Какво е група сътрудници?
Група сътрудници, наречена още отдел, е група сътрудници, които имат сходни умения и способности. Това е и начин да се подобрят процесите и да се организират хората. Групите сътрудници са базирани на нещо, например местоположение на клиентите или тип на запитванията. Те помагат на сътрудниците да се концентрират върху специфична сфера, за да бъдат фокусирани и ефективни. Всички входящи съобщения и обаждания, идващи през различни канали, се пренасочват към различни групи сътрудници без ръчна обработка. Създайте вашите групи сътрудници във вашия LiveAgent.
Learn more about Departments in LiveAgent.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който предлага "всичко в едно" решение за управление на обслужването и подобряване на клиентския опит. Той обединява платформи за help desk, чат, кол център и социални мрежи, което улеснява комуникацията с клиентите и грижата за тях.
LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.