Варианти за телефонна централа за продажби и обслужване

Вижте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива за телефонна централа на пазара

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите сравнение на софтуер за телефонна централа?

Омръзна ли ви от настоящите ви инструменти и работни процеси? Време е да преминете към нов тип телефонна централа! Открийте богат набор от интеграции, автоматизация, професионални функции и отлични възможности да спестите пари.

Нашето подробно сравнение ще хвърли светлина върху най-популявните варианти за телефонна централа, функциите им и оценките от клиенти, за да ви помогне да изберете правилното решения за вашия бизнес и индустрия.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Функции Liveagent
Опитайте най-добрия софтуер за телефонна централа безплатно! Не се изисква кредитна карта.
AirCall
Сравнете AirCall Inc. с LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Сравнете Zendesk Talk с LiveAgent.
Цялостен рейтинг
Цялостен рейтинг на софтуера от потвърдени потребители в Capterra.
4.7
LiveAgent получава оценка 4.7 от 5 от потвърдени потребители в Capterra.
4.2
AirCallполучава оценка 4.2 от 5 от потвърдени потребители в Capterra.
4.3
RingCentral получава оценка 4.3 от 5 от потвърдени потребители в Capterra.
4.5
TalkDesk получава оценка 4.5 от 5 от потвърдени потребители в Capterra.
4.3
Zendesk Talk получава оценка 4.3 от 5 от потвърдени потребители в Capterra.
Лесен за употреба
Оценки в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
4.6
LiveAgent получава оценка 4.6 от 5 в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
4.4
AirCall получава оценка 4.4 от 5 в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
4.3
RingCentral получава оценка 4.3 от 5 в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
4.7
TalkDesk получава оценка 4.7 от 5 в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
4.3
Zendesk Talk получава оценка 4.3 от 5 в категория "лесен за употреба" от потвърдени потребители в Capterra.
Клиентско обслужване
Оценка на клиентското обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
4.7
LiveAgent получава оценка 4.7 от 5 за клиентско обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
4.2
AirCall получава оценка 4.2 от 5 за клиентско обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
4.4
RingCentral получава оценка 4.4 от 5 за клиентско обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
4.6
TalkDesk получава оценка 4.6 от 5 за клиентско обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
4.2
Zendesk Talk получава оценка 4.2 от 5 за клиентско обслужване от потвърдени потребители в Capterra.
Съотношение цена-качество
Оценки на съотношението цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
4.7
LiveAgent получача оценка 4.7 от 5 за съотношение цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
4.0
AirCall получача оценка 4.0 от 5 за съотношение цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
4.0
RingCentral получача оценка 4.0 от 5 за съотношение цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
4.5
TalkDesk получача оценка 4.5 от 5 за съотношение цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
4.1
Zendesk Talk получача оценка 4.1 от 5 за съотношение цена-качество от потвърдени потребители в Capterra.
Цена
Цена на софтуера в USD на потребител на месец.
$39/потр./месец Цени на наличните планове. Всички планове се таксуват месечно в щатски долари. Посочената цена е за един потребител на месец.
$30-$50/потр./месец Цени на наличните планове. Всички планове се таксуват месечно в щатски долари. Посочената цена е за един потребител на месец.
$19.99-$49.99/потр./месец Цени на наличните планове. Всички планове се таксуват месечно в щатски долари. Посочената цена е за един потребител на месец.
Оферта при поискване TalkDesk предлага персонализирана оферта за всеки клиент. Моля, поискайте оферта на уебсайта им.
$49-$99/потр./месец Цени на наличните планове. Всички планове се таксуват месечно в щатски долари. Посочената цена е за един потребител на месец.
Многофункционална телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва за изходящи и входящи обаждания с употреба на автоматично разпределяне на обажданията.
LiveAgent предлага многофункционална телефонна централа.
AirCall предлага многофункционална телефонна централа.
RingCentral предлага многофункционална телефонна централа.
TalkDesk предлага многофункционална телефонна централа.
Zendesk Talk предлага многофункционална телефонна централа.
