Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Съпроводено прехвърляне на обаждане

Какво е съпроводено прехвърляне на обаждане?

В телекомуникационната терминология, съпроводено прехвърляне на обаждане означава, че обаждането може да бъде прехвърлено към друг потребител, който може да го приеме. В LiveAgent, съпроводеното прехвърляне изчаква докато бъде прието, отказано или просто не бъде вдигнато. След това обаждането се пренасочва към втори сътрудник.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е съпроводено прехвърляне на обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Съпроводеното прехвърляне е такова, което изчаква входящите обаждания, докато не бъде прието, отказано или изтървано от друг сътрудник. Сътрудниците ви не трябва да карат клиентите да чакат ненужно. Обаждащият се е поставен в изчакване и се установява връзка със сътрудника. Ако сътрудникът не успее да отговори, обаждането се връща към предишния сътрудник.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да започна съпроводено прехвърляне?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако искате да прехвърлите обаждане към друг сътрудник докато разговаряте с клиент, първо изберете да се свържете със сътрудника. Новата връзка става активна, а първата е сложена на изчакване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кой може да обработи или обслужи съпроводен трансфер?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Съпроводените трансфери на обаждания могат да бъдат обработени от всеки сътрудник, свързан към LiveAgent. Тази функционалност позволява по-ефективно клиентско обслужване и по-висока продуктивност.” } }] }

FAQ

Какво е съпроводено прехвърляне на обаждане?

Съпроводеното прехвърляне е такова, което изчаква входящите обаждания, докато не бъде прието, отказано или изтървано от друг сътрудник. Сътрудниците ви не трябва да карат клиентите да чакат ненужно. Обаждащият се е поставен в изчакване и се установява връзка със сътрудника. Ако сътрудникът не успее да отговори, обаждането се връща към предишния сътрудник.

Как да започна съпроводено прехвърляне?

Ако искате да прехвърлите обаждане към друг сътрудник докато разговаряте с клиент, първо изберете да се свържете със сътрудника. Новата връзка става активна, а първата е сложена на изчакване.

Кой може да обработи или обслужи съпроводен трансфер?

Съпроводените трансфери на обаждания могат да бъдат обработени от всеки сътрудник, свързан към LiveAgent. Тази функционалност позволява по-ефективно клиентско обслужване и по-висока продуктивност.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо