Тествай безплатно

Канал за поддръжка

Какво е канал за поддръжка?

Имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter са всички канали за поддръжка. Каналът за поддръжка е средата, чрез която се осъществява комуникация между вас и вашите клиенти.

Някои хелп деск софтуери предлагат само имейли като канал за поддръжка, други се фокусират основно върху чата на живо. LiveAgent е многоканално информационно бюро, така че интегрира всички гореспоменати канали за поддръжка в 1 приложение.

Frequently asked questions

Какво е канал за поддръжка?

Чрез каналът за поддръжка, клиентът може да се свърже с компания или марка. Обслужването на клиентите може да се извършва чрез един канал, но също така и чрез много канали.

 

Кои са най-популярните канали за поддръжка?

Най-популярните канали за поддръжка са имейл, социални мрежи, чат на живо, уиджет за поддръжка, форуми или новинарски групи, телефонни обаждания и информационна база за самообслужване.

 

Какви канали за поддръжка можете да използвате в LiveAgent?

В LiveAgent можете да използвате всички канали за поддръжка, от които се нуждаете: имейл, чат на живо, телефон, Facebook, Twitter и информационна база за самообслужване.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо