Телефонното обслужване е само началото. Възползвайте се от имейл, чата на живо, социалната и базата със знания за да предоставите повече опции на Вашите клиенти.
LiveAgent е най преглежданият и оценяван като #1 хелп деск софтуер за SMB през 2020. Останете близо до Вашите клиенти и им помагайте по- бързо с LiveAgent.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Нашето приспособление за чат на живо е най- бързото на пазара, с показвани скорости на чата на 2,5 секунди.
Наред с многобройните други характеристики, LiveAgent поддържа също така кол център интеграция. Настройката е бърза и лесна!
Над 175 + характеристики, които да улеснят Вашия работен поток, като същевременно го направят по- приятен.
LiveAgent има страхотен усет към разумните цени. Изберете един от нашите три платени планове или изберете отделни характеристики за да персонализирате Вашия хелп деск.
Разширете Вашия отдел по поддръжката с имейли, чат на живо, социална медия и база знания.
Дайте на Вашите клиенти многобройни опции за да се свържат с Вас и да ги превърнете в платежоспособни клиенти. Ще получите всичко това на цена, която няма да срине бюджета Ви.
Чатът на живо Ви предоставя по бърз начин за Вашите клиенти да се свържат с Вас. Можете да увеличите броя на разговорите и да превърнете посетителите на сайта по ефективен начин в платежоспособни клиенти.
LiveAgent има най- бързото приспособление за чат на живо на пазара, с показвани скорости на чата на 2,5 секунди. Бихте ли могли да удържите?
Кол центърът е лесен за настройка и употреба. Интерфейсът на LiveAgent неусетно ще Ви ръководи през цялостния процес. Свържете се с Вашите клиенти чрез браузъра, телефон или оборудване по Ваш избор.
LiveAgent поема грижата за всичко около Вас. Можете да се фокусирате върху важното и да предоставите поддръжка без допълнителна суматоха.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Предоставяйки на Вашите клиенти и агенти повече опции не означава че ще плащате допълнително.LiveAgent има три страхотни платени планове, които са оборудвани с най- добрите характеристики за предоставянето на клиентско обслужване.
Знаете ли, кое е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2 ? Правилно предполагате….LiveAgent!
Любопитни ли сте да видите, как се котираме спрямо другите популярни решения за кол център ? Разгледайте нашата страница със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни