Търсите алтернатива на Userlike?

LiveAgent предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, многоканална тикет система и разнообразие от функции и възможности за интеграция, с които ще направите обслужването на клиентите си безупречно. Освен невероятната платформа за чат на живо, осигурете на екипа си за поддръжка тикет система, която поддържа имейл, чат на живо, социалните медии, кол център и клиентски портал.

Прочетете следващите редове и разберете защо LiveAgent е перфектната алтернатива на Userlike. Безплатната ни 14-дневна пробна версия ще ви покаже кое превръща LiveAgent в идеалния софтуер за обслужване на клиентите на вашата компания.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Обработвайте ефективно входящите съобщения в чата

Създайте си лесно лоялни клиенти и отговаряйте на разговорите на клиентите си по-бързо с помощта на правилния чат на живо. LiveAgent ви предлага най-бързия такъв на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Подобрете производителността на труда на служителите си благодарение на функции на чата на живо като възможност за виждане на написаното в реално време, проактивни покани за чат и персонализирани чат бутони. Научете повече за функциите на чата на живо или го пробвайте още днес и сами разберете кое го прави толкова впечатляващ.

Осигурете най-доброто обслужване в чата на клиентите си

Комуникация с клиентите чрез различни канали

Градете взаимоотношенията си с клиентите с помощта на тикет система, която работи с всички канали, използвани от клиентите ви. Отговаряйте на имейли, решавайте проблеми чрез чата на живо, получавайте обаждания от клиенти, пишете статии за клиентския портал и общувайте в социалните мрежи на Facebook, Twitter и Instagram. LiveAgent поддържа и Viber. Осигурете висока клиентска удовлетвореност, използвайки само един универсален Help Desk софтуер.

Опитайте сега
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Обслужвайте клиентите си от всеки един канал

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Мощен и удобен за потребителите набор от инструменти

Всеки канал за връзка, който можете да обслужвате с помощта на LiveAgent е оборудван с бизнес инструменти и функции, които ще ви помогнат да свършите перфектно работата си. Филтрирайте запитванията на клиентите, следете отзивите на клиентите, използвайте тагове , за да сортирате по-лесно тикетите или заложете на функциите на геймификация, за да подобрите продуктивността и ангажираността на служителите си. Разгледайте пълния списък с функции и разберете как можете да подобрите процесите си на работа.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създадена през 2006 година, LiveAgent е първата компания на пазара предложила програмен продукт предоставящ чат на живо и възможности за клиентска поддръжка. През 2021, година LiveAgent е най-обсъжданият и с най-висок рейтинг Help Desk софтуер на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

30%

По-високи приходи

Осигурете незабравимо обслужване на клиентите си и увеличете приходите си.

97%

По-висока удовлетвореност на клиентите си

Поглезете клиентите си с отговори със скоростта на светлината.

16×

По-висока стойност на клиента

Увеличете продажбите си и запазете лоялните към бранда ви клиенти.

Сбъднете бизнес мечтите си

Удовлетвореност на клиентите и от двете страни

Осигуряването на висока клиентска удовлетвореност е един от основните ни приоритети и затова даваме всичко от себе си за осигуряването на невероятен клиентски опит на всеки един клиент. Това е възможно благодарение на нашата 24/7 поддръжка по имейл, чат на живо или телефон. Свържете се с нас винаги, когато имате нужда от помощ или просто искате да научите нещо ново за LiveAgent.

Станете щастлив клиент
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да подобрите взаимоотношенията с клиентите си?

Започнете да подобрявате обслужването на клиентите си и добавете още канали за връзка към системата си за клиентска поддръжка. Вижте видеото, представящо продукта ни и разгледайте достъпните ни тарифни планове. Ако искате да пробвате LiveAgent, заявете 14-дневната ни пробна версия. Без скрити такси и обвързвания, даваме ви думата си.

Заявете безплатната си версия още днес

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете ни с останалите

Related Articles to Алтернатива на Userlike
Обслужването с множество канали е начин да дадете на Вашите клиенти широк спектър от опции да достигнат до Вас. Можете да избирате от широк спектър от платформи за социални медии.

Обслужване с множество канали

Разбирането на целевата публика и планирането на услугата, не каналите, са важни. Клиентското преживяване не познава граници, затова е важно да се опитват различни решения. LiveAgent предоставя софтуер за клиентско обслужване с множество канали.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

Лесен пренос на контакти, тагове и тикети за подобрено клиентско обслужване. LiveAgent предлага алтернатива за подобрение на обслужването.

LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

Kustomer алтернатива - LiveAgent

WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

Трабъл тикет

LiveAgent предлага софтуер за подобрено клиентско обслужване, включително чат на живо и управление на тикети за поддръжка. Технологията им цели да подобри производителността на служителите и да създаде по-добър опит за клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x