Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Търсите алтернатива на Userlike?

LiveAgent предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, многоканална тикет система и разнообразие от функции и възможности за интеграция, с които ще направите обслужването на клиентите си безупречно. Освен невероятната платформа за чат на живо, осигурете на екипа си за поддръжка тикет система, която поддържа имейл, чат на живо, социалните медии, кол център и клиентски портал.

Прочетете следващите редове и разберете защо LiveAgent е перфектната алтернатива на Userlike. Безплатната ни 14-дневна пробна версия ще ви покаже кое превръща LiveAgent в идеалния софтуер за обслужване на клиентите на вашата компания.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Обработвайте ефективно входящите съобщения в чата

Създайте си лесно лоялни клиенти и отговаряйте на разговорите на клиентите си по-бързо с помощта на правилния чат на живо. LiveAgent ви предлага най-бързия такъв на пазара, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди. Подобрете производителността на труда на служителите си благодарение на функции на чата на живо като възможност за виждане на написаното в реално време, проактивни покани за чат и персонализирани чат бутони. Научете повече за функциите на чата на живо или го пробвайте още днес и сами разберете кое го прави толкова впечатляващ.

Осигурете най-доброто обслужване в чата на клиентите си

Комуникация с клиентите чрез различни канали

Градете взаимоотношенията си с клиентите с помощта на тикет система, която работи с всички канали, използвани от клиентите ви. Отговаряйте на имейли, решавайте проблеми чрез чата на живо, получавайте обаждания от клиенти, пишете статии за клиентския портал и общувайте в социалните мрежи на Facebook, Twitter и Instagram. LiveAgent поддържа и Viber. Осигурете висока клиентска удовлетвореност, използвайки само един универсален Help Desk софтуер.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Обслужвайте клиентите си от всеки един канал

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Мощен и удобен за потребителите набор от инструменти

Всеки канал за връзка, който можете да обслужвате с помощта на LiveAgent е оборудван с бизнес инструменти и функции, които ще ви помогнат да свършите перфектно работата си. Филтрирайте запитванията на клиентите, следете отзивите на клиентите, използвайте тагове , за да сортирате по-лесно тикетите или заложете на функциите на геймификация, за да подобрите продуктивността и ангажираността на служителите си. Разгледайте пълния списък с функции и разберете как можете да подобрите процесите си на работа.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създадена през 2006 година, LiveAgent е първата компания на пазара предложила програмен продукт предоставящ чат на живо и възможности за клиентска поддръжка. През 2021, година LiveAgent е най-обсъжданият и с най-висок рейтинг Help Desk софтуер на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

Алтернатива на Userlike
30%

По-високи приходи

Осигурете незабравимо обслужване на клиентите си и увеличете приходите си.

97%

По-висока удовлетвореност на клиентите си

Поглезете клиентите си с отговори със скоростта на светлината.

16×

По-висока стойност на клиента

Увеличете продажбите си и запазете лоялните към бранда ви клиенти.

Удовлетвореност на клиентите и от двете страни

Осигуряването на висока клиентска удовлетвореност е един от основните ни приоритети и затова даваме всичко от себе си за осигуряването на невероятен клиентски опит на всеки един клиент. Това е възможно благодарение на нашата 24/7 поддръжка по имейл, чат на живо или телефон. Свържете се с нас винаги, когато имате нужда от помощ или просто искате да научите нещо ново за LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Готови ли сте да подобрите взаимоотношенията с клиентите си?

Започнете да подобрявате обслужването на клиентите си и добавете още канали за връзка към системата си за клиентска поддръжка. Вижте видеото, представящо продукта ни и разгледайте достъпните ни тарифни планове. Ако искате да пробвате LiveAgent, заявете 14-дневната ни пробна версия. Без скрити такси и обвързвания, даваме ви думата си.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо