Тествай безплатно
Research archive illustration

Отчет за сравнителен анализ на клиентско обслужване

Качеството на продукта и конкурентните цени вече не са най-важните фактори, които потребителите вземат предвид когато правят покупка. Всъщност, доброто клиентско обслужване и запомнящото се преживяване са най-големите двигатели за задържане на клиентите.

Ако бизнесите искат да оцелеят и да изпъкнат в днешния пренаситен пазар, трябва да покриват очакванията на клиентите. Съвременните клиенти очакват безпроблемно изживяване при пазаруване и висококачествено и бързо обслужване. Ако тези очаквания не бъдат покрити, потребителите са склонни да напуснат брандове, на които са били лоялни години наред.

За да покриете изискванията и очакванията на клиентите, трябва да приложите подход, центриран около клиента, във всички аспекти на бизнеса си. Най-добрият начин да направите това е като измервате показателите за клиентско обслужване, обучавате сътрудниците обслужване на клиенти, имате ясна мисия на компанията и въведете нови технологии, като системи за клиентско обслужване и управление на връзките с клиенти. Всъщност, няколко проучвания са показали, че организиран и добре информиран екип за клиентско обслужване може значително да подобри репутацията, лоялността на клиентите и приходите на бизнеса.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо