Какво е група сътрудници?
Група сътрудници, наречена още отдел, е група сътрудници, които имат сходни умения и способности. Това е и начин да се подобрят процесите и да се организират хората. Групите сътрудници са базирани на нещо, например местоположение на клиентите или тип на запитванията. Те помагат на сътрудниците да се концентрират върху специфична сфера, за да бъдат фокусирани и ефективни. Всички входящи съобщения и обаждания, идващи през различни канали, се пренасочват към различни групи сътрудници без ръчна обработка. Създайте вашите групи сътрудници във вашия LiveAgent.
Learn more about Departments in LiveAgent.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Личностни умения в обслужването на клиенти
Добрите комуникационни умения са от съществено значение за успешното обслужване на клиентите. LiveAgent предлага софтуер, който подобрява комуникацията и уменията за обслужване. Получете безплатен тестов период и се свържете с екипа на LiveAgent.
Най-добрите практики в прилагането на Help desk системи
Използвайте LiveAgent за подобряване на обслужването на клиенти си. Поддържайте обучение и мотивация на екипа си за по-добри резултати. Провеждайте проучвания на клиентската удовлетвореност и интегрирайте външни приложения за по-голяма функционалност.
Client-oriented marketing strategy aims to meet customer expectations and needs through precise guidance and goals. ABM strategy and communication skills are essential for improving customer service in the B2B sector. Investments in software and online chat are important tools. Training the customer service team is crucial for successful service.