Трансфер на обаждания

LiveAgent в момента предлага на посетените трансфери. Присъствалите трансфери чакат да се прекрати разговора, докато не бъде взето, отхвърлено или просто не отговаря друг агент. Това означава, че вашите агенти не трябва да карат клиентите ви да чакат ненужно дълго време за колега. Присъствалите трансфери се грижат за това по много по-учтив начин в сравнение със студените трансфери, където вие или клиентът не знаете дали другият човек ще вдигне.

С присъствали трансфери, повикващия се задържа и след това се създава ново повикване с желания агент. След като агентът вземе обаждането, тогава първоначалното повикване се затваря. Това може значително да подобри удовлетвореността на клиентите и те определено ще се чувстват ценен.

Ако агентът не вземе повикването, повикване се връща на предишния /оригиналния агент.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Вътрешният чат ви позволява да говорите с колегите си без използването на приложение на трети страни. Изпращане на незабавни текстови съобщения и добавяне на прикачени файлове.

Вътрешен чат

Отделите в организацията са специализирани групи хора, отговорни за определени задачи и процеси, които помагат за определяне на работни потоци, персонализация на комуникацията и конфигуриране на достъпността до услуги. LiveAgent предлага автоматично разпределяне на чатове за подобряване на ефективността на агентите с множество начини за маршрутизиране включително насочване на нови чатове към агенти със съответен приоритет.

LiveAgent има неограничени записи на обаждания, което означава, че всяко обаждане се записва и съхранява в LiveAgent за юридически или тренировъчни цели.

Неограничени записи на разговори

LiveAgent предлага вътрешна комуникация между агенти, като съобщенията и прикачените файлове са видими само за получателя. Системата е подходяща за спестяване на време и улеснение на връзката между екипите. LiveAgent предлага също редица софтуерни решения за клиентско обслужване, включително за входящи телефонни централи, управление на оплаквания и имейли.

Свършете се по телефона с колегите си и бързо решавайте проблемите чрез вътрешните разговори. Вътрешните разговори са лесен и удобен начин за свързване.

Вътрешни обаждания

LiveAgent предлага мултифункционална комуникационна платформа с вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания и многоезичност. 14-дневната безплатна проба позволява да се създаде привлекателна анимация на чат бутоните и да се персонализират бутоните. Комуникацията е видима само за получателя и улеснява връзката между екипите.

Изберете начин за маршрутизиране и разпространение на чата, като например - Случайно присвояване, пръстен за всички или Max използване. Прочетете за това и научете повече в статията.

Разпространение на чат

LiveAgent предоставя поддръжка на 43 езика за обслужването на клиенти на различни езици и потребителите могат да зададат предпочитания език за конкретен отдел. Вътрешният чат на LiveAgent позволява на екипите да комуникират директно и поддържа няколко прозорци едновременно, спестявайки време и улеснявайки връзката между екипите. За нов език потребителите могат да получат 40% отстъпка от своя акаунт, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо