Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обслужване с множество канали

Какво е обслужване с множество канали?

Дайте на Вашите клиенти широк спектър от опции, които да достигнат до Вас, като интегрирате редица различни комуникационни канали.

Можете да избирате от голямо разнообразие от платформи за социални медии като Facebook или Twitter за да достигнете до по- голяма публика и да привлечете нови потенциални клиенти.

По същия начин, опитайте се да разширите Вашия бизнес на повече видове устройства и станете лесно достижими навсякъде и по всяко време.

Често задавани въпроси

Какво е определението за обслужване с множество канали?

Обслужването с множество канали означава клиентско обслужване през множество канали, проведено през повече от два различни канала. Това се отнася до ситуации, когато компанията предлага обслужване през множество канали и клиентите могат да изберат най- подходящия. По този начин компаниите могат да поддържат клиентите на предпочитания от тях канал.

 

Кои принципите за обслужване с множество канали?

Има няколко правила за работата през множество канали. Първата е разбирането на целевата публика. Благодарение на това , знаете къде са повечето представители на Вашите възможни клиенти и с кого желаят най- вече да се свържат. Другото е планирането на услуга, не канали. Важното е в главата си да имате цел, а не само път. Друго правило, че рядко даден клиент отива от точка А към точка Б. Трябва да вземете под внимание, че той често се отклонява от избрания път. Друго правило е, че клиентското преживяване не познава граници, следователно езика на комуникацията на цялата марка и служителите за марката трябва да е последователен. Накрая, важното е да се опитват различни решения.

 

Можете ли да предоставите обслужване с множество канали, като използвате LiveAgent?

С LiveAgent можете да предоставяте обслужване с множество канали. LiveAgent е хелп деск с множество канали. Интегрира имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter в едно приложение. Благодарение на това, Вашата марка на клиентското обслужване може да бъде извършена на множество канали и на високо ниво.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо