Какво са персонализираните роли на потребители?
Когато се добави нов потребител в LiveAgent, е необходимо да се избере роля за него. Ролите определят отговорностите и възможностите. В LiveAgent можете да избирате от ролите по подразбиране.
Има някои потребителски роли по подразбиране, като собственик, админ и сътрудник.
Но някои сътрудници клиентско обслужване обработват специфични запитвания, затова трябва да им бъде определена индивидуална роля. В такъв случай трябва да се създаде персонализирана роля на потребител.
LiveAgent все още не разполага с функционалност за персонализирани роли на потребителите.
Frequently Asked Questions
Какво са персонализираните роли на потребители?
Персонализираните роли на потребителите са индивидуални роли за сътрудници, които обработват специални запитвания. Те се адаптират към нуждите на конкретни клиенти. Стандартните роли в LiveAgent са собственик, администратор, сътрудник.
Как да достъпя персонализираните роли в LiveAgent?
За съжаление, в LiveAgent все още няма персонализирани роли на потребители. В момента можете да избирате само измежду трите стандартни роли с добре дефинирани отговорности.
Мога ли да променям персонализираните роли в LiveAgent?
В момента не можете да редактирате персонализираните роли в LiveAgent, тъй като не са налични. Можете да правите промени само по трите стандартни роли ако имате подходящ достъп.
Expert note
Персонализираните роли на потребители в LiveAgent са индивидуални роли, адаптирани към нуждите на клиентите, които обработват специални запитвания.

Специалист обслужване на клиенти
LiveAgent предлага стратегии за подобряване на клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Това е алтернатива на Aircall и предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни.
Мениджър обслужване на клиенти
IT обслужването и комуникацията са от решаващо значение за подобряване на клиентския опит в B2B индустрията. Мениджър "Бюро услуги" LiveAgent предлага софтуерни решения и стратегии за подобряване на обслужването на клиентите чрез live chat и управление на CRM.