Research archive illustration

Отчет за сравнителен анализ на клиентско обслужване

Качеството на продукта и конкурентните цени вече не са най-важните фактори, които потребителите вземат предвид когато правят покупка. Всъщност, доброто клиентско обслужване и запомнящото се преживяване са най-големите двигатели за задържане на клиентите.

Ако бизнесите искат да оцелеят и да изпъкнат в днешния пренаситен пазар, трябва да покриват очакванията на клиентите. Съвременните клиенти очакват безпроблемно изживяване при пазаруване и висококачествено и бързо обслужване. Ако тези очаквания не бъдат покрити, потребителите са склонни да напуснат брандове, на които са били лоялни години наред.

За да покриете изискванията и очакванията на клиентите, трябва да приложите подход, центриран около клиента, във всички аспекти на бизнеса си. Най-добрият начин да направите това е като измервате показателите за клиентско обслужване, обучавате сътрудниците обслужване на клиенти, имате ясна мисия на компанията и въведете нови технологии, като системи за клиентско обслужване и управление на връзките с клиенти. Всъщност, няколко проучвания са показали, че организиран и добре информиран екип за клиентско обслужване може значително да подобри репутацията, лоялността на клиентите и приходите на бизнеса.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо