньори, което направи интеграцията с IP Voice по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от IP Voice с телефонната ви централа.
Ако желаете да свържете IP Voice с телефонната си централа в LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в своя LiveAgent профил
2. Отидете на Номера
3. Потърсете IP Voice
4. Кликнете върху Добавяне
5. Въведете необходимите идентификационни данни
Цена на интеграцията с IP Voice:
IP Voice и LiveAgent са партньори. Затова, ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. IP Voice обаче начислява такси за услугите си, тъй като компанията работи отделно.
Предимства на IP Voice
Добро съотношение цена-качество
По-добро клиентско изживяване
Достъп в цяла Аржентина
Високо ниво на надеждност
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Какво е IP Voice?
IP VOICE е аржентинска компания от Мар дел Плата, създадена с визия да предлага качествени, достъпни услуги, изпъквайки с конкурентни цени.
Колко струва интеграцията на IP Voice с LiveAgent?
LiveAgent вече е интегриран с IP Voice. Затова интеграцията е безплатна. Имайте предвид обаче, че IP Voice начислява такси за услугите си.
Как да добавяIP Voice VoIP номер в LiveAgent?
Както споменахме, IP Voice вече е част от LiveAgent. Просто се впишете и следвайте ръководството по-долу: 1. Oтидете в Конфигурация > Обаждания > Номера > IP Voice 2. Добавете VoIP номера и го използвайте веднага
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.