LiveAgent в момента предлага на посетените трансфери. Присъствалите трансфери чакат да се прекрати разговора, докато не бъде взето, отхвърлено или просто не отговаря друг агент. Това означава, че вашите агенти не трябва да карат клиентите ви да чакат ненужно дълго време за колега. Присъствалите трансфери се грижат за това по много по-учтив начин в сравнение със студените трансфери, където вие или клиентът не знаете дали другият човек ще вдигне.
С присъствали трансфери, повикващия се задържа и след това се създава ново повикване с желания агент. След като агентът вземе обаждането, тогава първоначалното повикване се затваря. Това може значително да подобри удовлетвореността на клиентите и те определено ще се чувстват ценен.
Ако агентът не вземе повикването, повикване се връща на предишния /оригиналния агент.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Компаниите търсят начини да поискат препоръки от клиентите си, като включват проактивност и персонализация на молбите. Имейл шаблоните за отговори на отзиви от клиенти са полезни, както и благодарствени имейли до клиенти, за изграждане на дългосрочни връзки и повишаване на клиентската лоялност. Означава ли това, че трябва просто да оставите Вашите лоялни клиенти или последователи да продължат напред, може би към конкурентите, без да се опитвате да се борите за тяхното внимание? Разбира се, че не!
Имейл шаблони за фирмени съобщения.
Текстът предлага съвети за подобряване на клиентското обслужване чрез използване на оптимални практики в маркетинга. Те включват тестване на различни опции, като се избегнат грешки и сладоледени отговори, изследвания на казуси и електронни писма с молба за такива изследвания. Шаблоните за отговор на въпроси за цени и препоръки могат да бъдат използвани, за да се повиши доверието и продажбите в онлайн бизнеса. Освен това ползването на лайв чат увеличава лоялността на клиентите, продажбите и приходите.