Регистриране на обаждания
Събирайте информация и анализирайте обема обаждания, информацията за обаждащите се и изхода на обажданията.
LiveAgent предлага регистриране на обаждания.
AirCall предлага регистриране на обаждания.
RingCentral предлага регистриране на обаждания.
TalkDesk предлага регистриране на обаждания.
Zendesk Talk предлага регистриране на обаждания.
Запис на обаждания
Запис на всяко направено обаждане и възможност за възпроизвеждане по всяко време.
LiveAgent предлага запис на обаждания.
AirCall предлага запис на обаждания.
RingCentral предлага запис на обаждания.
TalkDesk предлага запис на обаждания.
Zendesk Talk предлага запис на обаждания.
Ескалиране на обажданията
Известия и възможност за ескалиране на обаждания с приоритет на база споразумения за ниво на обслужване.
LiveAgent предлага ескалиране на обажданията.
AirCall не предлага ескалиране на обажданията.
RingCentral предлага ескалиране на обажданията.
TalkDesk предлага ескалиране на обажданията.
Zendesk Talk предлага ескалиране на обажданията.
Входяща телефонна централа
Телефонна централа, разполагаща с необходимите функции да получава входящи обаждания от клиенти.
LiveAgent предлага входяща телефонна централа.
AirCall предлага входяща телефонна централа.
RingCentral предлага входяща телефонна централа.
TalkDesk предлага входяща телефонна централа.
Zendesk Talk предлага входяща телефонна централа.
Интерактивни гласови отговори (IVR)
Технология, даваща възможност на обаждащия се да направи избор в автоматична система преди да се свърже с оператор.
LiveAgent предлага IVR функционалност.
AirCall предлага IVR функционалност.
RingCentral предлага IVR функционалност.
TalkDesk предлага IVR функционалност.
Zendesk Talk предлага IVR функционалност.
Ръчно набиране
Базов инструмент за обаждане, който операторите използват за ръчно набиране на клиентски номера един след друг.
LiveAgent предлага ръчно набиране.
AirCall предлага ръчно набиране.
RingCentral предлага ръчно набиране.
TalkDesk предлага ръчно набиране.
Zendesk Talk предлага ръчно набиране.
Изходяща телефонна централа
Телефонна централа, която разполага с функционалност за изходящи телефонни обаждания (от оператор към клиент).
LiveAgent предлага изходяща телефонна централа.
AirCall предлага изходяща телефонна централа.
RingCentral предлага изходяща телефонна централа.
TalkDesk предлага изходяща телефонна централа.
Zendesk Talk предлага изходяща телефонна централа.
Автоматично набиране тип Predictive dialer
Автоматичното набиране тип predictive dialer набира автоматично номера докато установи връзка и след това я пренасочва към оператор.
LiveAgent не предлага автоматично набиране тип predictive dialer.
AirCall не предлага автоматично набиране тип predictive dialer.
RingCentral предлага автоматично набиране тип predictive dialer.
TalkDesk предлага автоматично набиране тип predictive dialer.
Zendesk Talk предлага автоматично набиране тип predictive dialer.
Автоматично набиране тип Progressive dialer
Автоматичното набиране тип progressive dialer е автоматизирана система за набиране, която предоставя клиентската информация за контакт на оператора преди да набере телефонния номер.
LiveAgent не предлага автоматично набиране тип progressive dialer.
AirCall не предлага автоматично набиране тип progressive dialer.
RingCentral предлага автоматично набиране тип progressive dialer.
TalkDesk предлага автоматично набиране тип progressive dialer.
Zendesk Talk предлага автоматично набиране тип progressive dialer.
Управление на чакащи обаждания
Система, която се използва за управление на чакащите обаждания.
LiveAgent предлага управление на чакащите обаждания.
AirCall предлага управление на чакащите обаждания.
RingCentral предлага управление на чакащите обаждания.
TalkDesk предлага управление на чакащите обаждания.
Zendesk Talk предлага управление на чакащите обаждания.
Чат в реално време
Вграден инструмент за лайв чат, който може да се добави на сайта ви и да се използва за комуникация в реално време с посетителите на сайта.
LiveAgent предлага чат в реално време.
AirCall не предлага чат в реално време.
RingCentral предлага чат в реално време.
TalkDesk предлага чат в реално време.
Zendesk Talk предлага чат в реално време.
Отчети/анализи
Табло с анализи, които ви дават възможност да създавате отчети за работата.
LiveAgent предлага отчети и анализи.
AirCall предлага отчети и анализи.
RingCentral предлага отчети и анализи.
TalkDesk предлага отчети и анализи.
Zendesk Talk предлага отчети и анализи.

