Какво е съпроводено прехвърляне на обаждане?
В телекомуникационната терминология, съпроводено прехвърляне на обаждане означава, че обаждането може да бъде прехвърлено към друг потребител, който може да го приеме. В LiveAgent, съпроводеното прехвърляне изчаква докато бъде прието, отказано или просто не бъде вдигнато. След това обаждането се пренасочва към втори сътрудник.
Expert note
Съпроводеното прехвърляне на обаждане е телекомуникационен термин, който описва процеса, при който обаждането може да бъде прехвърлено на друг оператор, който ще продължи да оказва услугите.

VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.
LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
TeleCube is a global VoIP platform offering phone services that are easily managed and affordable. It can be used with LiveAgent for better customer service. There are no additional fees for using TeleCube as a VoIP provider with LiveAgent. Integration is an easy process and TeleCube covers over 50 countries.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.