LiveAgent в момента предлага на посетените трансфери. Присъствалите трансфери чакат да се прекрати разговора, докато не бъде взето, отхвърлено или просто не отговаря друг агент. Това означава, че вашите агенти не трябва да карат клиентите ви да чакат ненужно дълго време за колега. Присъствалите трансфери се грижат за това по много по-учтив начин в сравнение със студените трансфери, където вие или клиентът не знаете дали другият човек ще вдигне.
С присъствали трансфери, повикващия се задържа и след това се създава ново повикване с желания агент. След като агентът вземе обаждането, тогава първоначалното повикване се затваря. Това може значително да подобри удовлетвореността на клиентите и те определено ще се чувстват ценен.
Ако агентът не вземе повикването, повикване се връща на предишния /оригиналния агент.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Отделите в организацията са специализирани групи хора, отговорни за определени задачи и процеси, които помагат за определяне на работни потоци, персонализация на комуникацията и конфигуриране на достъпността до услуги. LiveAgent предлага автоматично разпределяне на чатове за подобряване на ефективността на агентите с множество начини за маршрутизиране включително насочване на нови чатове към агенти със съответен приоритет.
Неограничени записи на разговори
LiveAgent предлага вътрешна комуникация между агенти, като съобщенията и прикачените файлове са видими само за получателя. Системата е подходяща за спестяване на време и улеснение на връзката между екипите. LiveAgent предлага също редица софтуерни решения за клиентско обслужване, включително за входящи телефонни централи, управление на оплаквания и имейли.
LiveAgent предлага мултифункционална комуникационна платформа с вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания и многоезичност. 14-дневната безплатна проба позволява да се създаде привлекателна анимация на чат бутоните и да се персонализират бутоните. Комуникацията е видима само за получателя и улеснява връзката между екипите.
LiveAgent предоставя поддръжка на 43 езика за обслужването на клиенти на различни езици и потребителите могат да зададат предпочитания език за конкретен отдел. Вътрешният чат на LiveAgent позволява на екипите да комуникират директно и поддържа няколко прозорци едновременно, спестявайки време и улеснявайки връзката между екипите. За нов език потребителите могат да получат 40% отстъпка от своя акаунт, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.