Вашите любимци използват нашата телефонна централа

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Несравнимо ниски цени за хардуер и международни разговори

Уеб-базираната телефонна централа на LiveAgent е решение с отлично съотношение цена-качество за локални и международни входящи и изходящи разговори. Без скрити такси за използване или допълнителни такси.

Редовно добавяме нови функции и подобряваме софтуера си, така че виртуалната ви телефонна централа винаги ще разполага с най-новите технологии – безплатно.

Достъпен, надежден и лесен за употреба

Преминете към нашия софтуер за автоматизирана телефонна централа още днес. Започнете да правите и получавате обаждания за минути. Просто изберете VoIP доставчик, настройте устройствата на операторите си и сте готови да започвате. Толкова е лесно.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Професионална алтернатива за телефонна централа

Кой казва, че алтернативните телефонни централи не могат да бъдат професионални? LiveAgent предлага богат набор от интеграции, най-високо ниво на сигурност и професионални функции като  автоматични гласови отговори, автоматично разпределяне на обаждания, придружено прехвърляне на обаждания и автоматично връщане на обаждания.

Както за големи, така и за малки фирми

LiveAgent е перфектната алтернатива за телефонна централа за предприемачи, стартъпи, малки и средни предприятия, а дори и за големи предприятия. Софтуерът за контактен център може да се персонализира изцяло, адаптивен е към вашите нужди и обема на работа, независимо дали го използвате за вътрешна поддръжка или за продажби от разстояние. Нашият софтуер за телефонна централа, който е лидер в индустрията, предлага над 179 функции и над 40 интеграции, за да отговори на всичките ви изисквания.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Без допълнителни такси на минута

Омръзна ли ви всеки възможен инструмент да струва цяло състояние? Платете само за това, което използвате! Без скрити такси, без допълнителни такси на минута, без такси за съхранение. Така го прави LiveAgent!

Цялата информация

Улеснете операторите си с безпроблемен преход между отговаряне на обаждания и намиране на важна информация за клиентите. С LiveAgent е лесно да намерите цялата информация за запитването от началото до края благодарение на нашия вградения CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Всички канали за комуникация под един покрив

Най-добрите варианти за контактен център предлагат интуитивен потребителски интерфейс с единен екран за оператора, който подрежда отлично информация за комуникацията с клиент чрез множество канали за комуникация като лайв чат, социални медии, електронна поща (алтернатива на Outlook и Gmail) и клиентски портал.

Идеалният избор за създаване на запомнящи се клиентски изживявания

Искате ли да направите нещо специално за клиентите си? Ние сме до вас! Нашата функция видео обаждане ви дава възможност да помогнете на клиентите си да се справят със сложни проблеми, комбинирайки лайв чат, видео и наблюдение на посетителите в реално време. На това се казва топ клиентско обслужване!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Чувствате, че зацикляте?

Нашето предложение за телефонна централа включва безплатни чатове в приложението и обаждания. Ако се нуждаете от помощ или имате бърз въпрос, обадете се на колега.

Още няколко причини защо LiveAgent е най-добрият софтуер за контактен център

Спестете повече с LiveAgent

Вижте как се справя софтуерът за телефонна централа на LiveAgent с конкурентите си и изберете правилното решение за обажданията за вашия бизнес

Мнението на нашите клиенти казва всичко

Related Articles to Варианти за телефонна централа
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Да знаете как да измервате и управлявате броя на обажданията в кол центъра е изключително важна част от стратегията ви за обслужване на клиенти.

Брой на обажданията

Инвестирането в софтуер и онлайн чат е важно за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. Високият брой обаждания може да се справи с добавяне на допълнителни канали за връзка и разработване на ресурси за самообслужване.

Настройте шаблоните си! Добавете поздрав и подпис към шаблона и си спестете време. Шаблоните за отговор от сътрудник ще ви помогнат да работите по-бързо и ефективно.

Шаблон за отговор от сътрудник

Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.

Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

Трабъл тикет

LiveAgent предлага софтуер за подобрено клиентско обслужване, включително чат на живо и управление на тикети за поддръжка. Технологията им цели да подобри производителността на служителите и да създаде по-добър опит за клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x